Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttääkö tuo etelästä asuntoa etsivä pariskunta tyypilliseltä 50-vuotiaalta? Telkkarissa nyt Avalla.

Vierailija
13.03.2026 |

Mitä mieltä olette?

Mies 50 v ja nainen 49 v.

Ovat olleet yhdessä 28 vuotta.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta vanhenevat kun paistavat itseään auringossa. 

Vierailija
42/48 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kämppä meni sivu suun. Miten on mahdollista??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sillä naisellakin on ihossa ryppyjä ja leukaperissä kasvojen valahtamisesta johtuvat hamsteripussit. Mutta kun yleisilme on normaali, eikä tantta, eli on normaalipainoinen ja on pitkät hiukset ja värjää harmaat piiloon, niin näyttää hyvältä. Positiivista on, että kaikki voivat tehdä saman, jos haluavat. Ei muuta kuin laiduttaa normaalipainoon ja kasvattaa hiukset ja pukeutuu trendikkäästi, niin näyttää ihan samalta kuin tuo nainen.

Vierailija
44/48 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä näyttivät ikäisiltään. Olen itse samaa ikäluokkaa.

Vierailija
45/48 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen loppu nuorekkaalle parille!

Vierailija
46/48 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saivat sittenkin sen kämpän. Oli hieno kämppä.

Vierailija
47/48 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne olivat ne tuossa videossa, niin puhelimella vilkaisten ei rypyt näy, joten yleisolemuksen perusteella näyttävät nuorekkailta. Naisella poikkeuksellisen pitkä tukka ja mies näyttää aika treenatulta. Harvalla vanhemmalla pitkä tukka näyttää tuollaiselta tuuhealta. 

Vierailija
48/48 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ikäisiltään näyttää, freeseiltä. Hoikkuus nuorentaa

Jos kysymys on,että näyttävätkö tyypillisiltä ikäisiltään, niin eivät todellakaan näytä.

Omassa ystäväpiirissä viiskymppiset (erityisesti naiset) ovat hyvin siloisia ja nuoren näköisiä, siksi nämäkin näyttää mun mielestä hyvin normaaleilta viiskymppisiltä. Minulle tuli ensimmäiset rypyt ja harmaat vasta 60+v:nä, oma mieskin on huomattavasti ikäistään nuoremman näköinen nyt 60v:nä, sileäposkinen ja poikamainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä