Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on yhä käytössä noin 20 vuotta vanha kahvinkeitin

Vierailija
15.03.2026 |

Ostin sen parikymppisenä. Braun-merkkinen. Kohta ostan uuden kunhan saan ensin rahat kasaan siihen (tiukkaa on).

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 1975 ostettu ompelukone eli yli 50 v. vanha 

Vierailija
22/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpä on vuonna 1995 ostettu MOCCAMASTER-kahvinkeitin.

Äkkiä laskien sillä on ikää jo yli 30 vuotta.  Ulkonäöllisesti vieläkin lähes uuden  veroinen vaikka päivittäin käytössä ollut.

Meillä harmillisesti Moccamaster on alkanut tehdä viileämpää kahvia, joskus pistän vielä mikroon kuumenemaan lisää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa onkin 93-vuotias kahvipannu. Toimii :D

Vierailija
24/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Rosenlew merkkinen mikro n,43v vanha,juuri vaihdoin siihen uuden lampun,hyvin selittää vielä,paljon eri ohjelmia siinä 

Vierailija
25/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teknisesti kahvinkeitin on niin yksinkertainen laite, että se joko toimii tai ei toimi. Uutta ei siiskovin herkästi tarvitse ostaa.

Teknisesti kaikki laitteet ovat niin yksinkertaisia että ne joko toimii tai ei toimi.

Kahvinkeittimestä menee yleensä rikki vaan silikoniletku tai ylikuumenemissuoja.  Uudet maksaa yhteensä alle 5€.  Nuo molemmat olen joutunut vaihtamaan vuoden -89 Philipsin keittimeen ja vielä vaan aamu ja iltakahvit keittää.

Vierailija
26/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Rosenlew merkkinen mikro n,43v vanha,juuri vaihdoin siihen uuden lampun,hyvin selittää vielä,paljon eri ohjelmia siinä 

annatko persettä?

Vierailija
27/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Moccamasterin tuparilahjaksi kun muutin omaan kotiin. Tästä on nyt 23v. Keitin toimii vielä, ainoastaan virtanappi pitänyt uusia siihen. 

Vierailija
28/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ ÖH ÖH ÖH ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ................

Jo tokkiisa!!!

Vierailija
29/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 v vanha moccamaster, toimii kuin uusi. Paitsi ei sammu itsestään kuten uudet.

Vierailija
30/30 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rowenta-merkkinen toimii hienosti. Ikää keittimellä n. 25 vuotta. Ostan uuden vasta kun/jos hajoo ennen kun kuolen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi