Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista takkia käytät nyt ulkona?

Vierailija
12.03.2026 |

Tuntuu ettei itselläni ole minkäänlaista, ohuella hieman hanurin alle pituisella kapealla kevyttoppiksella olen kulkenut ja sitten on Dideikssonin vettä pitävä parka, mutta kaipaisin jotain muutakin, siistimpää, eikä enää toppaa.

Pari pitkää "paitatakkia" löytyy myös, mutta ne vielä liian ohuita eikä sellaisia mitä tarkoitan "siistillä" takilla. Nahkatakkiani en oikein "osaa" käyttää.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilottitakkia.

Vierailija
22/30 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt monta vuotta kesät talvet samaa takkia. Laittanut vaan kerroksia alle. Ihan hyvin olen pärjännyt. T. Köyhä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoreton ulkoilutakki, ei pidä vettä juurikaan mutta tuulta pitää.

Vierailija
24/30 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään vaihdoin paksusta toppatakista vedenpitävään parkaan. Tällä varmaan toukokuuhun asti.

Vierailija
25/30 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytvanutakki. Muutamana aurinkoisena päivänä on ollut liikaa. 

Vierailija
26/30 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbourin lämminvuorinen parka,Joutsenen kevyt untuvatakkeja on useampi ja eri merkkisiä villakangastakkeja. Näillä vuorottelen tarpeen ja menon mukaan.

Vierailija
27/30 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Untuvatakkia ja villakangastakkia. Ei ole ollut vielä kummallakaan liian lämmin. 

Vierailija
28/30 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lähes ympäri vuoden talvitakkia :D

Vierailija
29/30 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkis ehdottomasti. Ainoa hyvännäköinen takki minkä nainen voi päällensä laittaa.

Vierailija
30/30 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahakangastakki, musta totta kai, on minun kevät ja syksy takkini, välillä on kesälläkin tarvittu. Pitää sadetta, ainakin periaatteessa, paitsi yhden puhelimen pilasin kun kannoin taskussa, märkä puhelin ei enää toimi, outoa, eikö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme