Kiitos persut, tänään olisi alkanut työnhakuvalmennus mutta en jaksanut nousta sängystä
Onko nyt hyvä mieli kun olette lyöneet minut lyttyyn? Kiitos vaan persut
Kommentit (21)
Jos olet vihvassu, niin olen onnellinen. Oikeastaan maailman onnellisin.
Työnhakuvalmennus? Mitä sielläkin opetetaan? Työtä ei oo ja siinä olikin koko 6kk aikana tarjottu oppi?
Siellähän vetelehdit kohta leikatulla toimeentulotuella ja meitä perussuomalaisia vaan naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se kovin vaikea rasti ole. Vähän käydään juttelemassa omista vahvuuksista ja opetellaan tekemään CV, mahdollisesti myös hakemaan töitä. Päätät käytännössä itse mitä haluat valmennuksessa tehdä.
Ihan huumoria.
Paitsi että jos olet realisti ja rehellinen ja toteat että koko homma on täysin turhaa pas... koska kuuskymppinen ei tässä maassa enää työllisty ilman suhteita firmaan ja muutenkin jos on 40 vuotta osannut tehdä cv:n ja hakemuksen niin ei sitä enää uudelleen tarvitse opetella niin saat jotain karenssia huonosta asenteesta tms :D
Vierailija kirjoitti:
Siellähän vetelehdit kohta leikatulla toimeentulotuella ja meitä perussuomalaisia vaan naurattaa.
Terveisin jo 35 vuotta suurtyöttömyyden päällä istuneet demarit jotka ei ole ongelmalle tehneet mitään vaikka on istuneet jotain 7*4 vuotta tuosta ajasta työministerinä.
Näihin valmennuksiin yritetään pakottaa jokainen jonka työttömuus on pitkittynyt. Siellä on monenlaista tallaajaa joukossa.
Miten rapajuoppo selviää työnhakuvalmennuksesta krapuloissaan? :D
Ei se persujen, kuten ei muidenkaan puolueiden vika ole, että sä olet patalaiska ja saamaton vätys.
Valintojen maailma.
Ei vaan pidä ulista, kun joutuukin toteamaan, ettei sen seurausten dildon kylkiäisinä tullutkaan sitä liukkarituubia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin jo 35 vuotta suurtyöttömyyden päällä istuneet demarit jotka ei ole ongelmalle tehneet mitään vaikka on istuneet jotain 7*4 vuotta tuosta ajasta työministerinä.
Taidat nyt sekoittaa kokoomukseen
Eikös ne kurssit ole hyviä paikkoja nähdä muita ihmisiä. Ties vaikka sänkyyn päätyisit sänkyyn harrastamaan vaakamamboa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat nyt sekoittaa kokoomukseen
Joka hallituksessa missä demarit on, demareilla on työministerin salkku. Ihan joka ainoassa. Ja demarit on istuneet suurimmassa osassa hallituksia 90-luvulta lähtien. Silleen tää homma suomessa toimi ja toimii edelleen. Vuodesta 1991 lähtien suomessa on ollut 4 hallituskautta nykyinen vajaa mukaan lukien ilman demareita, ja 6 demarien kanssa.
Vielä ehdit, on tyylikästä myöhästyä, laitat vetäjälle viestin että olit hammaslääkärissä ja liityt cv kurssilaisten joukkoon. Näin on aina joku tehnyt kurssien alussa ja ketään ei ole kiinnostanut.
Aloittajan olisi pitänyt päätyä isänsä reisille.
Vierailija kirjoitti:
Työnhakuvalmennus? Mitä sielläkin opetetaan? Työtä ei oo ja siinä olikin koko 6kk aikana tarjottu oppi?
On huonoa työnhakuvalmennusta, on keskinkertaista työnhakuvalmennusta ja on hyvää työnhakuvalmennusta.
Hyväkään työnhakuvalmennus ei takaa työpaikkaa, mutta jos olen tilanteessa, jossa saan itse valita ja jostain kumman syystä osaan valita sen hyvän työnhakuvalmentajan, valitsen sen parhaan.
Ps. olin maanantaina hyvällä työnhakuvalmentajalla, edusti firmaa Faktia.
Älä kitise, ota vastuu omasta elämästä.
Itse sinnittelen töissä vaikka selässä rappeumaa, modic 1 ja useita välilevyn pullistumia. Dosetillinen lääkkeitä menee viikossa ja kipulaastari kerran viikossa. Syytänkö mäkin nyt persuja, että terveys mennyt hoitajana.
Kaikesta nykyään syytetään persuja ja hallitusta. Sun voimattomuus on sun omissa käsissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit,tuo työväenpuolue Jumalan armosta varastivat ELÄKEPUTKEN,Nyt työttömät vanhat duunarit ovat tyhjänpäällä Kiitos DEMARIT.
Miten AP edes kuvittelee työllistyvänsä, jos yhteen työnhakuvalmennuskurssiin ei jaksa herätä aamulla? Kuvitteletteko työelämän tosiaan olevan sellaista, että aamulla ei tarvitse nousta, jos ei viitsi? Ei ihme, että työttömiä riittää, jos olette AP:n kaltaisia.
Aniharvalle noista kursseista on hyötyä, osaaville ne ovat nöyryyttävää kyykytystä, jotkut taas eivät opi vaikka kuinka kurssitettaisiin. 1/100 ehkä saa oikeasti vinkkiä ja tietysti konsultti töitä, onhan sekin jotain, yksi poissa kortistosta. Mutta jos ei mene, kun työkkäri käskee, niin sitten saa kyllä syyttää ihan itseään. Kannattaa ottaa vaihtelun ja seurustelun kannalta
Eipä se kovin vaikea rasti ole. Vähän käydään juttelemassa omista vahvuuksista ja opetellaan tekemään CV, mahdollisesti myös hakemaan töitä. Päätät käytännössä itse mitä haluat valmennuksessa tehdä.
Ihan huumoria.