Asuntosijoittaja joutuu automaattisesti helvettiin
Ikuisuus on melko pitkä aika korventua helvetin tulessa siksi että yritti tavoitella voittoja ja hyötyä ihmisten perustarpeesta lämmölle ja suojalle.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos tarjoaa kanssaihmisille asumispalveluja ilman voitontavoittelua, silloin se on kultainen tie taivaaseen. Omanvoitonpyynti johtaa helvettiin. Jos olisin asuntosijoittaja, parantaisin taivaspaikkamahdollisuuksiani antamalla vuokralaisille lahjaksi vuokravapaan kuukauden jos olen tehnyt voittoa heidän asumisellaan.
Olen hyväsydäminen vuokranantaja-setämies. Annan Hakaniemen yksiöni vuokralle nuorelle naisopiskelijalle puoleen hintaa kunhan saan rakkautta kerran kuussa. Eikös raamattukin puhu tästä rakkauden levittämisestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mihis nämä ihmiset joutuisivat ilman sijoittajien asuntoja?
Eläisivät onnellisesti kohtuuhintaisissa ja hyväkuntoisissa asunnoissa sen sijaan että maksavat ryöstöhintoja remontoimattomista peruskuntoisista rotanloukoista
Tuskin. Persaukiset edelleen asuisivat kuutiossa.
Arveluistasi ei ole kuitenkaan kummoiseksi vasta-aiheeksi rikollisten helvettiinjoutumiselle. -eri
Hiekkauskonnot ja uskomukset eivät liikuta tippaakaan. Mikset itse ryhdy vuokralordiksi kun noin kade olet?
Ollaampas sitä äkämystyneitä, kuin väärällä jalalla sängystä noustuja.. ohhoh.
Loppuiko argumentit?
Eikös raamattu puhu että ei sa himoitaa naapurin vaimoa ja varallisuutta? Vassarit haluasivat minulta verottaa kaiken pois kun kehtaan olla kovatuloinen.
Ruotsissa saa halpoja säännösteltyjä vuokrakämppiä eikä ole asumistukea eikö olekin ihanaa? Vähemmän ihanaa tosin on että noihin kämppiin on Tukholmassa 20 vuoden jonotusaika.
Ilmankos valtio ei halua harteilleen tätä riskiä, vaan sälyttää sen mieluummin yksityisille sijoittajille. Montako valtiota edes mahtuu kerralla helvettiin?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi siellä on paljon kiinteistönvälittäjiä seurana
Ja AY liike Kojamo omistuksineen :) Ilmeisesti lähes kaikki AY-järjestöihin kuuluvat myös.
Trump omistaa aivan varmasti paljon ylimääräisiä asuntoja. Vuokralordit eivät ole oranssia miestä korkeammalla.