Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Y-vartalonmalli (harteikas, rintava, kapealanteinen). Millaisiin vaatteisiin te muut samanmalliset pukeudutte?

Vierailija
16.03.2026 |

Helposti tulee sellainen "emäntämäinen", tai raskas vaikutelma. Haluaisin välttää tuota mutta miten se onnistuu? Olen huomannut että kaikki vähänkään paksummat neuleet on ainakin sellaisia joita en voi käyttää, tulee liikaa bulkkia muutenkin isoon yläosaan. Lisäksi paitamuoti tuntuu olevan laatikkomaista, lyhyttä ja väljää joka on ihan pahin mahdollinen. Jos tuohon yhdistää kapeat housut näyttää jäätelötuutilta ja leveisiin housuihin yhdistettynä näyttää jääkaapilta, hame sama vaikutelma. 

(En ole lihava joten laihduttamista turha ehdottaa)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläosaan vartalonmyötäistä, viskoosineuleita talvella. Ei kuvioita tai värisekamelskaa tai röyhelöitä/puhveja vaan yksivärisiä ja selkeälinjaisia, mieluiten V-pääntie. Puseron tai jakun helma voi olla preplum, niin saa kehoonsa hartioiden lisäksi toisen "painopisteen" lantiolle.

Alaosaan leveähköt housut tai ainakin suorat tai puolihame. Jos laitan pillihousut niin mulla on joku pitempi tunika tai mekko siinä päällä.

Kun olin tosi laiha niin Y vartalonmalli ei haitannut, mutta mahan kanssa se on hankalampi. Olen kyllä muutoin hoikahko, paitsi keskivartalo. 

N50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan