Miksi pikakahvi on niin pahaa?
Mistä syystä kaikki pikakahvit maistuu kitkerälle sonnalle?
Kommentit (26)
Pikakahveissa on pyritty perinteiseen italialaiseen kahvikokemukseen. Kitkerää paskaa kuten suoraan mutteripannusta ulostettu.
Vierailija kirjoitti:
Pikakahveissa on pyritty perinteiseen italialaiseen kahvikokemukseen. Kitkerää paskaa kuten suoraan mutteripannusta ulostettu.
Kai sen mutteripannun kanssakin saa valita mitä papuja ja paahtoastetta käyttää?
Itse opin pitämään kahvista juuri mutteripannun ansiosta. Sai vahvaa ja tummaa, pehmeän makuista kahvia.
Olet vissiin juonut vain halpoja pikakahveja? Monet kalliimmat pikakahvit on ihan hyvänmakuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sen mutteripannun kanssakin saa valita mitä papuja ja paahtoastetta käyttää?
Itse opin pitämään kahvista juuri mutteripannun ansiosta. Sai vahvaa ja tummaa, pehmeän makuista kahvia.
Lisään vielä, että juon kahvini aina täysin mustana, koska juon sitä nimenomaan maun takia. En halua muuntaa taikka peittää kahvin makua makeutuksella, maidolla, kermalla tms.
Olen tykännyt Lidlin kofeiinittomasta pikakahvista:
Bellarom, instant coffee, Gold, decaf, strength 5 (voimakas), Robusta & Arabica kahvi
-Pehmeän, voimakkaan ja hyvän makuinen minusta. Ei kitkerä.
Ehkä saman merkin tavallinen on ok makuinen myös. En ole maistanut.