Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia sinkkunaisen pitäisi syödä e-pillereitä?

Vierailija
15.03.2026 |

Oli tarkoitus lähteä tänään treffeille miehen joka ilmeisesti luuli että pääsee samalla panemaan kanssani ja nimenomaan paljaana. Hän suorastaan tyrmistyi kun sai tietää etten syö pillereitä ja tivasi  Whatsapissa syytä siihen.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi mies joka haluaa seksiä ensitreffeillä tulee ohjata suoraan prostituoitujen pariin. Itse asiassa tuollaiselle miehelle kannattaa asettaa seksirajaksi papin aamen. Et varmasti ole ainoa nainen jota hän hyväksikäyttää ja r aiskaa.

Olen nainen ja itse ehdottanut seksiä ensimmäisten treffien aikana jos todella kuuma mies. Älä yleistä omia halujasi kaikkiin maailman ihmisiin.

Kaikenlaisia idiootteja se maa päällään kantaakin. Huh huh

"Ulosta minuun kuuma mies, ulosta minuun" xD Hyi fittan naiset, eikö edes hävetä

Kiva kuulla että sinulla on ulostefetissi. Itselläni ei ole.

Ei tosiaan ole ja siksi en miesten ulosteita sisäelimiini ota. Toisin kuin sinä - muuten et ehkäisyä tarvitsisi

Vierailija
42/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä suomalaisten "hauskanpito" kulttuuri kuulostaa melkein yhtä idioottimaiselta kuin mormonien "soaking". Että ei ole seksiä jos ei liikuta penistä vaginassa. Yhdyntä on parittelua ja se että teette siitä harrastuksen ja esitätte kuin se ei olisi mitään, on kirjaimellisesti ihan yhtä aivovammaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa tuntui olettavan useampi ukkeli nuorempana. Niinku jotain ekaa deittiä kumitta panisi muutenkaan.

Tai ylipäätään panisi ekalla tapaamisella... En tiedä kannattaako minun edes harkita mitään tinderiä tms. kun meno taitaa olla tuota. Enkä edes luottaisi kumiin täysin (se ei suojaa kondyloomalta eikä herpekseltä). 

Naisen ei tarvitse antaa ilmaisseksiä yhdellekään miehelle vaikka koko maailma sitä kerjäisi. 

Tinder on kyllä täynnä roskamiehiä, että sinänsä ei menetä mitään että sen skippaa

Et sinäkään kovin laadukkaalta kuulosta juttujesi perusteella. Joku mielenterveyshäiriöinen petolinnun perseen näköinen noita, joka mesoaa sunnuntaiaamuna netin ilmaispalstoilla jostain spermamyrkytyksistä.

Vierailija
44/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi mies joka haluaa seksiä ensitreffeillä tulee ohjata suoraan prostituoitujen pariin. Itse asiassa tuollaiselle miehelle kannattaa asettaa seksirajaksi papin aamen. Et varmasti ole ainoa nainen jota hän hyväksikäyttää ja r aiskaa.

Jos nainen itse etsii kevyttä hauskanpitoa tai yhden illan juttuja, miten saat sen käännettyä hyväksikäytöksi kun hän valitsee sen huvittelukumppanin vaikka Tinderistä ihan itse?

Hienoja kiertoilmaisuja keksit sille että mies tuuttaa ulosteensa naisen sisäelimiin. Kuulostaa paljon runollisemmalta kun puhuu "ruususta" ja "rakastelusta" kuin v itusta ja parittelusta. Ja parittelukin on korutermi sille, että kyseessä on käytännössä miehen parasitointi naisen kehossa. Hyiii olette niin oksuja

Vierailija
45/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä suomalaisten "hauskanpito" kulttuuri kuulostaa melkein yhtä idioottimaiselta kuin mormonien "soaking". Että ei ole seksiä jos ei liikuta penistä vaginassa. Yhdyntä on parittelua ja se että teette siitä harrastuksen ja esitätte kuin se ei olisi mitään, on kirjaimellisesti ihan yhtä aivovammaista

Väärin, moni nisäkäs tekee sitä ihan huvikseen. Bonobot, delfiinit, simpanssit näin esimerkiksi panevat ihan vain siksi kun se on hauskaa eikä heitä kiinnosta kenen kanssa se tapahtuu sen enempää.

Vierailija
46/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että mt-palveluista on leikattu. 

Vierailija
47/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa tuntui olettavan useampi ukkeli nuorempana. Niinku jotain ekaa deittiä kumitta panisi muutenkaan.

Tai ylipäätään panisi ekalla tapaamisella... En tiedä kannattaako minun edes harkita mitään tinderiä tms. kun meno taitaa olla tuota. Enkä edes luottaisi kumiin täysin (se ei suojaa kondyloomalta eikä herpekseltä). 

Naisen ei tarvitse antaa ilmaisseksiä yhdellekään miehelle vaikka koko maailma sitä kerjäisi. 

Tinder on kyllä täynnä roskamiehiä, että sinänsä ei menetä mitään että sen skippaa

Et sinäkään kovin laadukkaalta kuulosta juttujesi perusteella. Joku mielenterveyshäiriöinen petolinnun perseen näköinen noita, joka mesoaa sunnuntaiaamuna netin ilmaispalstoilla jostain spermamyrkytyksistä.

Niinpä, se myrkyttäjä ja ulosteen vastaanottaja ovat erittäin kauniita ja hehkeitä sekä hygieenisiä, upeita olentoja. Eivät suinkaan eriteleikkejä leikkiviä debiilejä apinoita xD

Vierailija
48/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai siihen voi moniakin syitä olla, mä ainakin söin jotta olis kuukautisten kanssa helppoa - tiesi tarkalleen milloin se vähä tulee, ja oli helppo siirrellä. 

Niin mutta miksi se on joku oletus että tietenkin nainen syö e-pillereitä? Ja ei ne aina auta menkkavaivoihin tai jos auttaa niin sivuvaikutukset sen verran inhat että lopulta mieluummin valitsee menkkakivut kuin e-pillerien aiheuttamat sivuoireet.

Vierailija
49/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen itse etsii kevyttä hauskanpitoa tai yhden illan juttuja, miten saat sen käännettyä hyväksikäytöksi kun hän valitsee sen huvittelukumppanin vaikka Tinderistä ihan itse?

Hienoja kiertoilmaisuja keksit sille että mies tuuttaa ulosteensa naisen sisäelimiin. Kuulostaa paljon runollisemmalta kun puhuu "ruususta" ja "rakastelusta" kuin v itusta ja parittelusta. Ja parittelukin on korutermi sille, että kyseessä on käytännössä miehen parasitointi naisen kehossa. Hyiii olette niin oksuja

Näin miehenä pitää ihmetellä, että mitähän vittua mamma selittää

Vierailija
50/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset popsii e-pillereitä vaikkei miehestä olisi tietoakaan. Auttaa akneen ja rinnat kasvaa. 

Vierailija
51/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että mt-palveluista on leikattu. 

Mt-palvelut on pelkkiä pillereitä. 

Vierailija
52/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin, moni nisäkäs tekee sitä ihan huvikseen. Bonobot, delfiinit, simpanssit näin esimerkiksi panevat ihan vain siksi kun se on hauskaa eikä heitä kiinnosta kenen kanssa se tapahtuu sen enempää.

Pitäiskö teidän muuttaa sitten kaltaistenne joukkoon bonobo-laumoihin ulostamaan bonobo-naaraisiin xD Voi tulla yllätyksenä mutta eipä taida bonobo-naaraatkaan kerjätä ulosteita sisuksiinsa hahahah

Ei helvetti teitä

Delfiinit ja monet eläimet myös joukkor aiskaavat naaraita kuoliaiksi :'D Näitä sitten katsotte ylöspäin ja perustelette käytöstänne, että kyllä ne apinat ja delfiinit ja muutkin elukat! Huutikseeet

Vierailija
53/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah muuttoliike ihmisyhteisöistä bonobo-laumoihin. Kaltaistensa joukkoon. Ylen uusi dokka: miesten paratiisi. "Suomalaiset naiset ovat pilalla, nämä bonobot sentään ymmärtävät vielä hauskanpitoa" Hahaa

Vierailija
54/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että voi laskea lastin sun toosaan

Vierailija
55/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat ihan rauhassa olla autistınen neitsytíncel. Ei se ole keneltäkään pois. Ja saat syödä rauhassa omaa pạskaasi.

Vierailija
56/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se tautinen sika, saat vielä jonkun kupan siltä 

Vierailija
57/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yllättyy kun nainen ei haluakaan olla miehen jätösastia. "Mitä ehmettiä"

Vierailija
58/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö teidän muuttaa sitten kaltaistenne joukkoon bonobo-laumoihin ulostamaan bonobo-naaraisiin xD Voi tulla yllätyksenä mutta eipä taida bonobo-naaraatkaan kerjätä ulosteita sisuksiinsa hahahah

Ei helvetti teitä

Delfiinit ja monet eläimet myös joukkor aiskaavat naaraita kuoliaiksi :'D Näitä sitten katsotte ylöspäin ja perustelette käytöstänne, että kyllä ne apinat ja delfiinit ja muutkin elukat! Huutikseeet

Mene kysymään äidiltäsi miksi synnytti kaltaisesi paskakikkareen. Sehän sinä omasta mielestäsi olet.

Vierailija
59/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä edes oikea aloitus?!  Ketjun alkupuolta selatessa tuli olo, että tämä on vain joidenkin miesten perustama ketju, jotka kiihottuvat raskaudesta. Olivat linkanneet raskausvideoita. Pervo kerhon perustamalta ketjulta vaikuttaa.

Vierailija
60/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi että voi ottaa lasteja sisään keneltä tahansa missä tahansa.  tästähän suomineidot mm. kreikassa tunnetaan.

Koska jotkut naiset harrastaa irtoseksiä matalalla kynnyksellä niin oletat että kaikki naiset tekee niin? Todella yksinkertaista porukkaa nää jotkut miehet....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan