Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää ns. terapiakirjallisuutta?

Vierailija
04.05.2007 |

Haluaisin lukea hyvän kirjan, joka kertoisi ehkä paniikkikohtauksista, sosiaalisista peloista, tai masennuksesta. Jonkun kirjan mikä ehkä auttaisi minua tajuamaan itseäni paremmin.

Osaisiko kukaan suositella mitään ton tyyppistä lukemista minulle?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben Furmanin Perhosia vatsassa-kirjaa. Se kertoo nimenomaan paniikista, fobioista, sosiaalisista peloista ja pakko-oireista. Siellä on kertomuksia ihmisten omista kokemuksista.

Kirjassa kerrotaan miten voi tietyistä oireista päästä eroon ja mistä ne johtuvat.

Vierailija
2/4 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kiitos teille!! Aikomus olisikin lukea niin paljon kuin mahdollista. Tältä palstalta luin joskus ns. terapiakirjallisuudesta ja nyt on sellainen olo taas että haluan tutustua tällaiseen kirjallisuuteen.

Laittakaa vaan lisääkin kirjoja niin on vaihtoehtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää " kehittää" kohtaus itselleen, eli kun on yksin niin kuvitella että ahdistaa hirveästi ja fiilistellä sitä tunnetta, sitten kun oikeasti jännittää niin ei jännitäkkään :) hyvin sekavasti selitetty, mutta minulla ainakin auttoi vähän :)

Vierailija
4/4 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tosta tuli mieleen että sanokaas vielä onko joku kirja todella auttanut millään tavalla tai pahentanut asioita? Joku sanoi kerran ettei niitä kannata lukea koska silloin tätä ongelmaa ajattelee vaan liikaa ja se ongelma pahenee? Voiko näin käydä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi