Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

S-ryhmäuskovaiset ovat ehkä naurettavinta porukkaa

Vierailija
13.03.2026 |

Kuvittelevat asioivansa "omistamassaan" kaupassa ja että tämä kauppa olisi jotenkin eettisempi vaihtoehto, kun sen kerran asiakkaat "omistavat" 🤣 eivät tajua, että jokainen "poonus"piste on laskettu tuotteiden hintaan, ja S-ryhmä on yhdessä K-mafian kanssa tämän maan suurinpia syöpiä. Oligopoli nostaa hintoja, sortaa alkutuottajia, vääristää kilpailua, näivettää pieniä paikkakuntia jne. Hölmöjä vedätetään 100-0. 

Kommentit (279)

Vierailija
201/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskolla ei taida vastaavaa aatteellista kannattajakuntaa olla. Toki on niitä, jotka ovat mielestään hienompia ihmisiä asioidessaan ylihintaisessa Cittarissa.

Mun asumalueella Cittari on ainakin halvin kauppa. Myös paras. Olen pari kertaa käynyt Prismassa, mutta valikoima on kökkö. 

Vierailija
202/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan mieluummin euroni paikalliselle yrittäjälle kuin ässäketjulle. 

Abc on kallein tankkausasema ja tappanut kaikki kivat huoltsikat teiden varsilla.

Sokoshotellien hinta-laatu on järkyttävän huono.

En ymmärrä mistä tämä vihreän kortin lahko oikein maksaa.

S-ryhmä on Suomen suurin työnantaja. En näe mitään syytä olla tukematta S-ryhmää, joka investoi Suomeen jatkuvasti, niin uusilla toimipaikoilla kuin myymäläremonteilla. Kesko sen sijaan sijoitti juuri 1,2 miljardia Ruotsiin ja osti Dahlin yhtiöt. Tästä investoinnista suomalaiset yritykset eivät kostu millään tavalla. 

"Tukematta" . Tässähän se tulee. Vaikka samalla rahalla saisi laadukkaampaa palvelua, majoitusta tai tavaraa, tai edullisempaa polttoainetta niin tuetaan laput silmillä s-ryhmää. Tuo sokoshotelli on kyllä äärimmäinen esimerkki. Suomi on täynnä kivoja pieniä hotelleja, mutta nämä ässän tukijat valitsevat toisin. Syynä ei voi olla hinta eikä laatu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lienen ”S-Ryhmäuskovainen” mutta en noista sinun mainitsemistasi syistä. En ajattele omistamani kauppaa enkä edes pientä osaa siitä.  Enkä ajattele (enkä edes suoraan sanoen välitä) että S-ryhmä olisi jotenkin muita eettisempi. 

Syyt miksi käyn S-ryhmän kaupoissa on että sekä S-Market että Prisma löytyvät hyvin läheltä kotiani, S-Market vain parin sadan metrin päästä. Lisäksi heillä on halvemmat hinnat ja olen tottunut niissä käymään. Ja kyllä, olen keskittänyt ostokset suurelta osin bonus-systeemin vuoksi.

Vierailija
204/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tyhmää keskittyä ostokset yhteen ryhmään. Jotkut asiat on halvempia s-ryhmällä, jotkut asiat on halvempaa k-ryhmällä ja jotkut asiat on halvempia lidlissä

Juu mutta kun on muutakin elämää kuin eri kaupoissa ravaaminen. Niin kaikki mielellään samasta kaupasta. Ja vielä netin kautta tilattuna.

Vierailija
205/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Keskillakin plussapisteet. Niitä saadakseen tarvii vaan ostaa joka kuukausi kauppa tyhjäksi. Pistekertymää kartuttava ostossumma kun on progressiivinen kuin orpon hallituksen velanotto. Tavallinen pulliainen saa kuukaudessa takaisin euron pari ”plussarahaa” kun ostokset on tonnin. Mutta kun ostaa sitä kaviaaria kymppitonnilla, voipi takaisin tulla 20euroa. S-ryhmä palauttaisi 500e. Mut ymmärtäähän sen, että pitää keskolla osakkeenomistajillekin jotain jäädä…

Ja ässä mafian pomoilleko ei jää mitään??? Vai luuletko tosissasi omistavasi kaupan??? Niinhän teille uskotellaan. 500mil viimevuonna voittoa johonkin ne menee eikä teidän taskuun.

Eikö tuo tyhmyytesi jo kivistä päätäsi. Ota 9mm burana niin helpottaa meillä kaikilla.

Vierailija
206/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin just lähdössä Prismaan. Sieltä löytyi edellisesti synttärisankarin toivoma kirja 10' vuotislahjaksi. :-)

Vierailija
207/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abc on kallein tankkausasema ja tappanut kaikki kivat huoltsikat teiden varsilla.

Mielipide on kuin p*rsereikä. Jokaisella on omansa.

Vierailija
208/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten ne lampaat pelastaa ahneen kauppiaan hävikiltä :D 

Vierailija
209/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lännessä on Minimani. Hinnat on kohtuullisia kun ei ole käytetty rahaa äppeihin ja kanta-asiakashimmeleihin. Tarjoukset on kaikille samat. Leipäosasto ja palvelutiski paikkakunnan parhaat. 

Vierailija
210/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Keskillakin plussapisteet. Niitä saadakseen tarvii vaan ostaa joka kuukausi kauppa tyhjäksi. Pistekertymää kartuttava ostossumma kun on progressiivinen kuin orpon hallituksen velanotto. Tavallinen pulliainen saa kuukaudessa takaisin euron pari ”plussarahaa” kun ostokset on tonnin. Mutta kun ostaa sitä kaviaaria kymppitonnilla, voipi takaisin tulla 20euroa. S-ryhmä palauttaisi 500e. Mut ymmärtäähän sen, että pitää keskolla osakkeenomistajillekin jotain jäädä…

Ja ässä mafian pomoilleko ei jää mitään??? Vai luuletko tosissasi omistavasi kaupan??? Niinhän teille uskotellaan. 500mil viimevuonna voittoa johonkin ne menee eikä teidän taskuun.

Eikö tuo tyhmyytesi jo kivistä päätäsi. Ota 9mm burana niin helpottaa meillä kaikilla.

Harmittaako faktat nuin kovasti.

Vierailija
211/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä s korttia. Lampaat on erikseen. 

Minä olen kerännyt s-bonuksista kymppitonnin. Kyllä se s-kortin vilauttaminen kannattaa. Mitään lammasmaista siinä ei ole, onpahan vain järkevää.

Ja luulet säästäneesi jotain? Sinullahan on tietenkin vakuutukset lähi tapiossa ja tankkaukset hoidat uskollisesti vihreällä kortilla vaikka muualta saisit halvemmalla.

Omalla paikkakunnalla ei polttoaineen hintaero ole koskaan viittä senttiä, se on max 4 senttiä, yleensä tuotakin vähemmän. Me saadaan bensa halvimmalla ABC:ltä, kun bonus otetaan huomioon. 

eri

Paritonnia kannat kauppaan niin 5c saat polttoaineesta alennusta, ihanan halpaa.

Ei tarvi kantaa kuin tonni, ja kylkiäisenä tulee 50e bonukset

No ompa se sitten halpaa...  voi päivää.

Vierailija
212/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kerännyt s-bonuksista kymppitonnin. Kyllä se s-kortin vilauttaminen kannattaa. Mitään lammasmaista siinä ei ole, onpahan vain järkevää.

Ja luulet säästäneesi jotain? Sinullahan on tietenkin vakuutukset lähi tapiossa ja tankkaukset hoidat uskollisesti vihreällä kortilla vaikka muualta saisit halvemmalla.

Kyllä siellä vakuutusyhtiössäkin on sama perushinta sulle kuin mulle. Mä vaan otan S-kortilla vielä bonukset siitäkin, toisin kuin sinä. 
Samoin käy Osuuspankissa. Mutta maksa sä liikaa, sillä saa katetta lisää, joka siirretään osuusmaksuina jäsenille. Kiitos! BÄÄÄÄÄÄ!

Tiesitkö että on olemassa muitakin vakuutusyhtiöitä? Niitä voi myös kilpailuttaa jos ei ole ääs mafian pano lammas. Niii että BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ vaan sullekki.

Hei. Noihin sinun mielenterveysongelmiisi on saatavissa apua. On oma vikasi jos et ota apua vastaan.

Meinaat että se on mielenterveysongelma jos älyää kilpailuttaa vakuutusyhtiöt? Eikö se ole enempi mielenterveysongelma jos ei osaa sitä tehdä, vaan lapioi rahansa sokeasti sok-yhtymän pohjattomaan kaivoon+

Vierailija
213/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Missä kaupassa itse asioit?

Vierailija
214/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä vakuutusyhtiössäkin on sama perushinta sulle kuin mulle. Mä vaan otan S-kortilla vielä bonukset siitäkin, toisin kuin sinä. 
Samoin käy Osuuspankissa. Mutta maksa sä liikaa, sillä saa katetta lisää, joka siirretään osuusmaksuina jäsenille. Kiitos! BÄÄÄÄÄÄ!

Tiesitkö että on olemassa muitakin vakuutusyhtiöitä? Niitä voi myös kilpailuttaa jos ei ole ääs mafian pano lammas. Niii että BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ vaan sullekki.

Hei. Noihin sinun mielenterveysongelmiisi on saatavissa apua. On oma vikasi jos et ota apua vastaan.

Meinaat että se on mielenterveysongelma jos älyää kilpailuttaa vakuutusyhtiöt? Eikö se ole enempi mielenterveysongelma jos ei osaa sitä tehdä, vaan lapioi rahansa sokeasti sok-yhtymän pohjattomaan kaivoon+

Edellenkin... Noihin sinun mielenterveysongelmiisi on saatavissa apua. On oma vikasi jos et ota apua vastaan.

Vierailija
215/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-ryhmä on Suomen suurin työnantaja. En näe mitään syytä olla tukematta S-ryhmää, joka investoi Suomeen jatkuvasti, niin uusilla toimipaikoilla kuin myymäläremonteilla. Kesko sen sijaan sijoitti juuri 1,2 miljardia Ruotsiin ja osti Dahlin yhtiöt. Tästä investoinnista suomalaiset yritykset eivät kostu millään tavalla. 

"Tukematta" . Tässähän se tulee. Vaikka samalla rahalla saisi laadukkaampaa palvelua, majoitusta tai tavaraa, tai edullisempaa polttoainetta niin tuetaan laput silmillä s-ryhmää. Tuo sokoshotelli on kyllä äärimmäinen esimerkki. Suomi on täynnä kivoja pieniä hotelleja, mutta nämä ässän tukijat valitsevat toisin. Syynä ei voi olla hinta eikä laatu..

Se on kato aivan sama mitä se maksaa, tonnin kun hussuttelet saat 50€ ilmaista rahaa. Ja olethan sentään kaupan omistaja.

Vierailija
216/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla paikkakunnalla ei polttoaineen hintaero ole koskaan viittä senttiä, se on max 4 senttiä, yleensä tuotakin vähemmän. Me saadaan bensa halvimmalla ABC:ltä, kun bonus otetaan huomioon. 

eri

Paritonnia kannat kauppaan niin 5c saat polttoaineesta alennusta, ihanan halpaa.

Ei tarvi kantaa kuin tonni, ja kylkiäisenä tulee 50e bonukset

No ompa se sitten halpaa...  voi päivää.

No sen verran meidän kuuden hengen perheen ruokabudjetti on kuukaudessa. Jos siitä nyt viiskymppiä tulee takaisin, niin mitä se ylipäätään sinua liikuttaa, ja ylipäätään muiden asiat?

Vierailija
217/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellenkin... Noihin sinun mielenterveysongelmiisi on saatavissa apua. On oma vikasi jos et ota apua vastaan.

Eikö tosiaan muuta sanottavaa löytyny? Tyhjä taitaa pääsi olla.

Vierailija
218/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Missä kaupassa itse asioit?

En ole ap, mutta käyn siinä mikä sattuu olemaan hetkessä lähellä, missä on hyvä täsmätarjous tai paras lihatiski. Riippuu mitä on ostoslistalla. Jos tarvitsen vain ruokaa niin käyn ruokakaupassa, en kierrä prismaa tai city markettia. Enkä lähde ajamaan sinne missä vihreä kultakortti kerryttää muutaman euron takaisin. 

Vierailija
219/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä voi kilpailuttaa muutkin kuin K-ryhmän

panolampaat? BÄÄÄÄ!

Vierailija
220/279 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tosiaan muuta sanottavaa löytyny? Tyhjä taitaa pääsi olla.

Sinuna kannattaisi ottaa tuon edellisen neuvo hyväntahdon eleenä. Hyvää hän vain sillä tarkoittaa.