***ENSIKOIDEN TREFFIT PÄÄKAUPUNKISEUDULLA***
Elikkäs ehdotettuna olis lauantai 12.5. kello 14.00. Sunnuntaihan on sitten äitienpäivä :)
Onko muita ehdotuksia?
Mikä olis hyvä paikka? Ilmoista ei taas tiedä, että voidaanko olla ulkona vai sisällä. Jos ei voida olla ulkona, niin mä ehdotan jotain ostoskeskusta. Autoilijoille helpoin paikka.
pesukarhu
Kommentit (22)
Henkilökohtaisesti kannatan jotain sisätiloja, jos ulkona on liian kylmä keli imettää. Joku ostoskeskus sopii, vaikka Iso Omena?
Kesis
jos ollaan terveinä. Ehdotan kyllä HELSINKIÄ tapaamispaikaksi, kun sinne on helppo tulla joka puolelta (erityisesti Keravalta julkisilla, kröhöm :))...
Mekin päästäis näillä näkymin mukaan. Keskustaa kannatan minäkin, tai Jumboa, tosin kauppakeskukset taitaa olla melko ruuhkaisia lauantaina. Tai no, joka paikka kai on.
Aikakin passaa!
Eli olisiko se paikka Jumbo, vai nähdäänkö helsingin keskustassa?
Onko joku, jolle Helsinki ei missään nimessä käy? Vai mennäänkö enemmistön päätöksellä Jumboon? Pääsetkö kandi Jumboon helposti? Tai olisiko Vantaalla joku muu, helpompi paikka? Tikkurila?
mites muille? Onko kandille liian hankalan matkan päässä? Tuutko julkisilla?
Meille parhaat paikat olis Sello ja Iso-omena. Onhan noissa paikoissa varmasti ruuhkaa, mut niin on kyl keskustassakin. Meille keskusta on tosi hankala paikka, mut kyllä me sinne jotenkin päästään. Pidetäänkö äänestys? Kaikki äänestää jotain paikkaa ja katotaan mikä voittaa.
Mä äänestän Selloa. Kakkosvaihtoehtona Iso-omena.
pesukarhu
Ehkä ei kauheeta äänestystä kerkiikkään enään pitämään. Toi Tikkurilakin tietty vois olla yksi vaihtoehto. Pääsee junalla, julkisilla ja autolla.
Me päästään joko autolla kauppakeskuksiin tai helposti julkisilla keskustaan. Joten mulle käy mikä vaan. Ehkä vähän enemmän kannatan tota keskustaa/Iso Omenaa, jotta poju saisi nukkua hyvät päikyt vaunuissa.
Kesis
mutta Isoon Omenaan on meiltä julkisilla aikamoinen matka... Joten jos vaan suinkaan käy Vantaa tai HKI, me tullaan myös. Tikkurilassa ei taida olla mitään kivaa paikkaa..?
Kandi
Meiltä on kans Isoon Omenaan ihan mahdoton matka. Omaa autoo, kun ei ole niin sinne joutuu tuleen yli tunnin julkisilla ja 2 tai 3 eri kulkuneuvolla.. Sello on ihan ok, kun pääsee 2 junalla eikä kai mee niin älyttömän kauaa matkoihin. Tikkurilassa ei oikein mun mielestä ole mitään kivaa paikkaa. Jumbo ois meille ehkä paras vaihtoehto noista mainituista, kun Helsingin keskustaan on taas kuitenkin omalla autolla liikkuvien hirveen vaikee tulla (=kalliit parkkimaksut).
Meille käy Jumbo ihan hyvin. Missäs Kesis asuu? käykö sulle Jumbo? Kaikille muille tais käydä.
Sinne kun meiltä niin hirmu helppo tulla, autolla tai julkisilla. :)
Ja fasun kahvila, perinteisesti=)
Helsingin keskustassa olisi voinut olla vähän hässäkkää, kun on ne Euroviisut... niin ehkä toi Jumbo onkin parempi.
Eli Jumbo, Fasun kahvila, klo 14.
NapNap
Pesukarhu
Jenni
Kandi
Kesis
Karssuli
Muita?
Mä pääsen Jumboon hyvin autolla (julkisilla en sattuneista syistä taida sinne enää yrittää... ;-)
Eli Jumbon Fasussa lauantaina klo 14?
Kesis
eli mukana ollaan jos mies alkaa nikkaroimaan taloa valmiiksi;)
A & O
Mun sama tuuri näiden treffien kanssa jatkuu kuin odotusaikana eli meidän taloyhtiön(pieni rivitaloyhtiö) pihatalkoot on just tuolloin lauantaina. Mies on töissä joten mun on pakko osallistua et saadaan huomautettua meidän oman asunnon epäkohdista jotka jonkun piti korjata jo ennen meidän tänne muuttamista. Siis eipä päästä taaskaan... PAHUS!
Mitä suurimmalla todennäköisyydellä ei päästä LA tulemaan.. MUTTA, jos ihme käy, niin tiedetään mihin tulla.. Ja Kesiksen ainakin tunnistan porukasta..
Mammis + Tiitiäinen
Miten olisi klo 13? Kun varttia yli kaksi alkaa se lätkämatsi...
Tai voidaan nähdä aikaisemminkin, miten muille sopii.
Eli Jumbon Fasu tänään klo 13.
Nähdään!