Työtön etsii töitä
Asun Helsingissä ja olen 48 v. Yksi lapsi. Olin ensin sairaslomalla pari vuotta masennuksen vuoksi, jonka jälkeen olen etsinyt töitä. Korkeakouluopinnot jäivät aikoinaan kesken suoritin 80%. Työkokemusta on monenlaisesta ja olin ulkomailla töissä 12 vuotta.
Alkaa olla epätoivoinen olo kun mistään ei saa töitä. Eläkeikä on minulla 70 v eli yli 20 v siihen aikaa.
Luin eilen paikallisesta puskaradiosta että ukrainalaiset ovat työllistyneet täällä Helsingissä hyvin. Tiedättekö te, minne? Hakisin mielelläni samoja töitä.
Kommentit (10)
Eikö kukaan tiedä? Olisin kiitollinen vinkeistä. Luin myös että m muuttajat perustavat yrtityksiä Vantaalle jopa 36% on m muuttajataustaisten yrityksiä. Voisin perustaa jonkun yrityksen myös, saako siihen tukea? Mistä m muuttajat saavat rahat yrityksen perustamiseen?
Työpaikat ei ole auki kun tulee tulva ja huonoja haluttomia hakijoita
hae avoimilla hakemuksia
toki sun taustalla ne ottaa jonkun muun
vaikka korkeakoulusta valmistuneen nuoren
Kysy työkkäristä neuvoja. Varaat rohkeasti ajan vaikka uraohjaajalle.
Oletko katsonut työvoimakoulutukset? Itse työllystyin tätä kautta sairaalaan laitoshuoltajaksi. Helsingissä on tammikuussa alkava välinehuoltajan koulutus ja monia muita vaihtoehtoja.
https://www.taitotalo.fi/koulutukset/tyovoimakoulutukset-taitotalossa?g…
Tuut tänään haastatteluun ja jos et haise niin paikka on sinun. Tervetuloa.
Nyt kannattaa ottaa työ vastaan. Työn vastaanottaminen kannattaa nyt.
nuole mun persettä. saat 50€ per tunti.
Onhan sinulla ihan yhtä hyvät mahdollisuudet, kuin monella muulla.
Yliopisto-opintoja takana ja 12 vuotta työskentelyä ulkomailla, vanhemmuus, siinä on paljon enemmänkin jo kuin monella hakijalla.
Tsemppiä ja onnea työnhakuun!
Vinkkejä otetaan vastaan! Helsingissä ei ole puutarha-alan töitä joten siellä heitä ei ole. Itse puhun myös englantia ja ranskaa täysin sujuvasti olen niitä käyttänyt työkielinä.
T: ap