Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin alkoholin juonnin kokonaan tammikuusta lähtien, enkä ole huomannut olossa mitään eroa (ainakaan positiivista)

Vierailija
16.03.2026 |

Yhtä ahdistunut ja masentunut olen edelleen, ehkä jopa ahdistuneempi. Painokin on noussut sen jälkeen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko juomisen aikaan darroja tms. ?

Vierailija
2/12 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä nyt niin paljoa juo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla asioita jotka aiheuttavat ahdistusta ja aiemmin liennytit/pakenit niitä alkoholin avulla? Pitäisikö sinun hakeutua jonkun ammatti-ihmisen luo juttelemaan? Syötkö nyt enemmän tai jopa herkuttelet kuin aiemmin? Eikö muuten millään lailla ole parempi olo kuin ennen, edes unen ja nukkumisen suhteen?

Vierailija
4/12 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin pahoja, vaikka joinkin 700ml vodkaa illassa. Hyvin pystyin seuraavana aamuna menemään jo lenkille. Ap

Vierailija
5/12 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin jouluna. Tai en mitenkään lopettanut mutta huomasin tuossa muutama päivä sitten etten ole tippaakaan nauttinut alkoholia jouluglögien ja punaviinin jälkeen. Minulla kyllä paino on pudonnut useamman kilon ja tippuu edelleen vaikken mikään juomari ollutkaan mutta nesteturvotusta oli sit kuitenkin ja aineenvaihdunta jotenkin sekaisin. Nukun paremmin ja olo on kaikin puolin mukava. Tämä tuntuu niin kivalta että aloin ajatella pitäisikö olla koko vuosi täysraittiina.

Vierailija
6/12 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin tammikuussa parin viikon erelänloman jälkeen. Huomasin, että tissuttelu on vaihdevuosissa huono tapa. Olin loman jälkeen tosi väsynyt.

Olen nyt ollut kaksi kuukautta ilman alkoa. Uni on todella hyvää, jaksan paremmin, mutta paino ei ole kyllä laskenut grammaakaan. Itse yritän päivän kerrallaan.

Vierailija
7/12 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käynyt ihan sama homma. Ennen join monta kertaa kuussa sellaisen pienen kännin, tänä vuonna en kertaakaan. Mikään ei ole muuttunut, paitsi v*tuttaa ehkä vähän aiempaa enemmän.

Vierailija
8/12 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vodkan kittaaminen on parasta mitä mies voi tehdä suullaan!

Vierailija
9/12 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivokemiat on melkosen vinksallaan tuollaisten alkoholimäärien jälkeen. Menee kuukausia ennen kuin aivokemiat palautuu ennalleen. Näin omaan korvaan kuulostaa siltä että pohjustat repsahtamista - ei tästä mitään hyötyä ole joten sama on korkata olut. Kuvio nähty sivusta noin x10.

Vierailija
10/12 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kyllä tippui paino, kun jäi ne turhat kalorit pois. Rahaakin säästyy kivasti. Mutta ei kyllä tullut täydellistä ihoa tai uusia upeita ihmissuhteita jne. Noin 3,5v ollut raittiina ja semmoista tasaista puurtamistahan tämä. Unikin on edelleen katkonaista. 

Vierailija
11/12 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni parani ja painoa on pudonnut omalla kohdalla. 
Paljon parempi kokonaan ilman

Vierailija
12/12 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatka sitten ryyppäämistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme