Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia sinkkunaisen pitäisi syödä e-pillereitä?

Vierailija
15.03.2026 |

Oli tarkoitus lähteä tänään treffeille miehen joka ilmeisesti luuli että pääsee samalla panemaan kanssani ja nimenomaan paljaana. Hän suorastaan tyrmistyi kun sai tietää etten syö pillereitä ja tivasi  Whatsapissa syytä siihen.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenkään naisen ei tarvitse pillereitä syödä, jos ei itse halua. Jotenkin outoa , että moni mies pitää niin itsestään selvänä, että kaikki naiset pillereitä syövät.

22/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo ikinä ollu mitään tarvetta moiselle 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt -78, enkä ole koskaan käyttänyt hormonaalista ehkäisyä, enkä juuri muutakaan - en parisuhteessa, enkä sinkkuna.

Olen torjunut tarjotut valmisteet 90-luvulta asti, koska pidän hormonaalista ehkäisyä naista alistavana ja nöyryyttävänä.

Vierailija
24/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös tullut vastaan noita, jotka jotenkin kuvittelevat kaikkien syövän pillereitä. 

Toisaalta ei voi mielestäni olettaa, että miehet ymmärtävät täysin, kun koko ajan toitotetaan nuorten ilmaisesta ehkäisystä yms. Ja sitten kun pitkällisen "opettamisen" jälkeen osa on oppinut, että ehkäisy on paljon muutakin kuin pelkästään raskaudenestoon, niin sitten suututaan kun miehillä on mielikuva, että kaikki niitä syö. Teet siis niin tai näin niin aina menee väärin.

Vierailija
25/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin Sanomat 💕 Tutkimus: Pikkulasten vanhemmat ovat muita tyytyväisempiä elämäänsä

Alle 7-vuotiaiden lasten vanhempien elintapoja ja hyvinvointia verrattiin 18-50-vuotiaisiin aikuisiin, joilla ei ollut pieniä lapsia. Kyselyyn vastasi lähes 800 pikkulapsen vanhempaa ja noin 1800 samanikäistä aikuista.

Pikkulasten vanhemmat ovat tyytyväisempiä perhe-elämäänsä ja saavutuksiinsa elämässä kuin muut samanikäiset aikuiset.

https://www.hs.fi/suomi/art-2000006380221.html

oliko tähän tutkimukseen huomioitu vanhempien kulttuuri ja arvot?

Vierailija
26/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi mies joka haluaa seksiä ensitreffeillä tulee ohjata suoraan prostituoitujen pariin. Itse asiassa tuollaiselle miehelle kannattaa asettaa seksirajaksi papin aamen. Et varmasti ole ainoa nainen jota hän hyväksikäyttää ja r aiskaa.

Olen nainen ja itse ehdottanut seksiä ensimmäisten treffien aikana jos todella kuuma mies. Älä yleistä omia halujasi kaikkiin maailman ihmisiin.

Vierailija
27/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi mies joka haluaa seksiä ensitreffeillä tulee ohjata suoraan prostituoitujen pariin. Itse asiassa tuollaiselle miehelle kannattaa asettaa seksirajaksi papin aamen. Et varmasti ole ainoa nainen jota hän hyväksikäyttää ja r aiskaa.

"tuollaiselle miehelle"? Jotenkin taas huvittavaa että naiset valitsee millainen mies on ok ja millainen ei. Minusta voisi kaikki miehet olla papin aameneen ja tähän kuuluu myös minä itse.
M38

Vierailija
28/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltäni jäisi tuossa tilanteessa treffit väliin kokonaan, ja lopettaisin yhteydenpidon täysin. En koe, että tuollainen on mitenkään normaalia käytöstä. Osin jopa pelottavaa. En haluaisi edes tietää syytä miehen odotukselle/ vaatimukselle, vaan katkaisisin kaiken kontaktin täysin.

Vierailija
29/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja itse ehdottanut seksiä ensimmäisten treffien aikana jos todella kuuma mies. Älä yleistä omia halujasi kaikkiin maailman ihmisiin.

Kaikenlaisia idiootteja se maa päällään kantaakin. Huh huh

"Ulosta minuun kuuma mies, ulosta minuun" xD Hyi fittan naiset, eikö edes hävetä

Vierailija
30/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseltäni jäisi tuossa tilanteessa treffit väliin kokonaan, ja lopettaisin yhteydenpidon täysin. En koe, että tuollainen on mitenkään normaalia käytöstä. Osin jopa pelottavaa. En haluaisi edes tietää syytä miehen odotukselle/ vaatimukselle, vaan katkaisisin kaiken kontaktin täysin.

Nämä viestipalvelut ovat kyllä hyvä kun pahimmat hullut paljastavat itsensä jo ekassa keskustelussa

Vierailija
31/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen itse etsii kevyttä hauskanpitoa tai yhden illan juttuja, miten saat sen käännettyä hyväksikäytöksi kun hän valitsee sen huvittelukumppanin vaikka Tinderistä ihan itse?

Vierailija
32/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää syödä pillereitä että mies saa käyttää naista vapaasti ja ruikkia sisälle.

Vierailija
33/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hieno nainen. Varmasti näkee ensisilmäyksellä että aukeaa vieraille helposti. Itse en koskis pitkällä tikullakaan.

Vierailija
34/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tikuta ovulaatio

Meille tuli vauva 2 vuoden jälkeen.

Kai osaat laskea ovulaation ja tarkistat tikusta? Munasolu irtoaa jo ennen piik-kiä.

Joillain naisilla on ovulaatio kaksi piik-kiä, mikä vai keuttaa irtoamisen ajan selvittämistä.

Sperma voi pysyä elinkelpoisena huonoimmilla miehillä vain päivän emättimessä. Eli joka päivä kannattaa mutta etupainotteisesti, koska osa spermasta voi elää 7 päivää emättimessä.

Osa siittiöitä on hitaita uimareita ja matka munasolun luo kestää jopa päivän. Osalla vain tunteja.

Ota näitä asioista huomioon.

Miks ihmeessä ottaisin sisääni myrkkyspermaa jos en halua raskaaksi? Oletteko ihan tärähtäneitä. Ymmärrän jos tuo on teidän elinkeinonne mutta muutoin kyllä sulaa hulluutta myrkytellä itseään jollain miehen jätöksillä. Lisäksi se mies tuskin jättää teitä ikinä rauhaan, jonka on antanut ulostaa itseensä. Hyi helvetti

Oman kokemuksen mukaan moni nainen nauttii, kun saavat miehen laukeamaan sisäänsä.

Vierailija
35/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"tuollaiselle miehelle"? Jotenkin taas huvittavaa että naiset valitsee millainen mies on ok ja millainen ei. Minusta voisi kaikki miehet olla papin aameneen ja tähän kuuluu myös minä itse.
M38

Saa sitä olla mielipiteitä. Papin aamen on niille jotka eivät omaa henkilökohtaista itsehillintää, ilmankin pärjää jos on selkärankainen olento. Harvempi on, eikä pysy uskollisena ja järkevänä edes sen kanssa. Suomessa papitkin pettävät ja jättävät puolisoitaan

Mutta se siitä, sivuaihe

Vierailija
36/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia idiootteja se maa päällään kantaakin. Huh huh

"Ulosta minuun kuuma mies, ulosta minuun" xD Hyi fittan naiset, eikö edes hävetä

Kiva kuulla että sinulla on ulostefetissi. Itselläni ei ole.

Vierailija
37/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai siihen voi moniakin syitä olla, mä ainakin söin jotta olis kuukautisten kanssa helppoa - tiesi tarkalleen milloin se vähä tulee, ja oli helppo siirrellä. 

Joskus oli sama ajatus, sitten lopetin pillerit kuukautiset tuli yhtälailla ajallaan ja ihmeelline  aivosumu oli poissa - olo on paremoi ilman 100% :)

Mulla päinvastainen kokemus kuukautisten suhteen ja pääkin oli kunnossa. 

Vierailija
38/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa tuntui olettavan useampi ukkeli nuorempana. Niinku jotain ekaa deittiä kumitta panisi muutenkaan.

Tai ylipäätään panisi ekalla tapaamisella... En tiedä kannattaako minun edes harkita mitään tinderiä tms. kun meno taitaa olla tuota. Enkä edes luottaisi kumiin täysin (se ei suojaa kondyloomalta eikä herpekseltä). 

Vierailija
39/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen itse etsii kevyttä hauskanpitoa tai yhden illan juttuja, miten saat sen käännettyä hyväksikäytöksi kun hän valitsee sen huvittelukumppanin vaikka Tinderistä ihan itse?

Nainen on aivopesty seksimeemiin joka on naiselle tuhoisa. Ylipäätään tuntemattomien kanssa parittelu ei sovi tällaiseen tautiyhteiskuntaan, se toimii vain luomuilla villieläimillä esim. kissapedoilla. Absoluuttista debiiliyttä on panna puolta kylää ja sitähän tuo "kevyt hauskanpito" tarkoittaa

Vierailija
40/90 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa tuntui olettavan useampi ukkeli nuorempana. Niinku jotain ekaa deittiä kumitta panisi muutenkaan.

Tai ylipäätään panisi ekalla tapaamisella... En tiedä kannattaako minun edes harkita mitään tinderiä tms. kun meno taitaa olla tuota. Enkä edes luottaisi kumiin täysin (se ei suojaa kondyloomalta eikä herpekseltä). 

Naisen ei tarvitse antaa ilmaisseksiä yhdellekään miehelle vaikka koko maailma sitä kerjäisi. 

Tinder on kyllä täynnä roskamiehiä, että sinänsä ei menetä mitään että sen skippaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä