IS: Nuoret miehet masturboivat yhdessä nyt jopa 12 tunnin sessioita: "Se on hyvin veljellistä ja viatonta"
Sillä lailla sitten. Incel-ongelmaan vaikuttaa vihdoin löytyneen ratkaisu.
"Kädet vatkaavat hurjaa tahtia, kun nuoret miehet ovat kokoontuneet yhteen..."
"Se on vain sitä, että miehet osoittavat toisilleen fyysistä hellyyttä ja yrittävät olla fyysisesti, seksuaalisesti, veljellisesti ja fallisesti toisiaan vahvistavia. Tyyliin oot kuuma tyyppi, kuvailee 44-vuotias gooneri Daniel Villareal Mens Health -lehdelle."
"Se on hyvin veljellistä ja viatonta. Kuulostaa ehkä kliseiseltä, mutta siinä on lämmin tunnelma, hän jatkaa.
Sessiot voivat olla hyvinkin pitkiä, jopa 8- tai 12-tuntisia. Harpers Magazinen tekemän epätieteellisen kyselyn mukaan goonerit masturboivat keskimäärin 23 tuntia päivässä. Pitkiä sessioita saatetaan tehdä muutaman kerran kuukaudessa."
IS: Nuoret miehet pyrkivät nyt kummalliseen tilaan masturboimalla yhdessä eivät laukea kertaakaan
Kommentit (99)
Tuollainen kertoo minulle miehenä, että noilla miehillä ei ole tippaakaan miehistä itsekunnioitusta jäljellä, kun noin epätoivoisia tekoja tekevät. Tämä siis mieheltä, joka ei kelpaa naisille eikä saa naista. Oma miehinen itsekunnioitus ei salli tuollaista.
Mistähän olet saanut tämä ajatuksen päähäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän olet saanut tämä ajatuksen päähäsi.
Linkki ja lehtijuttu aloituksessa.
Paras etten avaa linkkejä. Näistä uutisista alkaa jo mieli mädäntyä. Kiitos kumminkin tästä "sivistys" pläjäyksestä ap. Vaikka ehkä ilmankin olisin pärjännyt...! :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö muka nuoret tee mitään, kyllä se 12-tunnin runkkausvuoro käy työstä... aatteleppa omalle kohalle...
Pidempihän tuo on kuin monen työpäivä, juu.
Mulla on teoria, jonka mukaan 2019 cernissä törmäytettiin pari hiukkasta niin, että ajauduttiin jollekin vähän eriskummalliselle aikajanalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jo sanomassa että 23 tuntia runkkausta päivässä kuulostaa jo vähän siltä että toimittajaa on hassutettu, mutta alkuperäisessä jutussa oli sentään väliviiva.
Palstan lainaukset eivät vieläkään siis toimi! Lainaus jättää välimerkit pois.
😂😂😂 no TUO selittää paljon! 23h kuulosti aika hasardilta!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on teoria, jonka mukaan 2019 cernissä törmäytettiin pari hiukkasta niin, että ajauduttiin jollekin vähän eriskummalliselle aikajanalle.
Mulla on kutina, että olet ehkä oikeassa.
Ei runkkausrinki/rinkirunkkaus ole mikään uusi keksintö.
Ainahan homoilla on tuollaisia aktiviteetteja keskenään ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan homoilla on tuollaisia aktiviteetteja keskenään ollut.
Nämä on kumminkin heteroja, jotka vaan fallisesti ja maskuliinisuutta vahvistaen tutustuvat toisiinsa, jutun mukaan.
Tämä on taas yksi tapa millä homoutta yritetään levittää nuoriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten naisia yksin syyllistetään matalasta syntyvyydestä. Vauvoja ei ainakaan synny, jos miehet vaan masturboi yhdessä.
Maailmassa on liikaa ihmisiä.
Mutta ei suomalaisia, suomalaisia on aivan pian liian vähän.
Suomalaisetkin ovat ihmisiä, joten sama asia.
Kaikkea sitä ihminen keksiikin. Sosiaalista käteenvetoa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö muka nuoret tee mitään, kyllä se 12-tunnin runkkausvuoro käy työstä... aatteleppa omalle kohalle...
Ennen vatkattiin joystickia decathlon pelin äärellä.
Olen pettynyt, ettei kukaan ole vielä kommentoinut tätä, mutta mistä lähtien haastateltu "44-vuotias gooneri" on nuori mies, kun otsikossa kirjoitetaan nuorista miehistä?
Vai onko tämä taas sitä, kun mies on nuorukainen jonnekin 50-kymppiseksi asti? Pikemminkin 44-vuotias groomeri, jos houkuttelee nuoria miehiä runkkaamaan kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea sitä ihminen keksiikin. Sosiaalista käteenvetoa.
Ekalla sivulla joku ehkä mies kirjoittaa, että miehet haluavat tulla nähdyksi seksuaalisesti ja koska naisista ei siihen ole, niin kääntyvät toistensa puoleen.
Suomessa ei kyllä pojat runkkaa ryhmässä elleivät ole homoja.