pizza kahdella täytteellä, mitkä valitset
pohja, tomaatti, normi maustamaton juusto kuuluvat. näiden lisäksi saat valitata kaksi täytettä pizzaan.
itse ottain punasipulin ja kebabin.
Kommentit (118)
Vain kaksi vai? Huonon määrän täytteitä otit, joka tapauksessa täytyy jättää jotain pois tai laittaa yksi ylimääräinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pepperoni ja valkosipuli.
Nämä
Zama mulle...kauaks kestää? Toivoo: papparainen
Ranskassa pizzerioissa oli kuin nakutettuna pöydässä 'huile' (mausteöljy). Porukalla tykättiin kovasti, vaan ei ole jalkautunut Suomeen. Miksiköhän?
(Tunnetaanko muualla?)
En ole pizzafani, mutta silloin tällöin harvoin syön. Ehkä... en tiedä. Ehkä tuo sama kuin yhdellä eli kinkku ja herkkusieni. Tai kinkku ja aura, tosin tämä on tosi suolainen yhdistelmä...
Kunnolla tuoretta basilikaa ja laadukasta oliiviöljyä. Jos ei maistu, niin on taikinassa ja kastikkeessa vikaa.
Tuoreita herkkusienisiivuja ja sinihomejuusto. Olipa vaikea! Luulen että oikeilla yrteillä ja mausteilla tuosta yhdistelmästä voisi saada aika maukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tonnikala ja katkarapu
Tonnikala jotenkin yliarvostettu pizzassa mielestäni. Itse laittaisin katkarapujen kanssa ohuita paprikasiivuja ja valkosipulia.
Tämä voisi itse asiassa olla todella hyvää. Jos särki olisi savustettua ja lanttuviipaleet karamellisoituja, niin olisi hitti käsissä.