Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ciraf ja Kivat kypärähattujen kokoluokitus??

14.10.2006 |

Meillä on ollut molempia ja nyt tuttavaltani olisin ostamassa käyttämättömiä pojalle jolla on päänympärys 52-53cm.

Ongelma on ettei meidän viime talvisissa lakeissa ole kokonumeroita tallella ja KIvatin hatuissa ne vielä näyttää menevän numeroilla 1.2.3 jne..??

Mitä vastaa koko 3 esimerkiksi?? Kiitoksia:D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsissäni on nyt molempien merkkien käyttämättömät kypärämyssyt ja koot niissä menee seuravasti :

Kivat koko 2 on 2-5vuotiaille

kun vastavasti CIRAF myssyn koko 3 on tuota KIVATin kokoa 2 vastaava koko ja Reimalla noita vastaa koko 50.

Toivottavasti tuosta oli apua myssyn valintaan

Vierailija
2/4 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on tietenkin poikkeuksia :). Minä ostin cittarista viime vuoden kivatin kypärämyssyn. Tyttön on 1v3kk vanha, pääsympärys varmaankin keskiluokkaa, tai enemmin pieni kuin iso...ja kivatin koko 1 oli tosi pieni, ostin koon 2 (siis tarkoitettu 2-5-vuotiaille!), enkä kyllä usko että tuo menisi millään 5-vuotiaan päähän, en tiedä menisikö edes 3-vuotiaan päähän. Että näin. Paras varmaan olisi jos pääsisit sovittamaan.

Mari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika 2 ja ½ vee Kivatin vuoreton neulekypärä kokoa 3 !!!!!!

ja

tyttö reilut 5 vee Kivatin vuoreton neulekypärä kokoa 3 !!!!!!

Molemmilla samaa perusmallia yksiväriset tsin ja peruspun, tytön omassa se iso rusetti otsalla ei muuta eroa kuin vuosimalli.

Tytön oma on ilmeisesti 2004/2005 mallia....

Pojan oma ilmeisesti 2005/2006 mallia.....

Mutta kun ne laittoi vierekkäin/päällekkäin kokoeroa on eli pojan oma

2 ja 3 kokosen välistä uutuuksiin kun silloin vertasin ja tytön oma aavistuksen isompi kuin 3 koko.

Ostin ne yksiltä puolihintapäiviltä keväällä.

Juuri Anttilasta ostin pojalle kaulurin Anttilan Kids merkkiä ja koko oli 5-7 v !!!!! Ja todella sopiva oli. Tytölle ei olisi mennyt se seuraavakaan

koko....

Niin ne heittelee.....

Vierailija
4/4 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on valitettavasti pakko vaan yrittää luottaa noihin kokonumerointeihin,kaveri asuu sen verran kaukana ja myssyt kulkee mulle mun veljen mukana :)

Noh,eipä tuo hirmusti niistä pyydä,ettei tää mikään raha-kysymys ole :)

Ois vaan just sopivan värisiä,enkä tällaisia värejä ole tänä vuonna nähnyt (ruskea/vaaleammanruskea/beige ja pari sinistä eri sävyissä).

taidan kuiten seuraavan kerran kaupassa käydessä vähän kokeilla viel' noita tän hetken myynnissä olevia,ehkä niistä saa (jos saa....) osviittaa... :O