Nyt Drammenin sprintit
Kommentit (31)
Klaebo löi takaraivonsa jäiseen latuun.
Kläbo löi päänsä, toivottavasti ei sattunut pahemmin.
Kläbon piti hiihtää lauantaina 50 km Holmenkollenilla ja matkustaa sunnuntaina USAan, jossa hiihdetään seuraavana viikonloppuna maailmancupin kolme viimeistä kisaa. Kläbolle on sovittu ensi maanantaiksi ja tiistaiksi valtava määrä tapaamisia USAn median kanssa.
Toivottavasti Klæbo selviää vähin vammoin.
Norjan maajoukkueen valmentaja Arild Monsen kertoi, että Klæbo viedään sairaalaan. Hänen isänsä oli taluttamassa häntä huoltorekkaan aiemmin.
NRK:
Valmentaja Arild Monsen sanoi medialle, että sairaalassa tehdään nyt lisätutkimuksia.
Hän on hieman tokkurainen, mutta sen enempää minulla ei ole sanottavaa. He vievät hänet lääkärintarkastukseen, Monsen tiivistää.
Tuntuuko se eniten hänen päästään vai niskasta?
Sitä he aikovat tutkia, Monsen sanoo.
Klæbo lähti huoltorekasta isänsä perässä, video:
https://www.nrk.no/sport/stygt-fall-for-johannes-hosflot-klaebo-_-her-b…
Toivottavasti kaksi unelmakautta hiihtäneelle Johannekselle ei tullut pysyviä seurauksia tuosta kaameasta kaatumisesta, kuten Linn Svahnille.
Valmentaja Monsen sanoi, että Klæbo pystyi hyvin puhumaan ja oli siis siinä mielessä ok, mutta kaatuminen oli kaamea, koska Klæbo vääntyi ja löi takaraivonsa maahan.
Vierailija kirjoitti:
Norjan maajoukkueen valmentaja Arild Monsen kertoi, että Klæbo viedään sairaalaan. Hänen isänsä oli taluttamassa häntä huoltorekkaan aiemmin.
Outoa, että istuttivat puoli tuntia huoltorekassa, ennen kuin lähtivät viemään sairaalaan tutkittavaksi. NRK:n videolla näytti tokkuraiselta, vaikka itse kävelikin. Eikö olisi pitänyt laittaa heti paareille ja tutkimuksiin?
Norjan hiihtomaajoukkueen lääkäri ei ollut Drammenissa, hän näki kaatumisen vain TVstä. Hän sanoi medialle, että Johannes käveli itse ja oli täysin tajuissaan. Nyt tarkkaillaan mahdollista aivotärähdystä. Saattaa käydä niin, että kauden viimeiset neljä kisaa jäävät Johannekselta hiihtämättä.
Digginsin hiihtotyyli on kyllä persoonallinen ja vaikuttaa todella kuluttavalta, mutta komean uran hän on tehnyt.