Ei saakeli mua rupes yhtäkkiä säälittään saunattomat ja sähkösaunojat
Kommentit (38)
Olen käynyt saunassa viimeksi yli 30 vuotta sitten. En todellakaan tarvitse sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko säällä meitäkin, joilla sauna on täysi turhaksi. Romuvarasto se on, ideaalitilanteessa korvattaisiin kylpyammeella.
Mikä on äidinkielesi?
Liian laiska lukulaseihin. Ymmärsitkö kuitenkin vai toistanko?
Ai jai, onni on kun kuivaa koivuhalkoa löytyy monta pinoa ja pihan perällä on oikea kunnon sauna suurella kivivaippakiukaalla. Ei parempia löylyjä ole missään...
Jo lähes 30 vuotta olen säälinyt itseäni. Viimeisin saunomiskerta keväältä 1997. Saunasta tuli täydellinen varasto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko säällä meitäkin, joilla sauna on täysi turhaksi. Romuvarasto se on, ideaalitilanteessa korvattaisiin kylpyammeella.
Mikä on äidinkielesi?
Kyllähän tuon ymmärsi. Kiitos kun selvitit ongelmasi. 😊
Siinähän säälit, kun ei tee mieli yhtään saunoa.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän säälit, kun ei tee mieli yhtään saunoa.
On ne pihlajanmarjat, on on.
Sääli vapaasti. Minua ei saunaan saisi. Inhoan koko laitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on äidinkielesi?
Kyllähän tuon ymmärsi. Kiitos kun selvitit ongelmasi. 😊
No worries. Bursiitti on se ongelma, sen kanssa ei oteta yhtään ylimääräistä askelta. Eikä pääsisi sinne ammeeseen, huoh.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä säälittää nuo puusaunan käyttäjät, jotka saastuttaa ja menee tunti lämmitykseen.
Meillä menee n 20 min puusaunan lämmitykseen. Kahdella pesällisellä kuivia koivuhalkoja pääsee hyviin löylyihin. Puut on omasta metsästä. Kyllä tuossa naapuri sanoi, että melkein tunti menee hänen sähkösaunansa lämpiämiseen.
Aah, löylyt, vasta ja olutta rajaton määrä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä säälittää nuo puusaunan käyttäjät, jotka saastuttaa ja menee tunti lämmitykseen.
Meillä menee n 20 min puusaunan lämmitykseen. Kahdella pesällisellä kuivia koivuhalkoja pääsee hyviin löylyihin. Puut on omasta metsästä. Kyllä tuossa naapuri sanoi, että melkein tunti menee hänen sähkösaunansa lämpiämiseen.
Millainen sähkösopimus noilla sähkösaunojilla oikein on? Melko huoletonta on lämmittää omilla puilla halutessaan aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Meitä säälittävät kaltaisesi, jotka saunovat koivuhalko perseessä. Varo, ettet saa tikkuja peräsuoleesi.
Outoa, sulla on tiedoissa vikaa, se halko ei kuulu perseeseen vaan saunan kiukaaseen, sinne tulipesään. Vai puhutko niistä, jotka ovat venyttäneet hanurinsa sillä kuuluisaksi tulleella kesäkurpitsalla😂
Älä turhaan sääli! Toki puusauna on aina parempi, myönnän! Varsinkin jos talvella lämmittää rantasaunan! Mulla on sähkösauna kotona, valitettavasti en nykyään voi saunoa terveydellisistä syistä. Mutta hyviä löylyjä kaikille saunojille, oli se sitten puilla tai sähköllä lämpiävä! Aloittaja.. et kai sinä halunnut vain luoda pahaa mieltä?
Mulla on 3 saunaa, en sauno koskaan.
Saunominen on yliarvostettua. Sanoin mitä sanoin beibe
Kannattaa hakea apua mt-ongelmiisi😂😂😂