Ciraf ja Kivat kypärähattujen kokoluokitus??
Meillä on ollut molempia ja nyt tuttavaltani olisin ostamassa käyttämättömiä pojalle jolla on päänympärys 52-53cm.
Ongelma on ettei meidän viime talvisissa lakeissa ole kokonumeroita tallella ja KIvatin hatuissa ne vielä näyttää menevän numeroilla 1.2.3 jne..??
Mitä vastaa koko 3 esimerkiksi?? Kiitoksia:D
Kommentit (4)
Sitten on tietenkin poikkeuksia :). Minä ostin cittarista viime vuoden kivatin kypärämyssyn. Tyttön on 1v3kk vanha, pääsympärys varmaankin keskiluokkaa, tai enemmin pieni kuin iso...ja kivatin koko 1 oli tosi pieni, ostin koon 2 (siis tarkoitettu 2-5-vuotiaille!), enkä kyllä usko että tuo menisi millään 5-vuotiaan päähän, en tiedä menisikö edes 3-vuotiaan päähän. Että näin. Paras varmaan olisi jos pääsisit sovittamaan.
Mari
Meillä poika 2 ja ½ vee Kivatin vuoreton neulekypärä kokoa 3 !!!!!!
ja
tyttö reilut 5 vee Kivatin vuoreton neulekypärä kokoa 3 !!!!!!
Molemmilla samaa perusmallia yksiväriset tsin ja peruspun, tytön omassa se iso rusetti otsalla ei muuta eroa kuin vuosimalli.
Tytön oma on ilmeisesti 2004/2005 mallia....
Pojan oma ilmeisesti 2005/2006 mallia.....
Mutta kun ne laittoi vierekkäin/päällekkäin kokoeroa on eli pojan oma
2 ja 3 kokosen välistä uutuuksiin kun silloin vertasin ja tytön oma aavistuksen isompi kuin 3 koko.
Ostin ne yksiltä puolihintapäiviltä keväällä.
Juuri Anttilasta ostin pojalle kaulurin Anttilan Kids merkkiä ja koko oli 5-7 v !!!!! Ja todella sopiva oli. Tytölle ei olisi mennyt se seuraavakaan
koko....
Niin ne heittelee.....
Mun on valitettavasti pakko vaan yrittää luottaa noihin kokonumerointeihin,kaveri asuu sen verran kaukana ja myssyt kulkee mulle mun veljen mukana :)
Noh,eipä tuo hirmusti niistä pyydä,ettei tää mikään raha-kysymys ole :)
Ois vaan just sopivan värisiä,enkä tällaisia värejä ole tänä vuonna nähnyt (ruskea/vaaleammanruskea/beige ja pari sinistä eri sävyissä).
taidan kuiten seuraavan kerran kaupassa käydessä vähän kokeilla viel' noita tän hetken myynnissä olevia,ehkä niistä saa (jos saa....) osviittaa... :O
Käsissäni on nyt molempien merkkien käyttämättömät kypärämyssyt ja koot niissä menee seuravasti :
Kivat koko 2 on 2-5vuotiaille
kun vastavasti CIRAF myssyn koko 3 on tuota KIVATin kokoa 2 vastaava koko ja Reimalla noita vastaa koko 50.
Toivottavasti tuosta oli apua myssyn valintaan