Paskimmat leffat, joita monet kehuu (luettelo)
- Fuckin Åmål, teinıpillujen lesboangstia kukkahatuille
- Fight Club, lippispäisten nuorten miesten mukakova paskaleffa, jonka voi pilata kertomalla loppuratkaisun
- Kaikki Tarantinon leffat, musta puku ja aurinkolasit ei tee kenestäkään coolia
- Disneyn Leijonakuningas, katsomatta paskaa
- Hiljaiset sillat, ällömakea lässytys
Kommentit (37)
Mä olen monet leffat jättänyt katsomatta ihan vain leffan nimen perusteella. Jos nimi ei mua miellytä, en kato. Esim. joku Rakkauden rasvaprosentti. Ei nimi houkuta ei.
katsomatta paskaa idiootti avasi ketjun
Stanley Kubrikin Hohto. Todella laimea elokuva. Ei yhtään pelottava.
Kaikki supersankarileffat. Olen kasvanut aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
katsomatta paskaa idiootti avasi ketjun
Vammane hiljaa.
-Der untergang, ahdistava kuvaus Hitlerin viimeisistä hetkistä jonka Bruno Ganzin ilmiömäinen roolisuoritus pelastaa.
Kaikki kotimaiset leffat paitsi Maa on syntinen laulu.
Black Panther. Tämä jopa Marvelin mittakaavassa 2/5 leffa kahmi peräti seitsemän Oscar-ehdokkuutta.
Oppenheimer. Liian pitkä ja puolivälistä eteenpäin jumalattoman tylsä.
Kaikki leffat missä Bruce Willis. Oli kuulemma aikanaan kovakin leffatähti. Ei voi ymmärtää. Pottumainen olemus, hiukset puuttuu. Näyttelijän lahjat 0.
"The Dark Knight".
Ei nyt erityisen paska, mutta jo puolenvälin tienoilla ajattelin että saisi kohta loppua.
Vierailija kirjoitti:
Tom Hanksin The Terminal leffa.
Kaikki missä Hanks. Boooring vetelää keskivertoa feelgood-meininkiä. Ja se Hanksin valju olemus.
Onpas ap:lla huono maku.
Itse varmaan vastaisin Pirates of the Caribbean. Harvoin on ollut niin tylsää kuin sitä katsoessa. Ja monet kuitenkin tykkää tästä, vaikka tietenkään kukaan ei väitä sitä upeaksi elokuvataideteokseksi.
Titanic. Turhaa keksittyä rakkauslässytystä jota ei oikeasti ollut Titanicin tapauksessa. Tylsä elokuva.
Berliinin taivaan alla. Kun nukahdin, se oli mustavalkoinen, kun heräsin, se oli värillinen..
Miehet Mustissa taitaa olla Spielbergin eikä Tarantinon.