Varatut miehet Tinderissä!
Siis mitä kuvittelevat, että heillä on tarjota naisille? Lisäksi moni kirjoittaa että hakee mutkatonta seuraa ilman draamaa. Aivan 😂
Miten noita varattuja on noin paljon siellä, suunnilleen joka kolmas profiili kun kuvaton ja lukee ihan suoraan että varattu tai sitten sen voi päätellä muista asioista.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
No seksiä, hölmö!
Sekään tuskin kovin hääviä koska kotona ei sitä näytä olevan. Ap
"suunnilleen joka kolmas profiili kun kuvaton ja lukee ihan suoraan että varattu"
No ei kyllä todellakaan ole joka kolmas profiili tuollainen.
Toki tuollaisiakin profiileja siellä välillä tulee vastaan, mutta väite että 33% olisi tuollaisia profiileja on kyllä aivan täyttä p*skapuhetta.
Kyllä mä ymmärrän. Kuka jaksaa katsella samaa puolisoa vuosikymmenet? Ei ihmisiä ole luotu olemaan yhdessä parisuhteessa koko loppuelämäänsä.
"Mitä he kuvittelevat, että heillä on tarjota naisille?" - ööö.. olisiko vaikka hyvää seksiä ja hauskanpitoa? Jos sinä kaipaat pitkää suhdetta ja lojaaliutta, niin skippaat varatut. Hyvin yksinkertaista.
Minulle sinkkunaisena kelpaisi hyvinnkin varattu. Ei jää roikkumaan ja ole jatkuvasti yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ymmärrän. Kuka jaksaa katsella samaa puolisoa vuosikymmenet? Ei ihmisiä ole luotu olemaan yhdessä parisuhteessa koko loppuelämäänsä.
"Mitä he kuvittelevat, että heillä on tarjota naisille?" - ööö.. olisiko vaikka hyvää seksiä ja hauskanpitoa? Jos sinä kaipaat pitkää suhdetta ja lojaaliutta, niin skippaat varatut. Hyvin yksinkertaista.
Minulle sinkkunaisena kelpaisi hyvinnkin varattu. Ei jää roikkumaan ja ole jatkuvasti yhteydessä.
Ja tässä kulliaan vieraissa vituissa uittavan kulliörvelön kirjoitus. Eiköhän se ole sama erota jos mietteet ovat nuo. Ja alkaa suhteeseen tuollaisen, no vapaamielisemman kanssa, jolle ok, että ukko nai milloin ketäkin.
Hyvin sieltä irtosi naisseuraa varatullekin, kun asiat kunnossa. :)
Irvokkainta on, että he kuvaavat itseään usein "luotettaviksi" ja hakevan nimenomaan "luotettavaa" seuraa.
Farmer's Only,FarmersD,single farmers dating,westernmatch.com ja appikaupasta cowboy dating. Vakavaan seuranhakuun keskittyneitä sivuja on kyllä. Eikä tarvitse heti liittyä kaikkiin voi aloittaa yhdestä.
Lähinnä muistaa googlettaa kuvat sekä käyttäjän nimen. Skype auttaa esikarsinnassa.
Polyamorinen on nykyajan sana varatulle.
Naiset kertyvät samalle miesten vähemmistölle. Ei miehen varattuna oleminen siinä estä, jos mies on pitkä ja komea.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on elämän suola.
Muistapa tämä kun tulet kesken päivän kotiin ja näet vaimosi jalkapallojoukkueen kanssa sinun ostamassasi sängyssä. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Tinder on panosovellus, eikä naisilla nyt muutenkaan ole miehille mitään muuta annettavaa kuin reikänsä
Kyllä siitä muutakin voi antaa, esim. mä ainakin voisin antaa sulle turpaan.
Miehet ovat niitä alkuperäisiä h*oria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistapa tämä kun tulet kesken päivän kotiin ja näet vaimosi jalkapallojoukkueen kanssa sinun ostamassasi sängyssä. 🤣
Aisurimieheni päiväuni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä kulliaan vieraissa vituissa uittavan kulliörvelön kirjoitus. Eiköhän se ole sama erota jos mietteet ovat nuo. Ja alkaa suhteeseen tuollaisen, no vapaamielisemman kanssa, jolle ok, että ukko nai milloin ketäkin.
Kyllä mä olen ihan nainen 32 v. Vaikeahan se on varmaan ymmärtää tällaista kantaa kun itse on koko elämän ajan aivopesty uskomaan, että elämä on Disneyn prinsessa ja prinssi-satuja.
Varattuja on noin paljon siellä, koska pitkässä liitossa ja perhe-elämässä on ihmisen paha olla.
Vierailija kirjoitti:
Varattuja on noin paljon siellä, koska pitkässä liitossa ja perhe-elämässä on ihmisen paha olla.
Juuri näin.
About sama määrä varattuja naisia siellä on.
T. Mies Tinderistä.