Näyttääkö tuo etelästä asuntoa etsivä pariskunta tyypilliseltä 50-vuotiaalta? Telkkarissa nyt Avalla.
Mitä mieltä olette?
Mies 50 v ja nainen 49 v.
Ovat olleet yhdessä 28 vuotta.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Miksi useampi kirjoittaa, että he ovat hoikkia? He ovat täysin normaalipainoisia, eivät mitenkään hoikkia. Mies on selkeästi käynyt salilla ja on jäntevän oloinen ja nainen on täysin normaalipainossa, ei hoikka. Voi jopa olla normaalipainon ylärajallakin tuo nainen eli ei todellakaan hoikka.
Niinpä. Nähtävästi ketjun av mammoilla on runsasta ylipainoa, jos normaalipainoista pitää hoikkana.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo nainen näyttää selvästi ikäistään nuoremmalta. Hoikka tyttömäinen olemus ja sileät kasvot. Olen suunnilleen samanikäinen ja paljon "keski-ikäisemmän" näköinen.
Nainen on normaalipainoinen, ei hoikka.
Kaikki jotka luulee ettå nuo kaksi on tyypilliset tuon iköiset ulkonäöltään on somen kiiltokuvien sokaisemia.
Vierailija kirjoitti:
ei sen väliä minkä ikäisiltä näyttävät mutta Espanjasta asuntoa ostamassa ja sen aion toteuttaa itsekin. Ja Laura Hamilton on wauuu🥰 vois jäädä mun kanssa asumaan Espanjaan .
Miksi 43 v Laura valitsisi miehen 70v?
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin telkkarissa näkee viisikymppisiä, jotka näyttävät viisikymppiseltä.
Tuolta kaikki tuntemani viisikymppiset näyttävät täällä pk-seudulla akateemisissa piireissä.
Ilmeisesti sellaisia kananpersetukkaisia pyyleviä tanttoja on jossain maakunnissa.
Ilkeästi sanottu, mutta se oli selvästi tarkoituksesikin. Toivottavasti nyt on hyvä mieli.
-Itsekin akateeminen ja alhainen BMI (mutta en pidä ikävästä ulkonäön moittimisesta)
Mitä ihmeen sekoilua tämä taas on? Molemmat näyttävät suurin piirtein ikäisiltään. Normaalipainoisilta ja viehättäviltä, mutta ikäisiltään. Miehellä on jo harmaata tukassa, naisellakin ehkä jos hiukset värjätty. Rouvalle on saatettu tehdä myös jotain toimenpiteitä naamaan. Olisin ilman muuta sanonut että ovat n. 45-50.
Järkyttää miten isoja lukaaleja siellä harrastetaan. Onko pakko? Onko ekologista, ympäristöystävällistä?
Vierailija kirjoitti:
Olen 48 nainen, papereita kysytty viimeksi pari viikkoa sitten. Minulla on pitkät hiukset, hoikka vartalo eikä uurteita. Meidän suvussa ei esim. Otsaan tuu iänkään mukana juuri uurteita.
Onko enää mitään tyypillisyyksiä?
No naisen tyyli eli lähinnä hiukset ei ole tyypilliset 50-vuotiaan hiukset. Itsellä samanlaiset ja olen saman ikäinen. Olin just 50-vuotiajuhlissa, jossa pääosin humanisteja ja yhteiskuntatieteilijöitå pääkaupunkiseudulta ja noin treenattuja eivät olleet, mutta ihan samanikäisen näköisiä.
En ihmettele heidän näköään, mutta tässä ohjelmassa ihmettelen tuota jatkuvasti käsi kädessä kulkevia. Tosin itse olen parikymmentä vuotta vanhempi ja ollut naimisissa lähes 50 vuotta, mutta tuntuu, että tuolla lailla kulkisivat lähinnä nämä uusparit, joita ohjelmassa myöskin on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka luulee ettå nuo kaksi on tyypilliset tuon iköiset ulkonäöltään on somen kiiltokuvien sokaisemia.
Ahaa.
Kun katson peiliin, näen pitkät kullanvaaleat hiukset, hiukset ovat lapaluiden alle. Painoni on normaalissa bmi:ssä. Käytän aina hameita, tuo vaatetus mitä telkkarinaisella on, voisi olla minullakin keväällä.
N55
Kyllä tuon kokoista naista tuossa iässä voi sanoa hoikaksi. Ei laiha mutta hoikka hyvinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei sen väliä minkä ikäisiltä näyttävät mutta Espanjasta asuntoa ostamassa ja sen aion toteuttaa itsekin. Ja Laura Hamilton on wauuu🥰 vois jäädä mun kanssa asumaan Espanjaan .
Miksi 43 v Laura valitsisi miehen 70v?
Kuka on 70 v 🤔 itse olen 37v ja muuttamassa parin vuoden sisään .
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuon kokoista naista tuossa iässä voi sanoa hoikaksi. Ei laiha mutta hoikka hyvinkin.
No ei todellakaan ole hoikka, vaan normaalipainoinen. Mä näytän tuolta, olen samanikäinen ja mun BMI on 26 eli olen jopa ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
No naisen tyyli eli lähinnä hiukset ei ole tyypilliset 50-vuotiaan hiukset. Itsellä samanlaiset ja olen saman ikäinen. Olin just 50-vuotiajuhlissa, jossa pääosin humanisteja ja yhteiskuntatieteilijöitå pääkaupunkiseudulta ja noin treenattuja eivät olleet, mutta ihan samanikäisen näköisiä.
Minä taas katsoin juuri tänään töissä kokouksessa, että enemmistö ikäisistäni (n. 55v) on kasvattanut pitkät hiukset lapaluiden alle asti. Yhdellä tiedän, että ne ovat pidennykset. Kaikki ovat akateemisia ja ylempää keskiluokkaa, sijainti Helsinki. Täällä se on nyt näköjään muotia kasvattaa hyvin pitkät hiukset viisikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele heidän näköään, mutta tässä ohjelmassa ihmettelen tuota jatkuvasti käsi kädessä kulkevia. Tosin itse olen parikymmentä vuotta vanhempi ja ollut naimisissa lähes 50 vuotta, mutta tuntuu, että tuolla lailla kulkisivat lähinnä nämä uusparit, joita ohjelmassa myöskin on paljon.
Ehkä mies haluaa osoittaa tuolla, ettei ole kiinnostunut tuossa hottis juontajasta.
Tää vika kämppä on paras. Ehkä valitsevat sen.
...kurki