Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulipa sitten testattua tuo Big Arch.

Vierailija
14.03.2026 |

Ihan hyvän kokoinen hampurilainen, ei kyllä niin iso kuin olisi odottanut. Mausteitakin tai jotain täytettä olisi saanut olla vähän enemmän. Mutta ihan ok hampurilaiseksi. Tulipahan testattua. 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampurilaiseksi täyttä paskaa. Pikaruokaketjun hamppariksi 5/10. Ei tosiaankaan pärjää Whopperille eikä Big Kingille.

Itsetehty on ihan eri sfääreissä ja helppo tehdä. Viimeksi odotin pikaruokabursaa 20min, teen itse siinä ajassa 6 sata kertaa parempaa burgeria tuoreista raaka-aineista.

Vierailija
2/32 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelmissa on käydä testaamassa heti isoimpana ateriana ja otan vielä kananugetit curry dipillä kylkeen. 

Komeat kalorit tulee. Ehkä tuolla pienessä vodkakrapulassa pärjää sunnuntaipäivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampurilaiseksi täyttä paskaa. Pikaruokaketjun hamppariksi 5/10. Ei tosiaankaan pärjää Whopperille eikä Big Kingille.

Itsetehty on ihan eri sfääreissä ja helppo tehdä. Viimeksi odotin pikaruokabursaa 20min, teen itse siinä ajassa 6 sata kertaa parempaa burgeria tuoreista raaka-aineista.

Itse tekemällä toki saa huippuburgerin mutta pelkästän hyvän jauhelihan löytäminen kaupasta on tällä hetkellä hieman haastavaa.

Vierailija
4/32 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarin oma toimitusjohtaja ei edes halua syödä noita hampurilaisia
Vaan vähä alyiset menee makkiin suomaan ylihintaista roskaa
Yhden big archin hinnalla saa ostettua jo monta sataa grammaa naudan lihaa

Vierailija
5/32 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset perusta ravintolaa, jos olet noin taitava? Rikastuisit hetkessä.

Vierailija
6/32 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset perusta ravintolaa, jos olet noin taitava? Rikastuisit hetkessä.

Niin miks et?

Vierailija
7/32 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin eilen ateriana. Nälkä lähti ja en syönyt enää mitään koko päivänä. Oli ihan ok ja täyttää mahan pitkäksi aikaan. Meni yli 50 euroa kun neljälle ostettiin.

Vierailija
8/32 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite vedin just viis Whopper junioria kympillä. Päälle kaapista litra colaa. Woltin muuli toi ilmatteeks ovelle. Nyt päikkärit.

Vierailija
9/32 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin hampurilaisten soosi maistuu etikalle, pahan makuisia kaikki, ja siivottomia on kaikki mäkkärit. 

Vierailija
10/32 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän hesen megaburger lyö laudalta nuo kaikki.

Se valmistetaan vieläpä rakkaudella, ei naamavärkki norsunvi*tulla, kuten muissa vastaavissa usein on tapana.

Vierailija
11/32 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tekemällä toki saa huippuburgerin mutta pelkästän hyvän jauhelihan löytäminen kaupasta on tällä hetkellä hieman haastavaa.

Hanki lihamylly ja jauha itse.

Vierailija
12/32 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa ny edes ettei pikaruokapaikat juuri kierrätä mitaan Ja esim muovin surkeasta kierrätyksesta Suomi joutuu maksamaan 90 miljoonaa sakkoa vuodessa! Siis emme kierrätä Tarpeeksi. 

Tolla summalla työllistäisi monta ihmistä vaikka terveydenhoitoon. 

Vierailija
13/32 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä muuten jauhelihaa vaivaa nykyisin? Ainakin nuo bulkkilita ovat muuttuneet todella pahanmakuisiksi ja hajuisiksi? Ja se rasvan määrä.......

Syöttääkö ne meille jotain tienreunilta kuolleina löydettyjä kettuja vai TöhTäh?

Vierailija
14/32 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite aattelin, et pitäiskö testata Big Ass, kjehreh.

Vierailija
15/32 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BK:n hampurilaiset ne vasta paskaa onkin. 'Liekillä kypsennetty' eli kyllästetty sytytysnesteeltä maistuvalla savuaromilla. McD on gourmetia BK verrattuna.

Vierailija
16/32 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on melkein kuin megahampurilainen, paitsi että se on mauton ja kuiva.

Vierailija
17/32 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän hesen megaburger lyö laudalta nuo kaikki.

Se valmistetaan vieläpä rakkaudella, ei naamavärkki norsunvi*tulla, kuten muissa vastaavissa usein on tapana.

Majoneesia sitten tursuaakin kuin sieltä norsunvi*tusta mihin urosnorsu on juuri tuikannut lastinsa. Hyi! :(

Vierailija
18/32 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tulee kun itse leipoo sämpylät kunnon jauhoista. Ja jauhaa lihan sisäfileestä. Itse kasvatetut kurkut ja tomaatit yms. siihen mukaan. On niin hyvää ja paljon parempaa kuin mikään pikaruokalan burgeri. 

Vierailija
19/32 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi tulee kun itse leipoo sämpylät kunnon jauhoista. Ja jauhaa lihan sisäfileestä. Itse kasvatetut kurkut ja tomaatit yms. siihen mukaan. On niin hyvää ja paljon parempaa kuin mikään pikaruokalan burgeri. 

No nyt on kyllä paskat ohjeet, vähärasvaisinta lihaa pihviksi :D :D Et tiedä hampurilaisen tekemisestä mitään.

Vierailija
20/32 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä muuten jauhelihaa vaivaa nykyisin? Ainakin nuo bulkkilita ovat muuttuneet todella pahanmakuisiksi ja hajuisiksi? Ja se rasvan määrä.......

Syöttääkö ne meille jotain tienreunilta kuolleina löydettyjä kettuja vai TöhTäh?

Lehmätiloja on lopetettu kiihtyvällä tahdilla. Nyt niistä vähistä teuraaksi menevistä lehmistä joudutaan kalvamaan kaikki sorkkalihatkin jauhettavaksi joten laatu kärsii että saadaan volyymiä.

Tällä tahdilla 15-20v päästä ei saa kotimaista jauhelihaa edes rahalla.