Sean Penniä ei kiinnostanut hakea Oscariansa
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Täysi kusipää muutenkin.
Täysin vasemmistolainen kaveri...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysi kusipää muutenkin.
Jos välittää Haitin luonnonmullistuksesta ja Ukrainan sodasta, on siis vasemmistolainen?
On ne vasemmistolaiset hienoja ihmisiä.
Oscar-tilaisuudessa näytellään enemmän kuin niissä elokuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysi kusipää muutenkin.
Jos välittää Haitin luonnonmullistuksesta ja Ukrainan sodasta, on siis vasemmistolainen?
On ne vasemmistolaiset hienoja ihmisiä.
Vasemmistolaiset ovat maailman tekopyhimmät ihmiset. Eivät ole mitään sellaista hyvää mitä väittävät, vaan päinvastaista. Ovat rasisteja valkoisia kohtaan. Ovat maailman vähiten suvaitsevaisia ihmisiä, koska kaikilla pitää olla heidän mielipiteet kaikesta. Heidän luonnonsuojelu sulkee ydinvoimalat ja ne korvataan saastuttavilla hiilivoimaloilla. Päästöoikeuksien ostaminen ei auta ympäristöä ja köyhdyttää ihmiset jolloin he eivät voi tehdä enää ympäristötietoisia päätöksiä rahoillaan. Heidän poliittinen järjestelmä tuhoaa länsimaat ja johtaa aina diktatuuriin.
"Vasemmistolaiset ovat maailman tekopyhimmät ihmiset."
Sanoo ihminen, joka lukee vain persujen mielipidelehteä Suomen uutisia, kun oikeat uutiset ahdistaa pientä päätä.
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on?
Sinähän se tyhmä ihminen olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se nykyään merkki siitä, että on hyvä ja nöyrä ihminen, jos käy Ukrainassa?
Vain rotat tulee teille venäjälle.
Joko Suomi taas kuuluu Venäjään?
Ei kai hänen tarvi mitään Oscar-patsasta noutaa, koska hän patsasteli itse Ukrainassa niin kuin hän olisi itse se voittopalkinto, jonka saaminen Ukrainaan oli loistosuoritus.
Onko Madonna samaa mieltä ex-miehensä hyvyydestä?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai hänen tarvi mitään Oscar-patsasta noutaa, koska hän patsasteli itse Ukrainassa niin kuin hän olisi itse se voittopalkinto, jonka saaminen Ukrainaan oli loistosuoritus.
Iiiigori ei sitten keksinyt mitään fiksua, mutta yläpeukutti silti itseään.
Vierailija kirjoitti:
Normi amerikkalainen arrogantti.
Vierailija kirjoitti:
Ovat väleissä edelleen, vaikka Sean vissiin aiemmin oli väkivaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat väleissä edelleen, vaikka Sean vissiin aiemmin oli väkivaltainen.
Vissiin oli. Tai ei ollut. Ei me tiedetä. Huhuja liikkui, mutta se ei Hollywooodissa tarkoita yhtään mitään. Madonnakin on aika erikoinen daami.
Eihän missään parhaat aina voita.