Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB-Miian suhde avioliitossa olevaan mieheen

Vierailija
28.09.2008 |

Mitä luulette kuinka paljon äänestykseen vaikuttaa se, että Mia kertoi suhteestaan avioliitossa olevaan mieheen? Kertoi että heillä edelleen kipinöi mutta nyt miehelle tulossa vauva...

Mun täytyy sanoa että mulla meni maku tuon jälkeen siihen kokonaan. Tiedän että tunteille ei voi mitään mutta teoille ihminen voi. Lähipiirissä miehet kokeneet avioliiton ulkopuolisia suhteita ja ero tullut - sitten ovat tulleet itkemään ex-perhettään takaisin kun se toinen nainen ei kiinnostanutkaan...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä todellakaan sen takia antais sille miinusta. Kyllä se on enemmän sen miehen synti ku Mian.

Vierailija
2/14 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Miia ole varattu joten kyllä tämä varattu mies on se, jonka pitäisi asialle jotakin tehdä. Ei Miia pysty toisen perheessä vahtimaa, ettei ukko vieraita harrasta, jos ei se ole Miia niin tämä varattu mies löytää panonsa kyllä muualtakin.

Mies on päättänyt pettää perheensä. Ei Miia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Mia paljastanut milloin tuo suhde oli joten vauva voi olla jo syntynytkin toki voi olla vielä syntymättä.

Lähipiirissä tiedetään taatusti jo siitä kun kertoi provinssirockissa olleensa kiusallaan sen miehen kaverin kanssa.

Vierailija
4/14 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miian mukaan mies rakastaa häntä. No joopa joo. On kuitenkin vaimonsa kanssa lapsen saanut alulle. Eivätköhän kaikki aikuiset naiset ymmärrä että vanhempi rokkitähti on vain hyväksikäyttänyt nuorta tyttöä eikä miehellä ole ollut aikomustakaan jättää perhettään.

Harmi, että nuoren naisen pitää kompastua gigoloiden valheisiin heti alkuunsa. Toivon omille tyttärilleni parempaa tulevaisuudenkuvaa.

Vierailija
5/14 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein ymmärrä mitä mun pitäis haistaa.

-3

Vierailija
6/14 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä on molemmat yhtä typeriä ja vastuuttomia. Nainen, joka tietää toisen olevan varattu ja pelehtii SILTIKIN miehen kanssa - todella törkeää!! Samoten se, että mies on varattu ja pelehtii toisen kanssa on mun mielestä turpiinvedon ansainnu. Mitä hemmettiä sitä on liitossa toisen kanssa, jos kuitenkin halajaa muita? En ymmärrä, en sitten ollenkaan!!

Vierailija
7/14 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mukamas vahingossa kertoi koko ajan jutusta enemmän ja enemmän! Aika ilmiselvää oli että halusi kertoa...Naurettava tyyppi mun mielestä koko Miia!

Ja siinä olen kyllä samaa mieltä, että se on se mies joka on pettänyt ei Miia!

Vierailija
8/14 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se Millakin jo kaipaile miestään rinnalleen. Tai miståä sitä tietää jos Ade on irl myös yhtä kaksinaamainen kuvotus, ja Milla on vain onnellinen kun äijä on pois näkyvistä? Sitten jos vielä sattuu voittamaan, niin 50 000 eurosta liikenee erorahoiksi varmaan ihan kivasti...

Vierailija
9/14 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjatkaa nyt vähän...

Vierailija
10/14 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sietänyt miaa ennen tuotakaan, mutta toi juttu viimestään teki miasta suurimman inhokin.

Vierailija
11/14 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauri sai vauvan. koskas se onkaan syntynyt??

Vierailija
12/14 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauri sai vauvan. koskas se onkaan syntynyt??

Ei ole mikään julkkis kyseessä, jonkun nobody-bändin laulaja Joel jotain..

Vierailija
13/14 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS!=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme