Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CAPTCHA vaaditaan, jotta palaute voidaan jättää

Vierailija
12.03.2026 |

Herjaako muilla tätä,vaikka pistät takuuvarmasti numerot oikein? Pahimmillaan tyyliin joka toinen kommentti ei mene läpi ekalla, koska CAPTCHA vaaditaan, jotta palaute voidaan jättää. 

Tulipä tähän aloitukseenkin sama 🤯

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyydän aina tekoälyä tekemään CAPTCHAn, itse en saa niistä kirjaimista/luvuista/kuvista mitään selvää.

Vierailija
2/6 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin aina ensin näppäilyvirheen syyksi, mutta jossain vaiheessa mietin, että ei helvata voi koko aikaa olla näppäilyvirhettä. Tää on ehkä bugisin palata mitä tiedän, joku kasikymppinenkö tämän on koodannut kun ala-asteikäinenkin koodaa paremmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pyydän aina tekoälyä tekemään CAPTCHAn, itse en saa niistä kirjaimista/luvuista/kuvista mitään selvää.

Hä? Mulla vaan lukee, että " Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän". Ja aitten laitan 667. Tai mikä numero milloinkin?

Ap

Vierailija
4/6 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sellainen Capthcha oikein on. Kuullostaa joltain ulkomaan kieleltä.

Vierailija
5/6 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jos viestin kirjoitus tai lähettäminen kestää kauan,  on itsellenikin tullut tuo pyyntö. Ei kovin usein kuitenkaan.

Vierailija
6/6 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hä? Mulla vaan lukee, että " Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän". Ja aitten laitan 667. Tai mikä numero milloinkin?

Ap

Tuo yksi jolle vastasit, ei tajunnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi