Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi vaihtoehto rintaliiveille t-paidan alla?

Vierailija
14.03.2026 |

En haluasi käyttää enää liivejä, mutta t-paidan alta näkyy rinnat rumasti. Mitähän vaihtoehtoja olisi? 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissiliivit

Vierailija
22/33 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hihaton vartalonmyötäinen joustavakankainen aluspaitatoppi. Suosittelen.

Olisiko suositella jotain merkkiä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihaton vartalonmyötäinen joustavakankainen aluspaitatoppi. Suosittelen.

Olisiko suositella jotain merkkiä? 

En nyt muista merkkiä, mutta itse olen ostanut halvalla ihan hyviä esim. Lidlistä joskus. "ribbitoppi" tms.

Vierailija
24/33 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla rinnat näkyy rumasti? Jos vain nännit häiritsee, niin nänniteippi auttaa. Jos taas kaipaa vain vähän tukea, niin fileet varmaan riittää.

Nännit just häiritsee. Ärsyttää kun ne alkaa välillä nöpöttään. Se vaan on niin härskin näköistä. Ne pitäisi saada kuriin. 

https://www.sokos.fi/tuote/110554729/actuelle-silicon-nipple-cover-nann…

Tuo näyttäisi ihan kohtuuhintaiselta vaihtoehdolta.

Vierailija
25/33 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännilaastarit

Vierailija
26/33 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestissit voi laihduttaa pois.

Vierailija
27/33 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla rinnat näkyy rumasti? Jos vain nännit häiritsee, niin nänniteippi auttaa. Jos taas kaipaa vain vähän tukea, niin fileet varmaan riittää.

Nännit just häiritsee. Ärsyttää kun ne alkaa välillä nöpöttään. Se vaan on niin härskin näköistä. Ne pitäisi saada kuriin. 

Onko nuo kauheen mukavia? Luulis että silikoni hiostaa ajan kanssa. Johonkin juhliin ehkä hyvä ratkaisu, mutta onko niin hyvä arkeen ja koko päiväksi? Kokemuksia?

Vierailija
28/33 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä rintaliiveissä on ongelma? Itse pidän kesällä  kevyitä  ja mielyttäviä liivejä. Talvella vahvempia mutta mukavia.

Ongelma on se, kun ne liivit näkyy t-paidan läpi, tai siis erottuu osittain. Haluaisin rinnat enemmän huomaamattomaksi. 

Jos paidasta näkyy läpi, vika on joko paidassa tai liiveissä. Valkoisesta paidasta näkyy melkein aina läpi, mutta ehkä joku tarpeeksi paksu löytyisi. Vähiten kesävaatteiden alta näkyy kuulemma pinkki/tms. punaisen sävy, niin oudolta kuin kuulostaakin. Viime kesänä ostin ohuen mekon kanssa pidettäväksi vaaleanpunaista kaikki alusvaatteet, eikä näkynyt läpi.

Vaihtoehtoisena varsinaisille rintsikoille ihonmyötäiset toppimaiset tai bralette-tyyppiset rintsikat.

Vierailija
29/33 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät 🤲

Vierailija
30/33 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti! 

Vierailija
31/33 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykkää käyttää rintaliivejä eikä ole tarvetta niille. Muuta kuin esteettiset syyt.

Oon miettinyt sitä vaihtoehtoa, että pitäiskö joihinkin puseroihin ommella itse sellainen lisävuori kankaasta vahvikkeksi tuohon rintamuksen kohdille. Voisi toimia.

Vierailija
32/33 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teuvo, se on refleksi joka johtuu kylmästä tai hankauksesta  -  ei kiihottumisesta. Nänni ei ole penis.

Vierailija
33/33 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas, tuo "nöpöttämään", kun mulla miehenä kanssa joskus :) Voi että nolottaa. Tiukka T-paita joskus päällä kylmällä kelillä . Ihan heteromies olen, yksi existä huomasi sen ja alkoi keljuimaan. :)

Hänellä ei edes ollut rintsikoita, minkäänlaisia vaan käytti toppeja, löysiä ja tiukkoja. Sanoi, et "ahistaa" (=painaa) niin paljon. Kysyin sitten kerran, et eikö sulla ole nännit kipeät? Vastasi, et on ne joskus.

(ja minä mikään pervopena ole, tosi juttuja nuo; en mieti noita juttuja enää. Jos tätä ketjua ei olisi ollut, niin tuskinpa olisin miettinyt ollenkaan).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä