Kaupan kassa joka kommentoi ostoksia no nyt ainakin mässyä riittää kun lihava ostaa vähän runsaamman määrän karkkia, pitäisitkö törkeänä?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Karkkiosastot kaupassa pitäisi olla aidattuja ja automaattiportin takana. Asiakas astuu vaa'alle ja kone mittaa pituuden ja analysoi tiedon perusteella, että pääseekö asiakas karkkiosastolle. Pyylevät jäävät automaattisesti ilman sisäänpääsyä.
Portilla arvioidaan myös asiakkaan kirjoitustaito. Jos aloittajan tasoa, niin ei pääse karkkiosastolle.
Vierailija kirjoitti:
Kassa tekee hyvää terveysvalistus työtä, kun huomauttaa lihavan epäterveellisistä ostoksista. Toivottavasti pyylevä asiakas otti opikseen tästä.
Todennäköisesti söi itkuntuhruisin silmin kotona suklaata koko illan.
Vierailija kirjoitti:
Karkkiosastot kaupassa pitäisi olla aidattuja ja automaattiportin takana. Asiakas astuu vaa'alle ja kone mittaa pituuden ja analysoi tiedon perusteella, että pääseekö asiakas karkkiosastolle. Pyylevät jäävät automaattisesti ilman sisäänpääsyä.
VEDÄ ITSES KIIKKUUN, ÄÄLIÖ.
Henna on läski finninaama ja toimisi juuri noin jos joku sen vahingossa töihin huolisi.
Jos tuollainen menee ihon alle, niin kertoo aikalailla itsetunto-ongelmasta. Itse tuossa tilanteessa heittäisin kassaihmiselle takaisin, että "joo nyt on karkkipäivä!" ja toivottaisin hyvää työpäivää, enkä miettisi koko asiaa nanosekuntiakaan tuon jälkeen. Se on vaan joku nobody kaupan kassa, jolle sinä olet vaan joku nobody asiakas. Mitä tuommosia miettimään, ei ketään kiinnosta! Mulle on kommentoitu joskus jopa naaman ulkonäköä, johon totean että se on ihan sinun ongelma jos ei mun naama miellytä, ei mun ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Ja sulle juopolle kielto kaljaosastolle.
Monikaan teistä ei näy työtä tehneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehotatko sokerihumalassa ihmistä itsemurhaan? Tiesitkö, että itsemurhaan kannustaminen on rikoslaissa rangaistava teko.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mä ostin joskus olutta ja fairya, kassatyyppi käski juoda ensin kaljat, ja sitte fairit päälle. Aika törkiää 😂
Mä olisin jättänyt ostokset siihen. Sanonut tyyppiä huonoksi asiakaspalvelijaksi ja kävellyt toiseen kauppaan. Ja tehnyt ilmoituksen kauppiaalle.
Ja mä maksoin, otin ostokseni, ja lähdin nauraen pihalle 😄
Multa teininä aikanaan kassan rouva kysyi (kasarilla), että onko mulla KUUKAUTISET, kun ostan niin paljon herkkuja. Että hänen ainakin tekee mieli herkkuja kun on KUUKAUTISET. Tosi luontevaa smalltalkia 16-vuotiaalle tuollainen.
Mutta vastaus kysymykseesi: ei ole ok.
Ap laita asioimisajankohta kellonaikoineen ja ilmoita verkkopalautteessa, että olet saanut tuolloin huonoa palvelua ja ikävää kommentointia.
En halua kuulla minkäänlaisia kommentteja ostoksistani. Ostin kerran kakkuvuoan ja myyjä kysyi, minkälaisen kakun aion leipoa. No en aikonut juuri silloin leipoa minkäänlaista kakkua. Kunhan ostin.
Vierailija kirjoitti:
Multa teininä aikanaan kassan rouva kysyi (kasarilla), että onko mulla KUUKAUTISET, kun ostan niin paljon herkkuja. Että hänen ainakin tekee mieli herkkuja kun on KUUKAUTISET. Tosi luontevaa smalltalkia 16-vuotiaalle tuollainen.
No, oliko sulla kuukautiset silloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehotatko sokerihumalassa ihmistä itsemurhaan? Tiesitkö, että itsemurhaan kannustaminen on rikoslaissa rangaistava teko.
Ei se taida anonyymillä palstalla toimia.
Meidän lähikaupassa on yksi myyjä, joka aina ennen kommentoi kaikkia ostoksiamme ja teki oikein analyysiä, komentoi esim. kun ostimme vessapaperia,ihmetteli kun maksoimme joskus erikseen ostoksemme, ja huomautti, että miksi minä kannan itse kauppakassini, eikä mies ym. Kerran sitten pärähdin ja sanoin aika veemäisesti takaisin. Sen jälkeen on ollut hyvin asiallinen. Ei ole suomalainen myyjä kyseessä, että olisiko joku kulttuurijuttu sitten. Tottunut ehkä että mies maksaa aina ja palvelee naista.😅
Vierailija kirjoitti:
Voi apua 😮😮😮😮😮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se taida anonyymillä palstalla toimia.
Rikoslaki toimii ja on voimassa myös täällä, vaikka itsemurhaan yllyttänyttä ei saataisikaan kiinni.
Työttömille annetaan neuvoja niin jos me annetaan kaupoissa laihdutusneuvoja ylipainoisille rikkaille.
Vierailija kirjoitti:
No hyi hitto. Typerä myyjä.
Minä en hyväksyisi ostoksieni kommentointia, vaikka en olekaan lihava. Tekisin heti valituksen huonosta asiakaspalvelusta ylemmälle taholle. Jollekin kassahenkilölle ei kuulu pätkän vertaa, mitä ihmiset ostavat. Kaikki ne tuotteet on tarkoitettu ostettavaksi, mitkä sinne kauppaan on esille pantu.