Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset ovat lakihenkisiä nipottajia joka asiassa nykyään? 1980-luvulla oli vielä toisin

Vierailija
14.03.2026 |

olin uimahallissa ja raavin siellä löylyn jälkeen vanhaa kuollutta ihoa jalkapohjasta pukkarissa lattialle ja kaveri sanoi että "et kai sinä sitä ihoa sinne lattialle tiputa?" minä että mitä?= sehä non vain kuollutta ihoa eikä mitään pissiä tai kakkaa? mutta tämä oli suuri synti, ihonpalasia lattialle, niitähän mulla on kotonakin lattia täynnä

sitten olin eilen löylyissä niin repäisin jalasta yhden ruven irti ja vastapäätä oleva mies osoitti kädellään jalkaani. Siitä valui verta. ja pudisti päätään. sanoin että "no sehän on vain verta ja pesin sen siinä lattialle ja sanoin että se on vain rupi ja kuivii puolessa minuutissa". lähti pois. urpo.

sitten on näitä asunnonvuokraajia tai ostajia jotka nokka pystyssä tulevat kotiini ja heti sitten sanovat että "asunto pitäisi rempata", kun on vanhat 1980-.luvun tapetit, kaikki pitäs rempata ja olla hienoa. Ukrainalaisille asunto olisi kelvannut hienona asuntona mutta oli liian kallis heille vuokrata.

jotain on tapahtunut sotien jälkeen kun ensin kansa oli nöyrtynyt parannukseen ja oli uskottu Jumalaan ja Jeesukseen ja ateistitkin pelkäsi Jumalaa, sitten 1970 luvulla alkoi nousta kommunismi ja feminismi yhdessä ja kansa ylpistyi, vielä oli jumalanpelkoa. 1980.-luvullakin oltiin nöyriä ja tyydyttiin vähään, ei ollut hienostelua ja jos joku elvisteli nin se piti tehdä salassa muuten sitä pidettiin juppina ja paskana ihmisenä

1990-luvullakin oli kaikki vielä hyvin sitten meni kaikki ihan paskaksi. Suomalaiset ylpistyivät ja kielsivät Jeesuksen. tuli homosaatio ja lesposaatio , lgbtq-liike ja naispapit ja nyt ei mikään kelpaa enää kun pitää kaikki olla helvetin rempattua, ei voi asua missään jos ei ole remppa. Hämähäkkiäkin pelätään jos sellainen on valmispakettimatkalla Thaimaassa hotellihuoneessa ja itketään kun joku lakana on rytyssä, sekin olisi pitänyt olla rempattu.

hemmetti, minä pystyn asumaan vaikka teltassa tai asuntoveneessä tai likaisessa hostellissa. ei sillä niin väliä ole.

mikä v i  t t u teitä vaivaa?

tv Andy

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulurokakaan ei kelpaa nipottajien lapsille ja siksi ruoka-avussa on kauheesti koulurokaa kun nipottajaperseille ei kelvannut kouluruoka

Vierailija
2/4 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ihan kaltaistesi takia, joille mikään ei ole pyhää.

Viimeinen lauseesi sen todisti. Ruokoton sovinisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tim 3  Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.

2 Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,

3 rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,

4 pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;

5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.

Vierailija
4/4 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on homouden ja naispappeuden syytä, se pilasi Suomen kansan ja mentaliteetti muuttui Pedon ajan hengeksi ja sitten tuotiin maahan m-m uuttajia eli islamin henkivalta

nyt on suomalaisten identiteetti pilaantunut eikä ole miehuutta, miehetkin on remppaaja-naisia mieleltään ja hienohelmoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme