Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naljailette toisillenne parisuhteessa pilke silmäkulmassa?

Vierailija
16.03.2026 |

Kyseessä siis leikillinen vitsailu josta molemmat saa hyvät naurut.

Meillä minä olen sanonut miehelleni että hän oli tuolloin vanhasta iästään huolimatta ainoa joka selvisi Titanicilta hengissä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vaimolle juuri joululahjaksi imurin ja vaaan. Muutenkin pilke silmäkulmassa kommentoin usein aterioiden kokoa ja muutenkin syömistä. Tosikko-akka ei ymmärrä selvästikään tällaista kevyttä huumoria, vaan murjottaa koko ajan. Naiset on just niin tommosia. Varmaan taas ne päivät.

Vierailija
22/42 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei "vitsailla" ilkeämielisesti toisesta. Sen sijaan omista hölmöilyistä voi aina vääntää pienen vitsin. Sellainen huumori on paljon terveemmällä pohjalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme mitenkään.

Ei täälläkään 😳

Terv pariskunta 32 vee naimissa 

Vierailija
24/42 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon esimerkiksi, että tuopas saatanan homo mulle kuppi kahvia vähän äkkiä tai tulee ympäri korvia 😂 Kyllä se kahvikin yleensä nopeasti ilmestyy. 

Vierailija
25/42 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyisin mitenkään.  Puoliso aina totinen kuin kissa paskalla.

Vierailija
26/42 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en siedä yhtään tuollaista naljailua. Puolisolle ei vittuilla.

Eli et ymmärrä huumoria ja otat itsesi kamalan vakavasti. Ihanaa.

Vierailija
27/42 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei "vitsailla" ilkeämielisesti toisesta. Sen sijaan omista hölmöilyistä voi aina vääntää pienen vitsin. Sellainen huumori on paljon terveemmällä pohjalla.

Tämä. Itsestään voi vitsailla mutta en kuuntelisi ollenkaan toiselta naljailua samasta asiasta. Ei sopisi sellaista harrastava kumppani itselleni ja tunne on varmasti molemminpuolinen :D

Vierailija
28/42 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ollutkaan kyse mistään ilkeämielisyydestä.

Vierailija
29/42 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Itsestään voi vitsailla mutta en kuuntelisi ollenkaan toiselta naljailua samasta asiasta. Ei sopisi sellaista harrastava kumppani itselleni ja tunne on varmasti molemminpuolinen :D

Juu. On ihan eri asia sanoa itse kun avaimet ovat aamulla hukassa, että "Hyvä että pääni on kiinni hartioissa kun hukkaisin muuten senkin", kuin että toinen muka huumorilla näykkisi koko ajan.

- Edellinen

Vierailija
30/42 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä väität.

En usko sinua.

Vierailija
31/42 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen suuresti, miten harva tuntuu tajuavan tämän. Kyse on tässä tyyliin siitä että sanoisi Kimi Räikköselle, että hitto kun sä et osaa ajaa autoa tai Einsteinille että hitto kun olet tyhmä mies. Ei siitä, että veetuillaan toisen aroista kohdista tai ollaan ilkeitä.

Vierailija
32/42 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyisin mitenkään.  Puoliso aina totinen kuin kissa paskalla.

Sori, mut tää nauratti!  Testaapa siippaasikin!  Jos ei edes hymyilytä, niin tietääpähän ainakin mielipiteesi. ; )

Vierailija
33/42 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen suuresti, miten harva tuntuu tajuavan tämän. Kyse on tässä tyyliin siitä että sanoisi Kimi Räikköselle, että hitto kun sä et osaa ajaa autoa tai Einsteinille että hitto kun olet tyhmä mies. Ei siitä, että veetuillaan toisen aroista kohdista tai ollaan ilkeitä.

Eihän nuo ole edes hauskoja. Eikö vitsin kuuluisi naurattaa?

Vierailija
34/42 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä toisen tötöilyistä voi tehdä ihan saman sävyisen vitsin kuin omistakin. Eikä semmoista vaihtoehtoa olekaan, että oltaisiin ilkeitä toisillemme.

Vierailija
35/42 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex miesystävä sanoi mulle pilke silmäkulmassa: " Olet läski ja v#ttumoinen akka". Pilke hävisi siinä vaiheessa, kun nakkasin hänet haisevine tavaroineen pihalle.

Vierailija
36/42 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli vertauskuva. Ei niitä vitsejä tehdä toisen heikkouksista tai aroista paikoista, jos ihminen itse ei niitä aktiivisesti ota huumorilla. Autistille saattaa tällainen tietysti olla vähän liian hankalaa.

Vierailija
37/42 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilainen huumorintaju. Hyvä että samanhenkiset pariutuu ja erilaisen huumorin omaavat eivät. Minua ei naurata tuollainen eikä tuo olisi omiin korviini muuta kuin ilkeämielistä. Eipä onneksi tarvitsekaan kuunnella.

Vierailija
38/42 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsailu on vaarallista, jos ei ota huomioon mikä aika kuukaudesta on.

Tämä kommentti tulee todennäköisesti saamaan ihan reilusti miinusta, mutta minun parisuhteessani se on täyttä todellisuutta.

Ja olen täysin varma, että myös todella monen muun kohdalla on samoin.

Vierailija
39/42 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli vertauskuva. Ei niitä vitsejä tehdä toisen heikkouksista tai aroista paikoista, jos ihminen itse ei niitä aktiivisesti ota huumorilla. Autistille saattaa tällainen tietysti olla vähän liian hankalaa.

Kommenttisi selvensikin hyvin etten edes yritä ymmärtää huumoriasi. 

Vierailija
40/42 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia kunnossa, kuivaa loppuelämää vaan! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän