Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

S-ryhmäuskovaiset ovat ehkä naurettavinta porukkaa

Vierailija
13.03.2026 |

Kuvittelevat asioivansa "omistamassaan" kaupassa ja että tämä kauppa olisi jotenkin eettisempi vaihtoehto, kun sen kerran asiakkaat "omistavat" 🤣 eivät tajua, että jokainen "poonus"piste on laskettu tuotteiden hintaan, ja S-ryhmä on yhdessä K-mafian kanssa tämän maan suurinpia syöpiä. Oligopoli nostaa hintoja, sortaa alkutuottajia, vääristää kilpailua, näivettää pieniä paikkakuntia jne. Hölmöjä vedätetään 100-0. 

Kommentit (279)

Vierailija
181/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn citmarketissa sen tähden että siellä on parempi alkoholi valikoima kuin S-marketissa plus Citymarketista löytyy alko ja apteekki. Saa hoidettua kerralla monet ostoskohteet.

Vierailija
182/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn citmarketissa sen tähden että siellä on parempi alkoholi valikoima kuin S-marketissa plus Citymarketista löytyy alko ja apteekki. Saa hoidettua kerralla monet ostoskohteet.

Viina ja lääkkeet vie k-kauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tyhmää keskittyä ostokset yhteen ryhmään. Jotkut asiat on halvempia s-ryhmällä, jotkut asiat on halvempaa k-ryhmällä ja jotkut asiat on halvempia lidlissä

Bensa on kallista.

Sitä paitsi minä en todellakaan halua viettää aikaa kaupoissa yhtään enempää kuin on pakko. Jos sillä että maksan 10 € enemmän ostoskorista säästän 30 min. kaupassa haahuilua niin se on hyvin käytetty raha.

Vierailija
184/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä s korttia. Lampaat on erikseen. 

Minä olen kerännyt s-bonuksista kymppitonnin. Kyllä se s-kortin vilauttaminen kannattaa. Mitään lammasmaista siinä ei ole, onpahan vain järkevää.

Ja luulet säästäneesi jotain? Sinullahan on tietenkin vakuutukset lähi tapiossa ja tankkaukset hoidat uskollisesti vihreällä kortilla vaikka muualta saisit halvemmalla.

Kyllä siellä vakuutusyhtiössäkin on sama perushinta sulle kuin mulle. Mä vaan otan S-kortilla vielä bonukset siitäkin, toisin kuin sinä. 
Samoin käy Osuuspankissa. Mutta maksa sä liikaa, sillä saa katetta lisää, joka siirretään osuusmaksuina jäsenille. Kiitos! BÄÄÄÄÄÄ!

Tiesitkö että on olemassa muitakin vakuutusyhtiöitä? Niitä voi myös kilpailuttaa jos ei ole ääs mafian pano lammas. Niii että BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ vaan sullekki.

Vierailija
185/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! luin kirjoituksesi ja olen samaa mieltä. Siirränkin nyt heti kaikki ostokset K-ryhmään. Paikallinen kauppias saa lentokoneeseensa lisää polttoainetta ja jakokelpoisia voitonvaroja joita on citymarketeissa miljoonia. Ja K ryhmässä havaittu että hävikki on pientä, esimerkiksi Turussa aamulla myytiin sushia, joka oli mennyt vanhaksi mutta myytiin silti. Siitä se paha hajukin johtuikin. Ja kesälomalla pohjoisessa paikallinen k-kauppias oli laittanut tekstin että koululaisten reput tarkastetaan ja peilin jonka takaa katsovat asiakkaita. Tämä on juuri hyvä. Reppujahan tarkastetaan muuallakin k kaupoissa, jospa niistä löytyy karkkiaski. Ja makkarapaketin vienyt laitetaan painimalla rautoihin.

Kylläpä täällä nyt lampaat käy kuumana kuin hellankoukku. Joo, kannattaa tosiaan siirtyä k kauppaan eiköhän ne ääs mafian pomot ole jo saanu lentokoneensa tankattua.

No ei itselläsikään kovin vahvasti mene. Olet kuin Fiat, vuoden auto, susi jo syntyessään. Jos äitisi olisi käyttänyt ehkäsyä, ei olisi tullut vahinkoa. Bääää!

Kylläpä se nyt käy tunteisiin.

Vierailija
186/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Keskillakin plussapisteet. Niitä saadakseen tarvii vaan ostaa joka kuukausi kauppa tyhjäksi. Pistekertymää kartuttava ostossumma kun on progressiivinen kuin orpon hallituksen velanotto. Tavallinen pulliainen saa kuukaudessa takaisin euron pari ”plussarahaa” kun ostokset on tonnin. Mutta kun ostaa sitä kaviaaria kymppitonnilla, voipi takaisin tulla 20euroa. S-ryhmä palauttaisi 500e. Mut ymmärtäähän sen, että pitää keskolla osakkeenomistajillekin jotain jäädä…

Ja ässä mafian pomoilleko ei jää mitään??? Vai luuletko tosissasi omistavasi kaupan??? Niinhän teille uskotellaan. 500mil viimevuonna voittoa johonkin ne menee eikä teidän taskuun.

Vierailija
187/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kerännyt s-bonuksista kymppitonnin. Kyllä se s-kortin vilauttaminen kannattaa. Mitään lammasmaista siinä ei ole, onpahan vain järkevää.

Ja luulet säästäneesi jotain? Sinullahan on tietenkin vakuutukset lähi tapiossa ja tankkaukset hoidat uskollisesti vihreällä kortilla vaikka muualta saisit halvemmalla.

Kai sulla on K-plussakortti? BÄÄÄÄ!

No ei ole sitäkään eikä tule, ei tarvi pennosia miettiä kaupassa käydessä.

Vierailija
188/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Onko Keskolla nyt joku kassakriisi, kun tulet tänne avautumaan? Alkaako Keskon osake ja tulos sukeltamaan kun kansan ostokyky on perskokkareiden toimesta saatu pohjamutiin? Sun pitäisi ottaa suorasn yhteyttä purraan ja orpoon ja valittaa niille. Muussa tapauksessa suosittelen, että myyt ne Keskon osakkeesi äkkiä pois, kun niistä vielä saa jotain.

Kesko osti juuri Dahlin yhtiöt Ruotsista 1,2 miljardilla eurolla. Sinne menivät suomalaisten kuluttajien rahat, eivätkä he tule enää niitä näkemään edullisempina hintoina. 

Vierailija
189/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Lidlissä on surkea valikoima ja suomalaisia tuotteita vähän. Lidliuskovaisia ei haittaa. 

Vierailija
190/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla paikkakunnalla ei polttoaineen hintaero ole koskaan viittä senttiä, se on max 4 senttiä, yleensä tuotakin vähemmän. Me saadaan bensa halvimmalla ABC:ltä, kun bonus otetaan huomioon. 

eri

Vierailija
191/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan mieluummin euroni paikalliselle yrittäjälle kuin ässäketjulle. 

Abc on kallein tankkausasema ja tappanut kaikki kivat huoltsikat teiden varsilla.

Sokoshotellien hinta-laatu on järkyttävän huono.

En ymmärrä mistä tämä vihreän kortin lahko oikein maksaa.

Vierailija
192/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskolla ei taida vastaavaa aatteellista kannattajakuntaa olla. Toki on niitä, jotka ovat mielestään hienompia ihmisiä asioidessaan ylihintaisessa Cittarissa.

Jos haluan lähitilan kasviksia, niitä ei Prismasta saa. 

Meidän paikkakunnan Prismasta saa omassa maakunnassa kasvatettuja kasviksia, sen mitä täällä nyt kasvatetaan. Ostan aina niitä vaikka hinta olisi kalliimpi. Kesäisin on mansikoita.

Vierailija
193/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abc on kallein tankkausasema ja tappanut kaikki kivat huoltsikat teiden varsilla.

S-ryhmä on Suomen suurin työnantaja. En näe mitään syytä olla tukematta S-ryhmää, joka investoi Suomeen jatkuvasti, niin uusilla toimipaikoilla kuin myymäläremonteilla. Kesko sen sijaan sijoitti juuri 1,2 miljardia Ruotsiin ja osti Dahlin yhtiöt. Tästä investoinnista suomalaiset yritykset eivät kostu millään tavalla. 

Vierailija
194/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla paikkakunnalla ei polttoaineen hintaero ole koskaan viittä senttiä, se on max 4 senttiä, yleensä tuotakin vähemmän. Me saadaan bensa halvimmalla ABC:ltä, kun bonus otetaan huomioon. 

eri

Paritonnia kannat kauppaan niin 5c saat polttoaineesta alennusta, ihanan halpaa.

Vierailija
195/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-ryhmä on Suomen suurin työnantaja. En näe mitään syytä olla tukematta S-ryhmää, joka investoi Suomeen jatkuvasti, niin uusilla toimipaikoilla kuin myymäläremonteilla. Kesko sen sijaan sijoitti juuri 1,2 miljardia Ruotsiin ja osti Dahlin yhtiöt. Tästä investoinnista suomalaiset yritykset eivät kostu millään tavalla. 

Helsingin kaupunki on koko Suomen suurin yksittäinen työnantaja noin 38 000 työntekijällään.

Vierailija
196/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Meidän kylällä on aina tasan 5c, joku s ketjusta kyttää toisen myyjän hintoja ja muuttaa heti perässä omaansa jos toinen muuttaa hintaa.

Vierailija
197/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Onko Keskolla nyt joku kassakriisi, kun tulet tänne avautumaan? Alkaako Keskon osake ja tulos sukeltamaan kun kansan ostokyky on perskokkareiden toimesta saatu pohjamutiin? Sun pitäisi ottaa suorasn yhteyttä purraan ja orpoon ja valittaa niille. Muussa tapauksessa suosittelen, että myyt ne Keskon osakkeesi äkkiä pois, kun niistä vielä saa jotain.

Kesko osti juuri Dahlin yhtiöt Ruotsista 1,2 miljardilla eurolla. Sinne menivät suomalaisten kuluttajien rahat, eivätkä he tule enää niitä näkemään edullisempina hintoina. 

Kesko on aina lapioinut rahansa ulkomaille. Keräävät rahansa Suomessa ruokakaupalla, mutta ostavat rahoilla talotekniikkaa ja rakentamista tukevia yrityksiä ulkomailta. Näin on ollut vuosia ja näin tulee aina olemaan.

Vierailija
198/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä vakuutusyhtiössäkin on sama perushinta sulle kuin mulle. Mä vaan otan S-kortilla vielä bonukset siitäkin, toisin kuin sinä. 
Samoin käy Osuuspankissa. Mutta maksa sä liikaa, sillä saa katetta lisää, joka siirretään osuusmaksuina jäsenille. Kiitos! BÄÄÄÄÄÄ!

Tiesitkö että on olemassa muitakin vakuutusyhtiöitä? Niitä voi myös kilpailuttaa jos ei ole ääs mafian pano lammas. Niii että BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ vaan sullekki.

Hei. Noihin sinun mielenterveysongelmiisi on saatavissa apua. On oma vikasi jos et ota apua vastaan.

Vierailija
199/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingin kaupunki on koko Suomen suurin yksittäinen työnantaja noin 38 000 työntekijällään.

Pahoittelut ja anteeksi. Tarkoituksenani ei ollut sotkea julkista työnantajaa keskusteluun mikä koskee vapaata markkinataloutta. Eli:

S-ryhmä on Suomen suurin yksityinen työnantaja. En näe mitään syytä olla tukematta S-ryhmää, joka investoi Suomeen jatkuvasti, niin uusilla toimipaikoilla kuin myymäläremonteilla. Kesko sen sijaan sijoitti juuri 1,2 miljardia Ruotsiin ja osti Dahlin yhtiöt. Tästä investoinnista suomalaiset yritykset eivät kostu millään tavalla. 

Vierailija
200/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Paritonnia kannat kauppaan niin 5c saat polttoaineesta alennusta, ihanan halpaa.

Ei tarvi kantaa kuin tonni, ja kylkiäisenä tulee 50e bonukset