Minulla on yhä käytössä noin 20 vuotta vanha kahvinkeitin
Ostin sen parikymppisenä. Braun-merkkinen. Kohta ostan uuden kunhan saan ensin rahat kasaan siihen (tiukkaa on).
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Meilläpä on vuonna 1995 ostettu MOCCAMASTER-kahvinkeitin.
Äkkiä laskien sillä on ikää jo yli 30 vuotta. Ulkonäöllisesti vieläkin lähes uuden veroinen vaikka päivittäin käytössä ollut.
Meillä harmillisesti Moccamaster on alkanut tehdä viileämpää kahvia, joskus pistän vielä mikroon kuumenemaan lisää.
Mullapa onkin 93-vuotias kahvipannu. Toimii :D
Minulla on Rosenlew merkkinen mikro n,43v vanha,juuri vaihdoin siihen uuden lampun,hyvin selittää vielä,paljon eri ohjelmia siinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teknisesti kahvinkeitin on niin yksinkertainen laite, että se joko toimii tai ei toimi. Uutta ei siiskovin herkästi tarvitse ostaa.
Teknisesti kaikki laitteet ovat niin yksinkertaisia että ne joko toimii tai ei toimi.
Kahvinkeittimestä menee yleensä rikki vaan silikoniletku tai ylikuumenemissuoja. Uudet maksaa yhteensä alle 5€. Nuo molemmat olen joutunut vaihtamaan vuoden -89 Philipsin keittimeen ja vielä vaan aamu ja iltakahvit keittää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Rosenlew merkkinen mikro n,43v vanha,juuri vaihdoin siihen uuden lampun,hyvin selittää vielä,paljon eri ohjelmia siinä
annatko persettä?
Sain Moccamasterin tuparilahjaksi kun muutin omaan kotiin. Tästä on nyt 23v. Keitin toimii vielä, ainoastaan virtanappi pitänyt uusia siihen.
Vierailija kirjoitti:
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ ÖH ÖH ÖH ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ................
Jo tokkiisa!!!
17 v vanha moccamaster, toimii kuin uusi. Paitsi ei sammu itsestään kuten uudet.
Rowenta-merkkinen toimii hienosti. Ikää keittimellä n. 25 vuotta. Ostan uuden vasta kun/jos hajoo ennen kun kuolen.
Minulla on 1975 ostettu ompelukone eli yli 50 v. vanha