Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin olla juomatta, mistä tahdonvoimaa?

Vierailija
04.05.2007 |

Juominen sinänsä ei ole minulle ongelma, vaan typerä käyttäytymiseni humalassa, tulee halu olla muitten kuin oman miehen kanssa jne, otan n. kerran kuukaudessa ja krapula kestää pari päivää, ollen AIVAN hirveä. Ja omatunto soimaa kamalasti.

En haluaisi juoda ollenkaan, mutta jossain vaiheessa tulee kova halu päästä tuulettumaan, ilman lapsia, olla ajattelematta mitään jne. Haluan siis lopettaa juomisen kokonaan.

APUA, miten se muka onnistuu? En halua enää kärsiä krapulasta ja huonosta omastatunnosta!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit, diskot, yökerhot ym. eivät enää juomisen lopettamisen jälkeen tunnu muilta kuin typeriltä ajanhukkapaikoilta. Kuka piru niissä jaksaa selvin päin humalaisia katsella ja kuunnella.

Ehkä voisit aloittaa jonkun uuden ja haastavan liikuntaharrastuksen?Sellaisen, johon tämänhetkinen kuntosi ei oikeastaan riittäisi ja johon joudut panostamaan tosissasi. Liikunnan antama mielihyvä saa sinut ehkä kestämään välimenoajan tuskan.

Itse olen ollut reilun vuoden täysraittiina (kohtuus on minulle vain itsensä kiusaamista) ja ihmettelen, miksi en lopettanut baareissa ravaamista aikaisemmin.

Vierailija
2/4 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sinulle erittäin hyvä ehdotus sinulle, miten pääset juomisesta irti.

Lataat kaiken tahdonvoimasi peliin, pistät ykköset niskaan ja lähdet bailaamaan aivan samoihin paikkoihin kuin ennenkin, mutta ILMAN ALKOHOLIA. Juo limsaa, vichyä, alkoholittomia drinkkejä, kahvia, kaakaota....mutta tuon yhden illan vietät " radalla" selvin päin. Mieluusti valomerkkiin asti.

Tuona iltana näet selvillä silmilläsi humalaisten menoa ja näet ehkä jonkun toisen tekevän niitä samoja tyoeryyksiä mitä itse kännissä teet. Ei takuulla tee mieli juoda enää senkään jälkeen!!

Minä käyn baareissa, tanssimassa selvin päin. Se on uskomattoman silmiä avartava kokemus joka kerta :) On takuulla yhtä mukavaa kuin muillakin, mutta ei tule hölmöiltyä, voi ajella aamuyöstä autolla kotiin, eikä ole kankkusta aamusella. Suosittelen!! Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää pariin vuoteen sen takia juurikaan juonut. Itse kykenin lopettamaan, koska pyysin Jumalalta, että en enää tahtoisi juoda ;) Toki aina välillä tekee mieli lähteä tuulettumaan, mutta juon vain muutaman enkä enää ikinä juo drinkkejä!

Juotko itse aina samaa juomaa? Ne voivat vaikuttaa ihmiseen eri tavalla, ja itselleni tulee aivan erilainen " hiprakka" drinkeistä joissa on viinaa, viinistä tai esim. siideristä. Jos juot aina vaan vaikka kaljaa niin kokeile juoda jotain muuta, jos täytyy jotain ottaa, tulos voi olla aivan erilainen!

Vierailija
4/4 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän nyt jättää juomisen kokonaan ja keksiä tilalle jotain muuta, ettei tule enää hölmöiltyä humalassa!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi