Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvila ja Huussi 2026 :)

Vierailija
16.03.2026 |

Uusi kausi alkaa tänään, aiotko katsoa? 😊

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Huvila & Huussi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1370)

Vierailija
1321/1370 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on aivan uskomatonta porukkaa! 😆 Lauran tekemisiä ei saa kritisoida, Marun tekemisiä pitää kritisoida...

No tässä jaksossa ei ole Lauran tekemisiä.

No kun uusimmassa jaksossa todellakin on Lauran tekemisiä. Ja uudistus on täysi floppi. Mutta ei, minä olen tietysti vain kateellinen.

Vierailija
1322/1370 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on aivan uskomatonta porukkaa! 😆 Lauran tekemisiä ei saa kritisoida, Marun tekemisiä pitää kritisoida...

No kun uusimmassa jaksossa todellakin on Lauran tekemisiä. Ja uudistus on täysi floppi. Mutta ei, minä olen tietysti vain kateellinen.

Se tulee vasta ensi viikolla. Mä en kommentoi mitään mitä en ole itse nähnyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/1370 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emilian huvilaan järkyttävän ruma kukkatapetti, keittiöön järkyttävät vaaleanpunaiset kaapit ja vihreä lattia, hirveää! Keittiön kiiltävä pystylaatoitus, eikö vielä kamalampaa Maru keksinyt? Tuo kukkatapetti on aivan kammottava, tulee seinistä ikään kuin ihmisten "päälle" ja vie tilaa huoneesta. Vaaleanpunainen ja vihreä kamala yhdistelmä.

Vähän ehkä sinuna harjoittelisin tuota ulosantia ja mielipiteen kertomista asiallisesti.

Jos joku asia on simppelisti kammottava, niin se on! Ei siinä ole mitään asiatonta jos kertoo oman mielipiteensä. Ruma on ruma ja kammottava on kammottava vaikka voissa paistaisi. Ei tällä tarvitse kaunistella mokattua suunnittelua. Jos katsojat ei tykkää niin sen saa myös sanoa.

Sulle varmaan ok kun työkaveri tai puoliso sanoo sulle samaa, ruma on ruma.

Mitä sä sekoilet? Jos me katsotaan duunikavereiden kanssa remppaohjelmaa ja heidän mielestä lopputulos on ruma niin tottakai se mulle on ok.

Sulla menee nyt pikkasen puurot ja vellit sekaisin. 

Me puhutaan täällä siitä miten kukakin suunnittelija on onnistunut toteuttamaan asiakkaan toiveet. Me arvostellaan kohteita! Ei ihmisten ulkonäköä.

Rautalangastako se ero pitää sulle vääntää? 

Marun tekemän remotin lopputulos oli kamala. Piste. Adjektiivi kuvaa tässä työn tulosta. Ymmärrätkö? 

Rauhoitu.

Vierailija
1324/1370 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tulee vasta ensi viikolla. Mä en kommentoi mitään mitä en ole itse nähnyt. 

Me kommentoidaan.

Vierailija
1325/1370 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja Hintikka on hyvä juontaja ohjelmassa. Hän osaa sopivasti olla välillä taka-alalla, omaa hyvän pelisilmän, ei kikattele eikä höpöttele turhia mutta osaa lohkaista jotain osuvaa tarpeen tullen. Hän on kehittynyt valtavasti esiityjänä vuosien varrella. 

Vierailija
1326/1370 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Lauran tekemä on tekemä huonoa, vaikka asiakas kehuu maasta taivaaseen, joten se siitä. Ja valitettavasti kateus usein on sellaisen käytöksen takan, kun kaikki mitä toinen tekee lytätään ja haukutaan. 

Ja harva sitä nyt myöntää, että on kateellinen. Jotkut ei edes tajua, että kateellisuus on se voima, joka heidät saa haukkumaan ja mitätöimään toisen ihmisen ja hänen työnsä. Kateellinen ihminen saa suurta tyydytystä siitä, kun pääsee haukkumaan ja vieläpä porukalla jonkun. Siitä tulee hyvä mieli ja saa tuntea itsensä paremmaksi ihmiseksi ja pätevämmäksi, kuin tuo toinen. Ja jos joku uskaltaa olla erimieltä sekin lytätään.

Oikeassa maailmassa ihminen, joka työkseen tekisi pelkkää sutta ja paskaa, ei todellakaan kauaa siinä työssä pystyisi toimimaan. 

Ihminen joka on jollekin kateellinen, ei koskaan nää  tämän persoonassa tai tekemisissä mitään hyvää, vaan kaikki haukutaan, aina kaikki on huonoa. Ihan aina. Siitä oikeastaan tunnistaa kateellisen ihmisen. 

Vierailija
1327/1370 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marun suunnittelema keittiö oli epäkäytännöllinen. Leivinuunin lämmitys ei tainnut olla suunnittelijalle tuttua. Jos olisi ollut, ei hän sitä noin olisi sijoittanut. Kylmälaitteet viety pois keittiöstä. Toiminnallisuus ennen kaikkea. Tuommoinen haastavampi tila, jossa pitää tasapainotella toiveiden ja tilan rajoitteiden ja realismin kanssa, paljastaa suunnittelijan todelliset taidot.

Puuseppä oli kyllä tehnyt kauniit kalusteet.

Vierailija
1328/1370 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauralta hyvin suunniteltu piha meren rantaan. Hyvin tuntui saaneen kiinni siitä, mitä omistajat toivoi. Saunan terassin kaiteen olisi voinut jättää kokonaan sellaiseksi, että maisema näkyy läpi.

Kiva naisurakoitsija jaksossa.

Vierailija
1329/1370 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustusnainen nimen omaan sanoi laatikkoon laitetusta jääkaapista että sinne voi laittaa aamupalatarvikkeet.

Vierailija
1330/1370 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisustusnainen nimen omaan sanoi laatikkoon laitetusta jääkaapista että sinne voi laittaa aamupalatarvikkeet.

Juurihan se sanoin.

Vierailija
1331/1370 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvila ja huussi -ohjelman nimeksi voisi aivan hyvin vaihtaa Hekotus ja hihitys. Eihän siinä kukaan pysty nyt sanomaan edes yhtä lausetta niin, että ei itse tai muut keskustelijat hirnuvat ja käkättävät koko ajan.

Vierailija
1332/1370 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti oli kuotenkin se että kyllä Mikko kuunteli sohva asiassa, hän vain päätti tehdä toisin. Kuunteleminen tarkoittaa sitä että kuulee mitä toinen toivoo, ei sitä että tekee niin kuin toinen sanoo.

Vierailija
1333/1370 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan se sanoin.

Sulle ei kukaan vastannut.

Vierailija
1334/1370 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marja Hintikka on hyvä juontaja ohjelmassa. Hän osaa sopivasti olla välillä taka-alalla, omaa hyvän pelisilmän, ei kikattele eikä höpöttele turhia mutta osaa lohkaista jotain osuvaa tarpeen tullen. Hän on kehittynyt valtavasti esiityjänä vuosien varrella. 

Eihän se Annikaan itse juontojaan päättänyt kuten ei Marjakaan, vaan tuottajat käsikirjoitti. Se ei vaan toiminut ja nyt tätä muutettu palautteen perusteella.

Vierailija
1335/1370 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointti oli kuotenkin se että kyllä Mikko kuunteli sohva asiassa, hän vain päätti tehdä toisin. Kuunteleminen tarkoittaa sitä että kuulee mitä toinen toivoo, ei sitä että tekee niin kuin toinen sanoo.

Ja maruko ei. Jestas näitä juttuja.

Vierailija
1336/1370 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marun suunnittelema keittiö oli epäkäytännöllinen. Leivinuunin lämmitys ei tainnut olla suunnittelijalle tuttua. Jos olisi ollut, ei hän sitä noin olisi sijoittanut. Kylmälaitteet viety pois keittiöstä. Toiminnallisuus ennen kaikkea. Tuommoinen haastavampi tila, jossa pitää tasapainotella toiveiden ja tilan rajoitteiden ja realismin kanssa, paljastaa suunnittelijan todelliset taidot.

Puuseppä oli kyllä tehnyt kauniit kalusteet.

Pystyihän sitä leivinuunia lämmittämään ja käyttämään edelleen. Aiemminkin siinä oli kalusteet edessä.

Vierailija
1337/1370 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, että suomalaisilla on tylsät sad beige kodit kun pitäisi tehdä vaan tylsää valkoista, beigeä ja harmaata tai heti alkaa valitus ja huuto.

Vierailija
1338/1370 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan se sanoin.

Sulle ei kukaan vastannut.

Mutta minä vastasin.

Vierailija
1339/1370 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se omistaja saa laittaa sinne ihan mitä vaan, tuohan nyt oli esimerkki.

Vierailija
1340/1370 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Lauran tekemä on tekemä huonoa, vaikka asiakas kehuu maasta taivaaseen, joten se siitä. Ja valitettavasti kateus usein on sellaisen käytöksen takan, kun kaikki mitä toinen tekee lytätään ja haukutaan. 

Ja harva sitä nyt myöntää, että on kateellinen. Jotkut ei edes tajua, että kateellisuus on se voima, joka heidät saa haukkumaan ja mitätöimään toisen ihmisen ja hänen työnsä. Kateellinen ihminen saa suurta tyydytystä siitä, kun pääsee haukkumaan ja vieläpä porukalla jonkun. Siitä tulee hyvä mieli ja saa tuntea itsensä paremmaksi ihmiseksi ja pätevämmäksi, kuin tuo toinen. Ja jos joku uskaltaa olla erimieltä sekin lytätään.

Oikeassa maailmassa ihminen, joka työkseen tekisi pelkkää sutta ja paskaa, ei todellakaan kauaa siinä työssä pystyisi toimimaan. 

Ihminen joka on jollekin kateellinen, ei koskaan nää  tämän persoonassa tai tekemisissä mitään hyvää, vaan kaikki haukutaan, aina kaikki on huonoa. Ihan aina. Siitä oikeastaan tunnistaa kateellisen ihmisen. 

Ja nimenomaan tietynlaiset naiset tekee tätä. Jos on hyvä elämä ja hyvä olla itsensä kanssa, ei ketään näin teilaa vaan osaa ilmaista asiallisesti vaikkei jostain pitäisikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi