Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskoisitteko miesystävän selitykset naiselle viestittelystä?

Vierailija
14.03.2026 |

Näin whatsappissa että oli viestitelly jollekin naiselle. Ei suostunut näyttämään ja selitys oli "kaverin amerikkalaiselle tyttöystävälle". Kuka tämmöistä uskoo, kyse kuitenkin yli nelikymppisestä ihmisestä. 

Lisäksi myöhemmin nainen muuttui virolaiseksi ja kuulema olen nähnyt nimen väärin tai jotain. 

Suhde oli välillä siis katkolla niin asiaa ei käsitelty. 

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miehen kaveri voisi hyvin kusettaa kaverinsa puolesta. Sinuna pohtisin sitä, että miksi olet suhteessa, jossa mies viestittelee toisille naisille ja kusettaa sua päin naamaa.

Vierailija
22/47 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itse tiedät millaista elämää haluat elää. 

Onko parisuhde jossa joudut epäilemään kumppaniasi ja kyseenalaistamaan oman vaistosi sinulle hyväksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi mikä tyhmä ap

Ap:n niin sanottu mies se tyhmä tuossa on, ei Ap.

Vierailija
24/47 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

onsto

Vierailija
25/47 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskois. 

Vierailija
26/47 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka tämä kaveri on ja miksi et kysy häneltä, miksi "miehesi" tekstailee sen naiselle?

Kai se nyt kaverinsa nimen tietää ja muistaa oikein.

En usko että antais kaverinsa numeron. Ja entä jos kaveri valehtelis miehen puolesta.

Ap

Niin kaveri on yksi niistä harvinaisista, jotka ei löydy somesta?

Miksi ihmeessä se valehtelis että "joo tuo mun amerikkalainen Mirkku, eikun siis virolainen Maikku, juttelee meidän asioista sun miehen kanssa ja hyviä kavereita ovat"?

Todennäköisesti jos se kaveri ja sen nainen on olemassa, niin se kaveri ei tiedä asiasta mitään.

En tosiaan tunne ketään, joka viestittelis kaverin kumppanille mieluummin kuin sille itse kaverille ellei ole jotain oikeaa tärkeää asiaa tai kysyttävää. Ja miksi se ei antaisi numeroa jos sulla on asiaa.

Menetätkö jotain jos kysyt?

Vierailija
27/47 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tulee toistumaan loppuelämäsi ajan. Sellastako haluat? Jättäisin miehen muille. Vaikka sille amerikkalais-virolaiselle.

Vierailija
28/47 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
29/47 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka tämä kaveri on ja miksi et kysy häneltä, miksi "miehesi" tekstailee sen naiselle?

En usko että antais kaverinsa numeron. Ja entä jos kaveri valehtelis miehen puolesta.

Ap

Miksi ihmeessä se valehtelis että "joo tuo mun amerikkalainen Mirkku, eikun siis virolainen Maikku, juttelee meidän asioista sun miehen kanssa ja hyviä kavereita ovat"?

Todennäköisesti jos se kaveri ja sen nainen on olemassa, niin se kaveri ei tiedä asiasta mitään.

En tosiaan tunne ketään, joka viestittelis kaverin kumppanille mieluummin kuin sille itse kaverille ellei ole jotain oikeaa tärkeää asiaa tai kysyttävää. Ja miksi se ei antaisi numeroa jos sulla on asiaa.

Kysyin tavallaan sitä numeroa kerran, sanoin "minun pitäisi viestitellä vähän Villelle (nimi muutettu)"

Mies vaan sanoi että hän voi kysyä Villeltä voiko sen numeroa minulle antaa ja se jäi siihen. Tuosta arvasin että mitään numeroa ei tule. 

Somessa samanniminen tyyppi kuvaton profiili. 

Ja kyllä, kyllä ystävien puolesta miehet voi tehdä mitä tahansa. 

Ainnii ja miehen selostus sille miksi vaihtui amerikkalaisesta virolaiseksi; halusin antaa gloriaa Villelle. 

Ap

Vierailija
30/47 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi ja koska valehtelee ummet ja lammet tästä niin touhuaa varmaan kaikenlaista muutakin paskaa selkäsi takana.

Ennen vanhaan olisin odottanut että pukki käräyttää itsensä mutta nykyään en vaivautuisi. Välittömästi roskat ulos, ei tarvitse odottaa että ne homehtuvat.

Vierailija
31/47 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kysyin tavallaan sitä numeroa kerran, sanoin "minun pitäisi viestitellä vähän Villelle (nimi muutettu)"

Mies vaan sanoi että hän voi kysyä Villeltä voiko sen numeroa minulle antaa ja se jäi siihen. Tuosta arvasin että mitään numeroa ei tule. 

Ainnii ja miehen selostus sille miksi vaihtui amerikkalaisesta virolaiseksi; halusin antaa gloriaa Villelle. 

Ap

Jooh no mies tässä jo paljastaa olevansa valehtelija niin eiköhän hän ole myös pettäjä ja todennäköisesti paljon muitakin ongelmia. Kaikki eivät saa minkäänlaista kotikasvatusta, rehellisyydestä tai siitä miten naisia kohdellaan, ja sitten he käyttäytyvät elämänsä tärkeimpiä ihmissuhteita kohtaan kuin hirviöt. Mitäpä odottelet, laita biojäte poistoon.

Vierailija
32/47 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan uskois. Oon työni kautta nähnyt et valitettavasti useimmat miehet on tollaisia että vähintään viestittelee muille eikä se oo pettämistä muka

Jos suhde on katkolla, niin miten toiselle naiselle viestittely on pettämistä?

Vierailija
33/47 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisvirolainen nainen?

Chättääkö sun miehes siis Helena Koivun kanssa?

Vierailija
34/47 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Jooh no mies tässä jo paljastaa olevansa valehtelija niin eiköhän hän ole myös pettäjä ja todennäköisesti paljon muitakin ongelmia. Kaikki eivät saa minkäänlaista kotikasvatusta, rehellisyydestä tai siitä miten naisia kohdellaan, ja sitten he käyttäytyvät elämänsä tärkeimpiä ihmissuhteita kohtaan kuin hirviöt. Mitäpä odottelet, laita biojäte poistoon.

Sehän tässä arveluttaa eniten että mies "vaatii" uskomaan mahdottomia. Tuon vanhan jutun olisin antanut olla, jos ei vaan tulisi tuollaista epämääräistä enää. Minusta tuntuu että miehelle on tärkeää että uskoisin jotta hän pystyy jatkossakin valehtelemaan ja uskon mitä vaan. 

Ap

Vierailija
35/47 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan uskois. Oon työni kautta nähnyt et valitettavasti useimmat miehet on tollaisia että vähintään viestittelee muille eikä se oo pettämistä muka

Jos suhde on katkolla, niin miten toiselle naiselle viestittely on pettämistä?

Ei se silloin ollut katkolla, kun viestitteli. Ap

Vierailija
36/47 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä se kaveripariskunta illanviettoon? Kaipaat varmaan naispuolisia ystäviä ja olis kiva tutustua tähän Villen amerikkalaiseen, eikun siis virolaiseen tyttöystävään.

Vierailija
37/47 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsi mikä tyhmä ap

Ap:n niin sanottu mies se tyhmä tuossa on, ei Ap.

Nuorena naisena ei tajuakaan millaisia mätämunia miehiin mahtuu ja miten suuri osa heistä on täysin häikäilemättömiä hirviöitä. Oma luonne on niin erilainen, ettei sitä tule ajatelleeksikaan. Sitten on ruusunpunaiset lasit päässä siitä että on  parisuhde ja joku rakastaa minua, vaikka tuo olisi pelkkiä korusanoja hyväksikäytölle

Näin vähän vanhempana kun omat hermot ovat viileämmät, on helpompi arvioida miehiä perhekelpoisuuden perusteelta, kun he eivät onnistu sumuttamaan enää. Mutta kaipa se on vaatinut myös kokemusta ja oppirahoja näistä hirviöistä

Vierailija
38/47 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä se kaveripariskunta illanviettoon? Kaipaat varmaan naispuolisia ystäviä ja olis kiva tutustua tähän Villen amerikkalaiseen, eikun siis virolaiseen tyttöystävään.

Play stupid games, win stupid prizes

Tuo ukko on jo paljastanut olevansa mätämuna pukki. Turha leikkiä ulosteilla, helpommalla pääsee kun myöntää että sotkeentui ulosteeseen, poistaa sen ja menee pesulle

Vierailija
39/47 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo o  jönnä kuinka naiset viestittielee päivittäin vieraiden miesten kanssa mutta jotenkin sama naisnen ahdistuu valtavasti jos mies ei estä kaikki naispuoleisia tuttaviaan

Vierailija
40/47 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain pitää salata niin en uskois mitään. Vokottelee varmaan muuita naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan