Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitse oman tasoisesi puoliso.

Vierailija
15.03.2026 |

Oman tasoinen puoliso on aina paras valinta. Tasolla tarkoitan ulkonäköä en niinkään esim. koulutustasoa. Jos on kaunis ja / tai komea, niin elämä on melkoisella varmuudella aina parempaa. Puoliso kohtelee paremmin, kun oot varsinkin naisena kaunis. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on  kivan näköinen  ,  niin  ei tod. saa  kenet haluaa.      Kauneus on katsojan silmissä  ,  sanotaan.        Upeaa  jos  on ihan kaikkien mieleen  👍

Vierailija
22/24 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ei merkkaa mitään. Jos joku valitsee kumppanin ulkonäön perusteella, kertoo se siitä, että henkilö ei ole henkisesti kypsä.

Jep, ulkonäön perusteella sarjamurhaaja Ted Bundykin olisi ollut oivaa kumppanmateriaalia 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka on  kivan näköinen  ,  niin  ei tod. saa  kenet haluaa.      Kauneus on katsojan silmissä  ,  sanotaan.        Upeaa  jos  on ihan kaikkien mieleen  👍

Sillä ulkonäöllä on ihastumisen kanssa hyvin vähän tekemistä. Silloin, kun juttu luistaa ja huumori osuu yksiin ja muutenkin kemiat kohdalla, tapahtuu ihastuminen. Ei kukaan normaali ihastu pelkästään ulkonäköön, vaikka sitä toki mukava voikin olla katsella. 

Vierailija
24/24 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mielestäni komea mies. Itse olen tavispottunokka, lyhyt vänkyräsääri ja leveäperzeinen naisihminen. Pitääkö nyt vaihtaa mies vähemmän hyvännäköiseen että tasot natsaa, ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän