Naisystävä lihonut n. 7kg talven aikana
Tekosyyksi kertoo, että ei ole lenkkeillyt kun on niin liukasta. Käy kuitenkin salilla kolme kertaa viikossa. Eikö salilla voisi samalla lenkkeillä juoksumatolla? Tuntuu että hän peittelee jotain isompaa ongelmaa tuolla. Mainitsen hänen isosta mahasta aina kun näemme ja hän on nolona asiasta, mutta ei sitten tee sille mitään? Miten saan hänet laihduttamaan?
M28
Kommentit (8)
Tekemätön paikka. Jos pystyt, niin nauti vielä seksistä, mutta ole muuten välinpitämätön. Aloita samalla paremman naisen etsintä.
Yök. Näkyykö oikein vatsamakkarat jo?🤮😩
Koita siinä sitten olla pettämättä....
Akseli27
Mä oon lihonut viime kesästä nyt 7 kg. Sitä ennen laihduin vajaassa vuodessa 20 kg.
Väsyin, hyvä draivi ja motivaatio katosi, kun paino jämähti moneksi kuukaudeksi koko kesäksi samaan lukemaan, vaikka kaikkea yritin.
Omani laihtunut yli puolet tuosta. Lähti tisseistä. Tykkäsin enemmän aiemmasta.
Toivottavasti hän ymmärtää jättää sinut ja etsiä miehen, joka oikeasti rakastaa häntä sellaisena kuin on.
Mielikuvitustyttöystävät ovat näin bikinikauden lähestyessä arvaamattomia. Sinun täytyy ap vaihtaa käteesi kuorintakinnas ja hakea uutta väriä parisuhteeseesi. Jos ei auta, ala sivusuhde toisen kätesi kanssa. Olet miehenä sen ansainnut.
Mulle naisystävä toi tänään L&M kartongin kun oli risteilyllä. Ei ottanut edes rahaa vaikka tarjosin.