Farmi Suomi 2026 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
Ärsyttävä tuo Riiko: Ensin suuttui kun hänet haastettiin ja sitten suuttui, kun häntä ei haastettu. 🤦
Ja sitten häipyi. Eikä voinut ajoissa häipyä, vaan vasta kun oli pudotus niin, että Sinikin joutui lähtemään.
Oli kyllä niin raskasta seurattavaa, että hyvä kun lähti.
Miksi pitää täällä kertoa mitä seuraavassa jaksossa tapahtuu. Todella tyhmää. 0Ei kaikki jaksoja ennakkoon katso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
Ärsyttävä tuo Riiko: Ensin suuttui kun hänet haastettiin ja sitten suuttui, kun häntä ei haastettu. 🤦
Ja sitten häipyi. Eikä voinut ajoissa häipyä, vaan vasta kun oli pudotus niin, että Sinikin joutui lähtemään.
Miksi pitää täällä kertoa mitä seuraavassa jaksossa tapahtuu. Todella tyhmää. 0Ei kaikki jaksoja ennakkoon katso.
Joku on näköjään tehnyt oman ketjun telkkarin tahtiin seuraaville
https://www.vauva.fi/keskustelu/6437271/farmi-suomi-2026
Siellä ei tosin ole yhtään kommenttia mutta kai siellä voi aloittaa keskustelun jos ei tykkää juonipaljastuksista. Mä taas tykkään kun joku jaksaa tänne päivittää tulevia tapahtumia 👍
Miksi tuollainen persoona kuin Riiko pyydetään tai itse suostuu Farmiin??
Mainostaa itse kuinka hänellä todettu narsistinen persoonallisuushäiriö. Ja ei ainakaan edes yrittänyt tai ollut tarkoitus ryhmäytyä, vaan hajoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollainen persoona kuin Riiko pyydetään tai itse suostuu Farmiin??
Mainostaa itse kuinka hänellä todettu narsistinen persoonallisuushäiriö. Ja ei ainakaan edes yrittänyt tai ollut tarkoitus ryhmäytyä, vaan hajoittaa.
Riiko iskee puukon pöytään voimalla. Ja sitten puukot pöytään ja itse ei valitse kanssa kilpailijaa. Antaa toisen valita.
Antoiko Jucci tarkoituksella sen puukon, minkä antoi, ja epäili, että se pärjää Riikon kanssa kisassa. Olisi jättänyt valitsematta.
Ainakin oli erittäin pettynyt tippuja, en nyt muista sen nimeä, hän oli ainakin kova tekemään hommia, toisin kuin oli Riiko.
Pettynyt lopputulokseen oli farmilla moni muukin.
Miksi Riiko on valittu farmille, se tuntuu olevan ihan kahjo. Päättää itse, osallistuuko farmilla töihin, vaiko ei.
Vierailija kirjoitti:
Perhana kun Joonas Könttä putos jo.
Hyvä kun putos.
Vierailija kirjoitti:
Voishan tuo Riiko edes jotain farmihommia tehdä eikä pelkästään päntätä farmikirjaa! Menossa jakso 2 ja tyyppi ärsyttää jo suunnattomasti
Moni halusi farmilla, että Riiko olisi tippunut. Miten kauan menee, kun niillä menee totaalisesti hermo Riikoon.
On se aika rasittavan oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, taitaa katsominen jäädä tähän kun Riiko voitti kaksintaistelun. Näyttää olevan kaikki farmilaiset harmissaan Riikon voitosta. Enkä yhtään ihmettele
Tällaista lopputulosta kisassa ei varmasti kukaan farmilaisista halunnut.
Sehän menee ihan käsikirjoituksen mukaan. Riiko on otettu sinne sen takia, että saadaan ihmisten mielenkiinto ohjelmaa kohtaan lisääntymään. Sitten jossain vaiheessa Riiko poistetaan sieltä niin kuin kävi aikaisemmassa farmi-sarjassa Miinalle.
Ei ole enää kivaa seurattavaa, koska kukaan farmilaisista ei ole "tuttu" vaan nyt on kaavittu jo laarin pohjia. Siispä tämä kausi taitaa jäädä tähän.
Nyt on hyvä valikoima , huvittaa seurata erilaisia ihmisiä , saadaan kunnon viihdettä .
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hyvä valikoima , huvittaa seurata erilaisia ihmisiä , saadaan kunnon viihdettä .
Tuntemattomien erilaisten ihmisten toilailuja voi seurata missä vaan, vaikka ostarin kulmilla. Telkkariohjelmaa siitä ei tarvita.
Tuleekohan taas revanssi?
Odotan kyllä sitä päivää, että Markus Kuotesaho ja Metsaman pääsisivät Farmiin. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, taitaa katsominen jäädä tähän kun Riiko voitti kaksintaistelun. Näyttää olevan kaikki farmilaiset harmissaan Riikon voitosta. Enkä yhtään ihmettele
Tällaista lopputulosta kisassa ei varmasti kukaan farmilaisista halunnut.
Älä turhaan jätä katsomista vielä 👍loparit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
Meillä ei edes pysty katsomaan ennakkoon. Telkkari näyttää viisi peruskanavaa ja nettiyhteys tökkii yleensä sen verran, että pätkii yleensä videokuvan. Turha katsella Ruutuja yms, varsinkin kun ohjelma tulee normaalitelkkarista ja lisäksi uusintana useamman kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
Siellä ei tosin ole yhtään kommenttia mutta kai siellä voi aloittaa keskustelun jos ei tykkää juonipaljastuksista. Mä taas tykkään kun joku jaksaa tänne päivittää tulevia tapahtumia 👍
Myönnät olevasi hätähousu. Ilmeisesti dekkareistakin luet ensin loppuratkaisun ennen itse kirjan lukemista, säälittävää.
Kiintiömustan ja kiintiöaasialaisen lisäksi voisi joskus olla vaihtelun vuoksi mukana kiintiösaamelainen ja kiintiöromani.
Siinä saisivat kaiken maailman Frederikit olla solmussa itsensä kanssa, kun romani laulaisi junttien kuninkaan suohon ja osaisi siinä sivussa hoitaa vielä hevosiakin paremmin kuin kukaan muu koko farmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
Tämä! TV:n tahtiin katsojat, teille on ihan oma ketju, menkää sinne jos ette halua jutella muiden tahdissa.
Ahaa, kiitti korjauksesta. Olin vähän pihalla tästä.
No mut tän kaksintaistelun tulos kyllä harmittaa.