Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassa joka kommentoi ostoksia no nyt ainakin mässyä riittää kun lihava ostaa vähän runsaamman määrän karkkia, pitäisitkö törkeänä?

Vierailija
15.03.2026 |

Minusta ei pitäisi kommentoida

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvammaisten asuntolassa huudan kovaa, että haluan syödä paljon hyvää ruokaa. Sellaista kuin pizza, hampurilaiset, makkara, paistetut kananmunat, juusto, kinkku ja ennen kaikkea lihaa. Huudan kovaa, kiroilen, uhkailen, riehun, ruokalassa heittelen tuoleja, rikon ikkunoita, hakkaan nyrkeillä ovia, uhkailen hoitajia, rikon ja heittelen tavaroita, lyön toisia asukkaita, menen toisten asukkaiden huoneisiin rikkomaan tavaroita ja koko ajan kovaa huudan. Yölläkin huudan, riehun, hakkaan asukkaiden ovia nyrkeillä kun en pääse huoneisiin kun ovet ovat lukossa ja käyn yöhoitajan kimppuun huutaen, että tapan kaikki. Olen monta kertaa repinyt hoitajia tukasta ja lyönyt niitä, heitellyt hoitajia tavaroilla ja uhannut tappaa kaikki hoitajat ja asukkaat. Yritän sytyttää asuntolan tuleen, riehun, rikon ikkunoita, heittelen tuoleja ruokalassa ja usein heittelen ruoatkin lattialle. Miksi minulle ei tehdä omia ruokia, vaikka olen jo yli 3 vuotta koko ajan huutanut?

Vierailija
102/124 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi niin halutessaan äänestää jaloillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassa tekee hyvää terveysvalistus työtä, kun huomauttaa lihavan epäterveellisistä ostoksista. Toivottavasti pyylevä asiakas otti opikseen tästä.

Ja laihalle ei tietenkään mitään huomauttele.

Kyllä se epäterveellinen höttö on yhtä pahaksi sille laihallekin.

Vierailija
104/124 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laardi perseet🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Apukoululainen et osaa kirjoittaa. Olet menetetty tapaus.

Vierailija
105/124 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taannoin ostin Lidorf suklaakuulia 2 pussia plussatarjouksessa ja tuolloin kassa totesi, että ne ovat niin hyviä, että itsekin aion ostaa

Vierailija
106/124 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa tekee läskille palveluksen ja te vingutte asiakaspalvelusta.

Vierailija
107/124 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos "no nyt ainakin mässyä riittää" sanoittaisiin hoikalle, niin silloin se tuntuisi rennolta jutustelulta. Miksi pitää olettaa, että on naljailua sanoa sama ylipainoiselle? Entä jos myyjä vain jutustelee kaikille samalla tavalla.

Ja tosiaan, sitten valitetaan kun myyjät eivät puhu mitään... no ei ihmekään, jos kaikki sanomiset analysoidaan ja mietitään, että pitäisiköhän varmuuden vuoksi loukkaantua.

Aa, ekana luulin, että myyjä oli SANONUT, ETTÄ: "No nyt ainakin mässyä riittää kun lihava ostaa vähän runsaamman määrän karkkia", ja tuota pidin tökerönä. :D

Vierailija
108/124 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihan ammattimaista ole.

Yksi kassatäti haluaa aina tarkistaa henkkarit kun ostan lonkeroa vaikka tietää ja muistaa varsin hyvin jo. On jaaritellut nuoruuden baarireissut ja kesäheilat siinä ostosten lomassa ja suureen ääneen muistaa ihmetellä kun ei voi uskoa että oon jo niin vanha... 🤦

Kun on pakko tarkistaa !!! Minäkin joudun jopa omilta lapsilta kysymään, lain mukaan, vaikka itse heidät synnytin ja olin paikalla, mutta kauppa voi menettää luvat myydä jos ei tarkista. 

Vierailija
109/124 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on painoraja koppimönkijässä?

Vierailija
110/124 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niiden kuulu kommentoida asiakkaan ostoksia. Joskus ymmärtää jos kysyy vaikka "onko tämä hyvää tämä uutuus, en ole maistanut". Se nyt vielä menisi. 

Vierailija
111/124 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mikäli tuollaista tapahtuisi irl.

Vierailija
112/124 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N. 150 kg. Muuten hankittava maantietraktori. Tai laihdutus.

Vierailija
113/124 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava teinin pitäisi kävellä eikä ajaa koppimönkijällä.

Vierailija
114/124 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olit lihava hääkuvassa.

Vierailija
115/124 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun vänkärin puolen renkaat ei koske enää maahan, kun pontso istahtaa kyytiin.

Vierailija
116/124 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karssu maistuu kehopositiiviselle

Vierailija
117/124 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en kestä kun ei osata kirjoittaa,,,,, pitäisi opetella,,,, ei ole vaikeaa.

Vierailija
118/124 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, pitäisitkö törkeänä jos kommentoisi noin hoikalle? Ei se myyjä oo välttämättä ajatellut asiakkaan painoa tuossa tippaakaan. Noin muuten viatonkin ostosten kommentointi turhaa koska asiakas saattaa siitä nolostua/loukkaantua jne.

Vierailija
119/124 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munä jättäisin kaiken siihen ja marssisin ulos. Vaihtaisin kauppaa!

Vierailija
120/124 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihan ammattimaista ole.

Yksi kassatäti haluaa aina tarkistaa henkkarit kun ostan lonkeroa vaikka tietää ja muistaa varsin hyvin jo. On jaaritellut nuoruuden baarireissut ja kesäheilat siinä ostosten lomassa ja suureen ääneen muistaa ihmetellä kun ei voi uskoa että oon jo niin vanha... 🤦

Kuinka vanha ? Mun henkkareita tarkastetaan edelleen välillä ja myyjä säpäsähtää, että olen syntynyt 70-luvulla. 

Olin täydellinen persikkaposki vielä 40-vuotiaana. Nyt lähestyn 50v ikävuotta ja vasta nauraessa tulee silmäkulmiin pienet viivat. Olen huomannut että 34-40-vuotailla on järjestään enemmän ryppyjä kuin minulla.  En tee mitään ehkäistäksesi ryppyjä. Ehkä se rentous tekee sen, että ne kiertävät minut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän