Sinä sinkku. Miksi vietät perjantai-iltaa palstalla?
Oletko säälittävä luuseri ja täällä häiriköivä katkeroitunut incel?
Kommentit (53)
Koska olen sinkku ja asun yksin eikä ole tänään mitään menoa minnekään. N
Vierailija kirjoitti:
Kaikki meistä ei tyydy mihin tahansa suhteeseen (missä puoliso on aina töissä ja täytyy kiukutella palstalla) tai metsästä baaripanoja lähikapakasta!
Oletko idiootti? Miksi luulet että puolisoni on aina töissä? Minulla on vaimo jota kunnioitan ja jota pidän seksikkäänä. Miksi siis hakisin lähikapakasta jotain ruusua kuten sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki meistä ei tyydy mihin tahansa suhteeseen (missä puoliso on aina töissä ja täytyy kiukutella palstalla) tai metsästä baaripanoja lähikapakasta!
Oletko idiootti? Miksi luulet että puolisoni on aina töissä? Minulla on vaimo jota kunnioitan ja jota pidän seksikkäänä. Miksi siis hakisin lähikapakasta jotain ruusua kuten sinä?
Varmaan ottamassa suihin osaston lääkäriltä. Tai ainakin hoitajat noita yötöitä tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vastauksista näkee mikä Suomessa mättää. Liikaa inceleitä ja kotonaan iniseviä pikku runkkareita.
Ketä muita luulet täällä käyvän tähän aikaan?
Mikä sinua kiukuttaa? Olisiko sitten kiva kun palstalla ei kukaan palstailisi?
Viestien perusteella ap on persläpi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ottamassa suihin osaston lääkäriltä. Tai ainakin hoitajat noita yötöitä tekevät.
Tietääkö vanhempasi että valvot vielä? Ei voi olla aikuinen noin idiootti ettei tajua missä kaikkialla tehdään yöllä töitä.
Trollaan ja yritän sääda yksinäiset/naisten hylkimät miehet ärsyyntynään.
Vierailija kirjoitti:
Tänä on vauvapalsta, täällä käy NAISIA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä on vauvapalsta, täällä käy NAISIA.
Ei käy vaan vauvamiehiä. Säälittäviä vauvan asteelle jääneitä jämäpaloja.
Eipä ole parempaakaan tekemistä. Seura ei tosin ole hääviä.
Hävettääköhän vanhempia kun ymmärtävät sinkkulapsensa viettävän viikonloppuna aikaansa tällä palstalla.
Ihan zama apeen mielipiteelle. Päätin 25 vuotiaana, ettei ikinä naista ja 30 ukon jälkeen 37 vuotiaana ettei ikinä miestä.
Kokeiltu on kaikkea. Joten tämän. Palstan jätän. Jollen päätä. Et nyt riitti tämäkin.
Tai vois mennä vaik jodeliin.