Millaista takkia käytät nyt ulkona?
Tuntuu ettei itselläni ole minkäänlaista, ohuella hieman hanurin alle pituisella kapealla kevyttoppiksella olen kulkenut ja sitten on Dideikssonin vettä pitävä parka, mutta kaipaisin jotain muutakin, siistimpää, eikä enää toppaa.
Pari pitkää "paitatakkia" löytyy myös, mutta ne vielä liian ohuita eikä sellaisia mitä tarkoitan "siistillä" takilla. Nahkatakkiani en oikein "osaa" käyttää.
Kommentit (30)
Olen käyttänyt monta vuotta kesät talvet samaa takkia. Laittanut vaan kerroksia alle. Ihan hyvin olen pärjännyt. T. Köyhä
Vuoreton ulkoilutakki, ei pidä vettä juurikaan mutta tuulta pitää.
Juuri tänään vaihdoin paksusta toppatakista vedenpitävään parkaan. Tällä varmaan toukokuuhun asti.
Kevytvanutakki. Muutamana aurinkoisena päivänä on ollut liikaa.
Barbourin lämminvuorinen parka,Joutsenen kevyt untuvatakkeja on useampi ja eri merkkisiä villakangastakkeja. Näillä vuorottelen tarpeen ja menon mukaan.
Untuvatakkia ja villakangastakkia. Ei ole ollut vielä kummallakaan liian lämmin.
Käytän lähes ympäri vuoden talvitakkia :D
Nahkis ehdottomasti. Ainoa hyvännäköinen takki minkä nainen voi päällensä laittaa.
Vahakangastakki, musta totta kai, on minun kevät ja syksy takkini, välillä on kesälläkin tarvittu. Pitää sadetta, ainakin periaatteessa, paitsi yhden puhelimen pilasin kun kannoin taskussa, märkä puhelin ei enää toimi, outoa, eikö.
Pilottitakkia.