Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatut miehet Tinderissä!

Vierailija
20.05.2023 |

Siis mitä kuvittelevat, että heillä on tarjota naisille? Lisäksi moni kirjoittaa että hakee mutkatonta seuraa ilman draamaa. Aivan 😂

Miten noita varattuja on noin paljon siellä, suunnilleen joka kolmas profiili kun kuvaton ja lukee ihan suoraan että varattu tai sitten sen voi päätellä muista asioista.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on elämän suola.

Vierailija
2/19 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seksiä, hölmö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No seksiä, hölmö!

Sekään tuskin kovin hääviä koska kotona ei sitä näytä olevan. Ap

Vierailija
4/19 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"suunnilleen joka kolmas profiili kun kuvaton ja lukee ihan suoraan että varattu"

No ei kyllä todellakaan ole joka kolmas profiili tuollainen.

Toki tuollaisiakin profiileja siellä välillä tulee vastaan, mutta väite että 33% olisi tuollaisia profiileja on kyllä aivan täyttä p*skapuhetta.

Vierailija
5/19 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärrän. Kuka jaksaa katsella samaa puolisoa vuosikymmenet? Ei ihmisiä ole luotu olemaan yhdessä parisuhteessa koko loppuelämäänsä.

"Mitä he kuvittelevat, että heillä on tarjota naisille?" - ööö.. olisiko vaikka hyvää seksiä ja hauskanpitoa? Jos sinä kaipaat pitkää suhdetta ja lojaaliutta, niin skippaat varatut. Hyvin yksinkertaista.

Minulle sinkkunaisena kelpaisi hyvinnkin varattu. Ei jää roikkumaan ja ole jatkuvasti yhteydessä.

Vierailija
6/19 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ymmärrän. Kuka jaksaa katsella samaa puolisoa vuosikymmenet? Ei ihmisiä ole luotu olemaan yhdessä parisuhteessa koko loppuelämäänsä.

"Mitä he kuvittelevat, että heillä on tarjota naisille?" - ööö.. olisiko vaikka hyvää seksiä ja hauskanpitoa? Jos sinä kaipaat pitkää suhdetta ja lojaaliutta, niin skippaat varatut. Hyvin yksinkertaista.

Minulle sinkkunaisena kelpaisi hyvinnkin varattu. Ei jää roikkumaan ja ole jatkuvasti yhteydessä.

Ja tässä kulliaan vieraissa vituissa uittavan kulliörvelön kirjoitus. Eiköhän se ole sama erota jos mietteet ovat nuo. Ja alkaa suhteeseen tuollaisen, no vapaamielisemman kanssa, jolle ok, että ukko nai milloin ketäkin.

Vierailija
7/19 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sieltä irtosi naisseuraa varatullekin, kun asiat kunnossa. :)

Vierailija
8/19 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irvokkainta on, että he kuvaavat itseään usein "luotettaviksi" ja hakevan nimenomaan "luotettavaa" seuraa.

Vierailija
9/19 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmer's Only,FarmersD,single farmers dating,westernmatch.com ja appikaupasta cowboy dating. Vakavaan seuranhakuun keskittyneitä sivuja on kyllä. Eikä tarvitse heti liittyä kaikkiin voi aloittaa yhdestä.

Lähinnä muistaa googlettaa kuvat sekä käyttäjän nimen. Skype auttaa esikarsinnassa.

Vierailija
10/19 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyamorinen on nykyajan sana varatulle. 

Naiset kertyvät samalle miesten vähemmistölle. Ei miehen varattuna oleminen siinä estä, jos mies on pitkä ja komea. 

Vierailija
11/19 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistapa tämä kun tulet kesken päivän kotiin ja näet vaimosi jalkapallojoukkueen kanssa sinun ostamassasi sängyssä. 🤣

Vierailija
12/19 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on panosovellus, eikä naisilla nyt muutenkaan ole miehille mitään muuta annettavaa kuin reikänsä

Kyllä siitä muutakin voi antaa, esim. mä ainakin voisin antaa sulle turpaan.

Vierailija
13/19 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat niitä alkuperäisiä h*oria.

Vierailija
14/19 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistapa tämä kun tulet kesken päivän kotiin ja näet vaimosi jalkapallojoukkueen kanssa sinun ostamassasi sängyssä. 🤣

Aisurimieheni päiväuni

Vierailija
15/19 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä kulliaan vieraissa vituissa uittavan kulliörvelön kirjoitus. Eiköhän se ole sama erota jos mietteet ovat nuo. Ja alkaa suhteeseen tuollaisen, no vapaamielisemman kanssa, jolle ok, että ukko nai milloin ketäkin.

Kyllä mä olen ihan nainen 32 v. Vaikeahan se on varmaan ymmärtää tällaista kantaa kun itse on koko elämän ajan aivopesty uskomaan, että elämä on Disneyn prinsessa ja prinssi-satuja.

Vierailija
16/19 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa yrittää. 

Vierailija
17/19 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuja on noin paljon siellä, koska pitkässä liitossa ja perhe-elämässä on ihmisen paha olla.

Vierailija
18/19 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattuja on noin paljon siellä, koska pitkässä liitossa ja perhe-elämässä on ihmisen paha olla.

Juuri näin.

Vierailija
19/19 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

About sama määrä varattuja naisia siellä on. 

T. Mies Tinderistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän