Eikö kukaan käytä lapsillaan markettilenkkareita?
Vaan pelkkiä merkkilenkkareita, vai ettekö vaan myönnä käyttävänne?
Kommentit (62)
Meidän meinaan piti ostaa citarista pojalle lenkkerit ja sopiva koko oli jo loppunut...
Enkä käyttäisi muutenkaan, on se niin naurettavaa se merkkien perässä juokseminen.
Mies ja mummot ostelee meillä lasten vaatteet, enkä ole koskaan kysellyt tai pannut merkille mitään merkkejä.
Ja samoja lenkkareita näyttää olevan monella kerhokaverillakin, joten en ole ainoa. :)
Leveilköön merkkivaatteilla aikoinaan sitten omilla rahoillaan.
kivat lenkkarit pojalle Prismasta ja oikein yllätyin kun maksoi n. 10euroa!
Olleet kovassa käytössä, eikä vikaa.
Samoin edellisen kesän lenkkarit. Säilyivät niin hyvänä, että meni sukulaislapselle vielä eteenpäinkin.
Repikää siitä :p Ne varsinaiset merkkikengät, kävelykengät, on sitten erikseen, lenkkareilla on päiväkodin pihassa tunnin päivässä, ja viikonloppuna omassa pihassa. Eli möyrii hiekkakasassa ja keinuu.
Kuopuksella, reilu 1-vuotias, ei ole lenkkareita paitsi yhdet: DinSkosta ostetut asennelenkkarit, jotka jalassa istuu rattaissa. Muuten on ensiaskelkengissä.
vaamini:
Huono laatu ja yllättävän kallis hinta. Ei meille sellaisia markettikenkiä tai -vaatteita.
24,90 ¿ maksaviin Young Spirit -merkkisiin kenkiin. Nyt on sellaisessa kunnossa, ettei niitä kehtaa 9-vuotiaan antaa enää käyttää; valkoinen kovike tullut kärjestä esille ja sen päältä ohut tekonahka/nahka rispaantunut törkeännäköisesti. Eilen kävin Stockmannilta ostamassa tytölle Adidakset hintaan 59,90 ¿.
olen ostanut kalliita lenkkareita ja ne eivät kestä yhtään kauempaa kuin halvatkaan.
Vierailija:
24,90 ¿ maksaviin Young Spirit -merkkisiin kenkiin. Nyt on sellaisessa kunnossa, ettei niitä kehtaa 9-vuotiaan antaa enää käyttää; valkoinen kovike tullut kärjestä esille ja sen päältä ohut tekonahka/nahka rispaantunut törkeännäköisesti. Eilen kävin Stockmannilta ostamassa tytölle Adidakset hintaan 59,90 ¿.
ne on ihan omiaan pojalla kun pyöräillessään liu' uttaa kengän kärkiä asfalttia vasten niin kuluuhan siinä puhki kalliimmatkin kengät :)
saa 3-5 yksien merkkilenkkareiden sijaan. Ja ihan samalla lailla kuluvat, lukee niissä sitten Nike tai Calippo.
Ja niin monilla muillakin, ainakin siitä päätellen, että marketeissa kenkähyllyt tyhjenevät aina nopeaan tahtiin keväisin.
mutta halvat markettilenkkarit eivät ole kovin hyvä pienen lapsen jalalle, eivät tue tarpeeksi ja hiostavat, kun ovat keinokuituisia. Että en mä nyt sillä hirveästi leveilisikään, jos pieni lapsi kulkee sellaiset jalassa paljon.
Ei meillä pienillä käytetä lainkaan lenkkareita, vaan erilaisia sandaaleja ja nahkakenkiä.
Mä ostin viime kesänä pojalle Citarista lenkkarit, parin päivän päästä vein ne takaisin kun molemmista kengistä irtosi tarrat. Tilalle valitsin toiset, ne kestivät melkein puoli kesää.
Onneksi meillä on tuossa lähellä hyvä ja edullinen kenkäkauppa, josta saa kivoja lenkkareitakin ja aina löytyy kokoja ja malleja pojalle. Ei ne mitään addidaksia ja muita ole, mutta kivoja ja kestäviä kuitenkin.
Esim. minulla ja sisaruksillani ei ole ollut koskaan merkkikenkiä. Suurin osa on ollut sukulaiskierrätyksenä saatuja kenkiä.
En ole kenenkään muunkaan kuullut kärsivän jalkavammoista tai rakenneviosta markettilenkkareiden tms. takia.
Kenelläkään ei ole mitään jalkaongelmaa. No minulla on polvilumpiovaivaa, mutta se on ihan itse aiheutettua erään abiristeilyn jälkeen... :D
joiden tarkoitus on varmistaa, että lapsen jalka on oikeassa asennossa.