Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** ELLERGISET Toukokuussa ***

04.05.2007 |

Moi!

Näyttikö mun silmät oikein, etteikö tänne ole avattu uutta pinoa vieläkään?! Hiljaista pidellyt. Mites muilla sujuu pitkästä aikaa ?!?

Palaan myöhemmin paremmalla ajalla ite kertomaa enempi uutisia meiltä... :)

Villa ja poika (äidinmaito, maissi, riisi, mustaherukka, possu, kesäkurpitsa rypsiöljy + devitol & gefilus plus)

ps. Kokeilussa kaura, joka on pienellä tauolla tällä hetkellä. Koivun kukinta sotkee ilmeisesti asioita, tuoden nuha ym. oireita...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman sanasen ajattelin tulla kirjoittamaan.

Kerttukasperi: Me ollaan käyty tolla samasella ¿kuuluisalla¿ lääkärillä ja on kyllä mun mielestä oikein hyvä. Toivottavasti saatte häneltä apua ja teidän tilanne vihdoin vähän helpottaisi. Jaksamista!

Eloeppu: Mukavaa, että porkkanakin sopii pojallesi. Meillä se on nyt tytöllä ollut uudestaan kokeilussa tällä viikolla ja juuri tuossa samaisessa piltin vihannes-lihapadassa. Toistaiseksi ei oireita, mutta jatkan vielä ensi viikonkin kokeilua ennen kuin uskallan hehkuttaa. Samaa olen ajatellut, että olisi hyvä reissuja silmälläpitäen kun joku purkkiruoka sopisi.

Jamssa: Olipa melkoinen ravitsemusterapeutti.. Se on välillä tuskastuttavaa itse pähkäillä näitä ruokavalioasioita ja kurjaa kun et saanut tarvitsemaasi apua. Toivottavasti kaura sopii tytöllesi!

Hanhikille vielä jaksamista iho-ongelmien kanssa. Meillä on tytöllä välillä nilkoissa kuivat läntit, mutta muuten on iho pysynyt kunnossa. Mulla on semmoinen käsitys, että luumu voi olla aika allergisoiva. Mä en ainakaan imetysdieetin aikana saanut sitä syödä.

Meille ei tällä kertaa kuulu mitään ihmeellisempää. Hitaasti edetään ruokakokeiluissa.

Mukavaa viikonloppua!

Vierailija
22/27 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman kuulumisia meiltäkin. Meillä vaan on melkoista matalapainetta koko kevät, pääsiäisestä saakka Eerolla ollut korvatulehduskierre ja nyt on sitten jo neljäs antibioottikuuri menossa. Uusia ruokia ollut tosi hankala testailla, kun ei sitten tiedä mille iho reagoi.

Semmonen ylläri meillä kävi, että kun testattiin sekä Almiron että Neocate eikä ollut apua, niin sitten palattiin jälleen lähtöpisteeseen ja nyt ollaan sitten juotu yllätys, yllätys NANia! Liekö sitten se ollut syynä noihin korvatulehduksiin, aargh..

Iho Eerolla jonkin verran oireilee koko ajan, tuntuu, että iho reagoi noihin korvatulehduksiinkin jonkinlaisella stressireaktiolla, kun tulehdus päällä, ihokin tuntuu punoittavan enemmän ilman muuta syytä.

Maissilla ja riisillä mentiin pari kuukautta ja nyt ollaan saatu kehiin myös mustikka. Rav. terapeutilla kävimme myös, mutta tuntu ettei sieltä juurikaan mitään uusia ideoita saatu. Jotain leipomisohjeita jäi käteen.

Niin. no aikalailla omaa napaa tuli taas tässäkin, mutta aurinkoisia tulevia kesäpäiviä teille kaikille! Toivotellen,

- Sulamit ja Eero-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuun sitte taaaaaas tänne karjumaan:

TERVETULOA ELOISTEN KESÄKINKEREILLE KAIKKI ELLERGISET :)

pistän tänään uuden pinon tuosta tapaamisesta, joten jos yhtään kiinostaa, käykäähän ilmoittautumassa :)

Mamaspode? Sulamit? Muut kaikki?

nallu

Vierailija
24/27 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman olen ilmeisesti hidas syttymään, vaikka keväällä joskus lueskelin noista tulevista kesäkinkereistä...ja nyt sitten kuitenkin iski inspiraatio, että voishan sitä mukaan lähteäkin, vaikka en tuolla vauva puolen palstalla ole juurikaan kirjotellu vaan pääasiassa täällä ellergisten puolella.

Nyt sitten vain kasa kysymyksiä eli kenelle ilmoittaudutaan ja mitä kautta?

Ja mitä muuta pitää ilmotella?

Sitten vielä kysymys matkaseurasta eli olisko ketään lähdössä Pohjanmaalta, jos vaikka hypättäis Seinäjoelta junaan tai omalla autolla toinen vaihtoehto? Kiitokset etukäteen, jos joku ehtii vastailla!

Yst. terkuin Sulamit ja Eero

Vierailija
25/27 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ihmeessä mukaan Kinkereille!!!

Vauva-puolella on Eloisten kesäkinkeripino, sinne vaan ilmoittautumaan mukaan. Sieltä löytyy lisätietoja.

Mä laitoin sun puolesta jo kyselyn tuonne vauva-puolelle matkaseurasta, mutta voithan laittaa lisäviestin matkaseura-asiasta vaikka maanantaina, ja molempiin, sekä kinkeri- että vauvapinoon.

Jamssa

sulamit:

Hieman olen ilmeisesti hidas syttymään, vaikka keväällä joskus lueskelin noista tulevista kesäkinkereistä...ja nyt sitten kuitenkin iski inspiraatio, että voishan sitä mukaan lähteäkin, vaikka en tuolla vauva puolen palstalla ole juurikaan kirjotellu vaan pääasiassa täällä ellergisten puolella.

Nyt sitten vain kasa kysymyksiä eli kenelle ilmoittaudutaan ja mitä kautta?

Ja mitä muuta pitää ilmotella?

Sitten vielä kysymys matkaseurasta eli olisko ketään lähdössä Pohjanmaalta, jos vaikka hypättäis Seinäjoelta junaan tai omalla autolla toinen vaihtoehto? Kiitokset etukäteen, jos joku ehtii vastailla!

Yst. terkuin Sulamit ja Eero

Vierailija
26/27 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10408729&p=2&tmode=1&smod…

Tuossa on ainakin yritys linkittää kinkereistä.

Jamssa

Vierailija
27/27 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liitän sut tonne osallistujalistalle. Pohjanmaalta on tulossa myös Pantoufle, mutta nyt en äkkiä muista, mikä hänellä oli suunnitelmana. Eiköhän se tässä selviä piakkoin. Käy tuolla vauva-puolella vielä seurailemassa kyytiasiaa.

Jamssalle kiitokset välityksestä!

Pumpuli