Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pikakahvi on niin pahaa?

Vierailija
14.03.2026 |

Mistä syystä kaikki pikakahvit maistuu kitkerälle sonnalle? 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt Lidlin kofeiinittomasta pikakahvista: 

Bellarom, instant coffee, Gold, decaf, strength 5 (voimakas), Robusta & Arabica kahvi

-Pehmeän, voimakkaan ja hyvän makuinen minusta. Ei kitkerä.

Ehkä saman merkin tavallinen on ok makuinen myös. En ole maistanut.

Vierailija
22/26 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikakahveissa on pyritty perinteiseen italialaiseen kahvikokemukseen. Kitkerää paskaa kuten suoraan mutteripannusta ulostettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikakahveissa on pyritty perinteiseen italialaiseen kahvikokemukseen. Kitkerää paskaa kuten suoraan mutteripannusta ulostettu.

Kai sen mutteripannun kanssakin saa valita mitä papuja ja paahtoastetta käyttää? 

Itse opin pitämään kahvista juuri mutteripannun ansiosta. Sai vahvaa ja tummaa, pehmeän makuista kahvia.

Vierailija
24/26 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sun iskältä keva.

Vierailija
25/26 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vissiin juonut vain halpoja pikakahveja? Monet kalliimmat pikakahvit on ihan hyvänmakuisia.

Vierailija
26/26 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sen mutteripannun kanssakin saa valita mitä papuja ja paahtoastetta käyttää? 

Itse opin pitämään kahvista juuri mutteripannun ansiosta. Sai vahvaa ja tummaa, pehmeän makuista kahvia.

Lisään vielä, että juon kahvini aina täysin mustana, koska juon sitä nimenomaan maun takia. En halua muuntaa taikka peittää kahvin makua makeutuksella, maidolla, kermalla tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi