Ovatko kauniit ihmiset korkeavärähteisiä?
Tämä selittäisi monia asioita. Esimerkiksi, he vetävät puoleensa vaurautta ja monenlaista hyvää.
Kommentit (40)
Kyllä, olen niin kaunis ja korkealla värähtelevä että välillä on vaikeuksia pysytellä maan pinnalla, leijailen vain eteerisesti ilmassa ja ihailen kaikkea kauneutta ja rikkautta jota olen vetänyt puoleeni.
Universumin ohjaus ja värähtelyt sentään!
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Monet kauniina pidetyt ihmiset ovat ahneita, täynnä itseään ja ulkonäköään. Nykyisellä kauneusihanteella kukaan ei ole kaunis ilman massiivista panostusta ulkonäköön ja sen paranteluun. Luonnonkaunis ei ole enää nykyihanteen mukaan kaunis. Ihmiset joiden arvomaailma pyörii oman ulkonäön ympärillä eivät todellakaan ole korkeavärähteisiä, päin vastoin.
Somemaailma ym on asia erikseen. Moni pitää luonnollista kauneutta ja ulkonäköä oikeana kauneutena ja liian tehtyä suorastaan irvokkaana.
Eivät. Yksilöitä. Osa pääsee korkeakouluun.
Särähtävät korvaan pahasti. Usein pissiksiä.
Rumat on oikeasti korkeamman tason ihmisiä kuin kauniit. Samoin ujot / hiljaiset parempia kuin ne kailottavat ja itseään esiin tuovat .
Just pistin merkille, kuinka ruma olenkaan parin yön valvomisen jälkeen. Mutta miestä se ei haittaa. Mies on rikas ja rakastaa jostain syystä kuulemma sitä, että teen hänet onnelliseksi ja hänellä on hyvä olla luonani. Värähtelyistä en kyllä osaa sanoa mitään.
Joillakin on sellaista tyynnyttävää ja rauhoittavaa energiaa jaettavaksi asti. Se voi olla kalliimpaa kuin kulta tässä pahassa maailmassa. Mieli halajaa sellaisen luo, joka näkee, kuulee ja rauhoittaa sen rauhattoman mielen. Sitä kaipaan itsekin. Kuten aika moni rikaskin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen niin kaunis ja korkealla värähtelevä että välillä on vaikeuksia pysytellä maan pinnalla, leijailen vain eteerisesti ilmassa ja ihailen kaikkea kauneutta ja rikkautta jota olen vetänyt puoleeni.
Minä taas olen ruma ja liitelen lähellä maanpintaa törmäillen kiviin ja kantoihin. Voisi sanoa, että en värähtele vaan pärähtelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen ruma ja liitelen lähellä maanpintaa törmäillen kiviin ja kantoihin. Voisi sanoa, että en värähtele vaan pärähtelen.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei voitaisko treffata? Oltaisiin vähän kuin Pessi ja Illusia, Päivänsäde ja Menninkäinen :)
Kauneus on harvinaista maailmassa, vähän niinkuin timantit. Siksi sitä arvostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Rumat on oikeasti korkeamman tason ihmisiä kuin kauniit. Samoin ujot / hiljaiset parempia kuin ne kailottavat ja itseään esiin tuovat .
Minäkin viihdyn paremmin hiljaisten ja rauhallisten seurassa kuin kailottajien ja varsinkin itseään esiin tuovien kailottajien mutta en sanoisi että rumat (?) olisivat korkeamman tason ihmisiä kuin kauniit enkä myöskään toisin päin. Ei se ulkonäöstä ole kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on harvinaista maailmassa, vähän niinkuin timantit. Siksi sitä arvostetaan.
Välillä tuntuu että kauneus-sanan tilalla kuuluisi, valitettavasti, olla hyvyys. Eikä sitä aina, valitettavasti, arvosteta.
Kauniit ja menestyvät ihmiset ovat parempia ihmisiä. Heillä on hyvä aura. Rumat ja köyhät ovat rumia myös auraltaan ja sen vuoksi tuntevat vetoa vasemmistolaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Kauniit ja menestyvät ihmiset ovat parempia ihmisiä. Heillä on hyvä aura. Rumat ja köyhät ovat rumia myös auraltaan ja sen vuoksi tuntevat vetoa vasemmistolaisuuteen.
Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Just pistin merkille, kuinka ruma olenkaan parin yön valvomisen jälkeen. Mutta miestä se ei haittaa. Mies on rikas ja rakastaa jostain syystä kuulemma sitä, että teen hänet onnelliseksi ja hänellä on hyvä olla luonani. Värähtelyistä en kyllä osaa sanoa mitään.
Pari yötä ei ole vielä mitään valvomisen saralla.
Sulla ei värähtele mikään.