Miettikää kuinka hyvin teillä on asiat
Ruokaa, vettä, asunto yms. elämme kuin kuninkaalliset ja valitamme tyhjästä.
Kommentit (9)
Ei ole. Olen 56v. monisairas ja työtön.
Olen sairastunut pahasti homeasunnossa. Ap puhuu paskaa.
Juuri äsken iltapuuroa keittäessäni ajattelin miten onnekas ja siunattu olen, kun saan viettää viihtyisää perjantai-iltaa kotonani. Tiedostan hyvin tarkkaan miten onnellisesti minulla on asiat ja olen kiitollinen Jumalalle.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
63v työttömänä, rutiköyhänä on vaikea olla onnellinen. Vanhuus pelottaa.
Ei mene kovin hyvin kuninkaallisilla jos noin on
Kyllä.
Koko maailman historiassa ei ihmisillä ole ollut näin hyvin asiat kuin nyt suomalaisilla. Ajatelkaapa orjia.
Kiittäminen on tärkeää mielelle. Minä olen kiitollinen kaikesta mitä olen saanut ja sitä hyvää pyydän myös muiden osaksi.
Masentuneena ei näe hyvää missään,, mutta rakastuneena on kaiken hyvän keskellä.
Faith kirjoitti:
Juuri äsken iltapuuroa keittäessäni ajattelin miten onnekas ja siunattu olen, kun saan viettää viihtyisää perjantai-iltaa kotonani. Tiedostan hyvin tarkkaan miten onnellisesti minulla on asiat ja olen kiitollinen Jumalalle.
Kiva kuulla. Minäkin uskon Jeesukseen, mutta silti tulevaisuus pelottaa, kun ei ole töitä, rahat vähissä. Pelkään joutuvani asunnottomaksi, kun ei ole varaa maksaa tulevaa putkiremonttia, eikä kukaan osta asuntoani. Ikää on jo 63. Joka päivä on stressiä. Ottaisi Jeesus minut jo pois täältä.
Mutta jos ei ole rakkautta tai ystäviä, elämä voi olla kurjaa. Yksin ja sairas, ei siinä kauheasti asunto, ruoka ja vesi lohduta. Vaikka tietysti tilanne olisi hirveämpi jos olisi asunnoton ja nälissään.