Valitse oman tasoisesi puoliso.
Oman tasoinen puoliso on aina paras valinta. Tasolla tarkoitan ulkonäköä en niinkään esim. koulutustasoa. Jos on kaunis ja / tai komea, niin elämä on melkoisella varmuudella aina parempaa. Puoliso kohtelee paremmin, kun oot varsinkin naisena kaunis.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ei merkkaa mitään. Jos joku valitsee kumppanin ulkonäön perusteella, kertoo se siitä, että henkilö ei ole henkisesti kypsä.
Jep, ulkonäön perusteella sarjamurhaaja Ted Bundykin olisi ollut oivaa kumppanmateriaalia 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vaikka on kivan näköinen , niin ei tod. saa kenet haluaa. Kauneus on katsojan silmissä , sanotaan. Upeaa jos on ihan kaikkien mieleen 👍
Sillä ulkonäöllä on ihastumisen kanssa hyvin vähän tekemistä. Silloin, kun juttu luistaa ja huumori osuu yksiin ja muutenkin kemiat kohdalla, tapahtuu ihastuminen. Ei kukaan normaali ihastu pelkästään ulkonäköön, vaikka sitä toki mukava voikin olla katsella.
Minulla on mielestäni komea mies. Itse olen tavispottunokka, lyhyt vänkyräsääri ja leveäperzeinen naisihminen. Pitääkö nyt vaihtaa mies vähemmän hyvännäköiseen että tasot natsaa, ap?
Vaikka on kivan näköinen , niin ei tod. saa kenet haluaa. Kauneus on katsojan silmissä , sanotaan. Upeaa jos on ihan kaikkien mieleen 👍