Olen tasokas mies ja Suomessa deittailu turhauttaa.
Olen 192cm pitkä, olen atleettinen eli lihakset näkyy ja minulla on alhainen rasvaprosentti. Pukeudun tyylikkäisiin muotivaatteisiin, käytän koruja ja rannettani koristaa kallis kello. Olen suorittanut amk ja olen edennyt hyväpalkkaisiin töihin, minulla on oma toimisto ja palkkaa saan 4800e/kk+lisät päälle. Asun Espoossa hyvällä alueella, minulla on uusi audi jolla ajelen ja omaisuutta on kertynyt kivasti.
Ongelma on se että en meinaa saada täällä Suomessa edes tavallisia naisia, rahkeeni riittäisi toki rumiin naisiin mutta ne eivät ole minua varten koska olen tasokkaampi kuin rumat naiset. Olen matkustellut euroopassa työni puolesta melko paljon joten miksi Italiassa tai Espanjassa minä voin saada kauniita naisia mutta Suomessa en? Onko Suomessa naiset ylimielisiä vai mistä johtuu että pyöreät ja rumat naiset pyrkii lähestymään minua?
Kommentit (28)
Espanjassa olet eksoottinen, Suomessa et.
4800€/kk ei ole mikään hyvä palkka 😂 se on aikalailla normaali keskiverto ansio
Vierailija kirjoitti:
Tasokas mies ei esitä jankkaavia kysymyksiä jossain vauvalla.
Aika pitkään olet vatkannut tätä samaa ongelmaa, kun avaus on ehkä kymmenes, jonka näen. Ja toisin kuin sinä ap, en vietä täällä palstalla aikaa 24/7.
Sä unohdit sen laatikkoleuan tästä ny 😄
Etelä-Euroopassa raha merkkaa. Täällä naiset ei ole kiinnostuneita sun rolexeista, ja sun luonne ja pään sisältö ei vaan riitä ns. laadukkaan suominaisen saamiseen.
Tämä trolli ei ole koskaan tienannut edes yli kahta tonnia kuussa jos kuvittelee että 4800 kuussa tienaava on hyväpalkkainen
Mitä sä ruikutat? Ota se nainen sieltä Italiasta tms mistä sen kerran saat. Ei kukaan ole sulle suomalaista naista luvannut.
Tämä sama soperrus on ollut täällä ennenkin. Turhanpäiväinen provo.
Vierailija kirjoitti:
Tämä trolli ei ole koskaan tienannut edes yli kahta tonnia kuussa jos kuvittelee että 4800 kuussa tienaava on hyväpalkkainen
No on se yli tonnin yli keskipalkan.
Lihaksikkuus ja atleettisuus ei riitä, pitää olla myös laatikkoleuka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se yli tonnin yli keskipalkan.
Niin? Ei se silti mikään hyvä palkka ole.
Vai että "tasokas mies"! Tuskin olet mikään oikea mies ollenkaan kun mammapalstalla itket.
Surkea rääpäle.
Asenne ja Audi tekevät sinusta kuspään, siinä syy.
Vierailija kirjoitti:
Lihaksikkuus ja atleettisuus ei riitä, pitää olla myös laatikkoleuka.
Hiusraja myös tärkeä.
Olen tasokas nainen, mutta mulla on aivan erilaiset arvot kuin sulla. Ehkä atleettisuutta lukuunottamatta.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Miksi et ota sitten espanjalaista tai italialaista naista?
Ja varoitus, he sitten yleensä rypistyvåt huomattavasti suominaista aiemmin.
Latinot muutenkin kauniimpia kuin suomalaiset, ehkä siellä on enemmän tarjontaa.
Ja vielä kolmas, vaikka itse olen ns. kaunis nainen, niin en vakuutu miehessä muotivaatteista ja kallista kelloista, pitää olla pään sisälläkin jotain.
Sama jankutus nyt uudella twistillä.
Sama jankuttaja näissä kaikissa on. Keksii itselleen uusia hahmoja, kun ihmiset ei enää vastaa niihin vakihahmoihin.
Tasokas mies ei esitä jankkaavia kysymyksiä jossain vauvalla.