Miksi valitset olla onneton kun onnellisuus on vain yhden valinnan päässä
Kommentit (36)
Se on laitonta kun valitsee onnellisuuden.
Tuota minäkin ihmettelen. Lukekaa Ichiro Kishimin kirja "Kaikkien ei tarvitse pitää sinusta".
Vierailija kirjoitti:
Tuota minäkin ihmettelen. Lukekaa Ichiro Kishimin kirja "Kaikkien ei tarvitse pitää sinusta".
Kenenkään velvollisuus ei ole mun mielenterveyden tukeminen.
Vierailija kirjoitti:
Se on joku paastoava hörhö
On mulla bootsit ja mä soitan kitaraa
Jopa luulis, että ei oo mua kovempaa
Ei ole vaimoa, ei Karoliinaa, ei asuntolainaa, ei tupaa ja koiraa, mutta onnelliseksi voin itseäni kyllä sanoa. Tai ainakin aika tyytyväiseksi elettyyn elämääni. Paremminkin olisi voinut mennä, mut hei, pelaan niillä korteilla mitkä sain.
Olet niin tyhmä, että et tajua, että viestissäsi lukee, että olet itse onneton. Otitko anaaliin ja elämäsi on tyhjää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vaan henkinen kehitys edelleen kesken.
Miksi stubbin, Häkkä en, Valtonen ja kumppanit haluavat suomen välttämättä ukrainan tielle kun helpompi, halvempi ja turvallisempi tiekin on?
Vierailija kirjoitti:
Miksi stubbin, Häkkä en, Valtonen ja kumppanit haluavat suomen välttämättä ukrainan tielle kun helpompi, halvempi ja turvallisempi tiekin on?
Itsari?
Koska kokonaisuuteen kuuluu minun lisäksi monta muuta ihmistä, ja tekemällä valintoja elämässä vaikutan myös muihin ihmisiin. En halua muille harmia ja teen päätökset harkiten. Itsekkäästi jos ajattelisin, toimisin niinku ite parhaaksi näkisin.
Vierailija kirjoitti:
Liittyä Venäjään tai tulla niiden vasalliksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vaan henkinen kehitys edelleen kesken.
Perustele.
Vanhaan tapaan on kiva tarrautua vaikka osa itsestä tietää että vanhasta tavasta kannattaisi luopua. On kuin osa minuudesta kuolee jos lopettaa murehtimisen. Murehdin, siis olen olemassa, sanoo mielen ankeutunut puoli.
Vierailija kirjoitti:
Vanhaan tapaan on kiva tarrautua vaikka osa itsestä tietää että vanhasta tavasta kannattaisi luopua. On kuin osa minuudesta kuolee jos lopettaa murehtimisen. Murehdin, siis olen olemassa, sanoo mielen ankeutunut puoli.
Olet jälkeenjäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet jälkeenjäänyt.
Kiitti, koitan juosta perässä ;)
Onnellisuus on. Onnellisuus ei voi omistaa mitään. Mutta onnellisuus pulppuaa. Mutta jos onnellisuutta yrittää omistaa, se katoaa. Puf!
Valitsin onnellisuuden ja tilasin temusta.