Sinä sinkku. Miksi vietät perjantai-iltaa palstalla?
Oletko säälittävä luuseri ja täällä häiriköivä katkeroitunut incel?
Kommentit (53)
Sen takia koska en jaksa naisten ilmeilyä miten ne kertoo ett tykkää minusta.
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi ap:n vaimoa ja lapsia. Olen onnellinen, että olen sinkku!
Miksi käy sääliksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkuin sinä ap?
Minulla on vaimo ja kolme lasta. Kuinkas sinun tilanteesi on? Oletko säälittävä pikku runkkari?
Mikset ole tekemässä niille iltapalaa tai rakentamassa legoja yhdessä tai rakastelemassa vaimoasi?
Etkö osaa lukea vai onko masturbointi vienyt järjen valon. Vaimo on töissä ja lapset nukkumassa.
Vaimoko sinut elättää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkuin sinä ap?
Minulla on vaimo ja kolme lasta. Kuinkas sinun tilanteesi on? Oletko säälittävä pikku runkkari?
Mikset ole tekemässä niille iltapalaa tai rakentamassa legoja yhdessä tai rakastelemassa vaimoasi?
Lapset nukkuu jo tähän aikaan.
Voisit silti olla siivoamassa tai valmistamassa vaimollesi iltapalaa. Ja ei mitään pskaa leipä kurkulla ja juustolla vaan jotain kunnon ruokaa.
Juu, baarissa piipahdin. Ihan hauskaa, mutta s-pankki kusi mun lahkeeseen :(
Manit vähis, ja pakko lähteä kotiin .... teidän iloksi. :)
...
Muuten en ota kantaa (nyt, aamuyöstä .... TULIKOMENTOJA! = vessaan kiire).
Itkettääkö ap kun vaimo töissä, lapset nukkuu ja joudut olla mahdollisesti tuntikausia yksin pimeässä?😢
Vierailija kirjoitti:
Itkettääkö ap kun vaimo töissä, lapset nukkuu ja joudut olla mahdollisesti tuntikausia yksin pimeässä?😢
Ihan kuin läheisyysriippuvainen koira!😸
Kunhan tulin katsomaan, onko täällä jotain mielenkiintoisia keskusteluja. Kohta menen nukkumaan.
Eipä niitä kilttejä oikein kutsuta mihinkään 🥺👉👈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä muuallakaan, kun ikää on 66, eikä osaa ryhtyä nukkumaan ennen puolta yötä?
Ikää on 35 vuotta enkä tarvitse pitkiä yöunia. Kuinkas sinä? Piehtaroitko öisin sängyssä yksin?
En, vaan nukun. Yleensä menee 8-10 tuntia nukkuessa.
Pakkohan se jonkun täällä on trollata. Kuuntelen rappiotubee samalla.
Mä tein teistä analeeita, lesboja ja perseitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkuin sinä ap?
Etkö osaa lukea vai onko masturbointi vienyt järjen valon. Vaimo on töissä ja lapset nukkumassa.
Vaimoko sinut elättää?
Ei. Koeta ymmärtää, että kaikki eivät ole yhtä saamattomia kuin sinä
Pillu jämää. Pillu imee. Pillu on tyhmä. Pillu emättimenä.
Nyt mä homotan jokaisen pillumahlan lemahduksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkuin sinä ap?
Lapset nukkuu jo tähän aikaan.
Voisit silti olla siivoamassa tai valmistamassa vaimollesi iltapalaa. Ja ei mitään pskaa leipä kurkulla ja juustolla vaan jotain kunnon ruokaa.
Miksi luulet etten ole tekemässä. Sinä olet varmasti niitä säälittäviä runkkareita jotka elävät pakastepizzalla ja äidin tuomilla eväillä.
Se imee sitten homottaa sitten homottaa jokaisen mahlanvalujan.
Oot vatta. Oot takaapäin pimppi.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Minulla on hetki omaa aikaa. Tulin ihmettelemään mitä täällä tapahtuu.
Kaikki meistä ei tyydy mihin tahansa suhteeseen (missä puoliso on aina töissä ja täytyy kiukutella palstalla) tai metsästä baaripanoja lähikapakasta!
Vastauksista näkee mikä Suomessa mättää. Liikaa inceleitä ja kotonaan iniseviä pikku runkkareita.
Käy sääliksi ap:n vaimoa ja lapsia. Olen onnellinen, että olen sinkku!