Kuinka kaukana olisit valmis käymään töissä 12 euron tuntipalkkaa vastaan?
Kommentit (127)
Kulkuyhteyksistä ja matkakustannuksistahan se riippuu, ei kilometrimäärästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etätöitä kotona max 4h päivä tuolla kitupalkalla
Mikä kitupalkka! Pientä tietämystä nyt hyvät ihmiset. Kommenttisi kertoo että olet Kela totta ja aste pohjalta työtön.
Umpi paska palkka.taidat olla kelan rahoilla kun et tunne nyky palkkatasoa.
No itselläni on nyt parempi kuin tuo, oliskohan 13.60. Mutta kun aloitin nykyisessä työpaikassa hommat, niin oli vähän päälle 10e.
Työmatkaa yhteen suuntaan 30km ja sama edelleen.
Veronpalautuksessa sai yhdessä kohtaa matkoista noin 1000e takaisin, nyt summa on enää 500. Ja veroprossa pyörii tuossa 15 kieppeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upeata! Hyvä, että löytyy vielä kantasuomalaisiakin joille työ kelpaa! Välillä pelännyt, että 12 euron tuntipalkalla Suomessa ei töihin lähde kuin tänne muuttaneet tai opiskelijat.
Iso peukku kaikille! 👍💪
Kaikkea ei vielä ole Suomessa menetetty! Kun Suomi nousee ja talous pyörii, niin se palkkakin siitä kohenee!Sinä mulkku voisit aloittaa huomenna meidän firmassa tolla paska palkalla saat tehdä myös ylitöitä.kelpaako työ?
Kiitoksia! Minä teen kyllä oman firmani kautta duunit. Laskutan 150 €/h ja teen etänä. Onko ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kitupalkka! Pientä tietämystä nyt hyvät ihmiset. Kommenttisi kertoo että olet Kela totta ja aste pohjalta työtön.
Mitä pitäisi tietää? Itse tein 10 eurolla tunti töitä noin vuosi sitten. Sitten se firma meni konkkaan.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upeata! Hyvä, että löytyy vielä kantasuomalaisiakin joille työ kelpaa! Välillä pelännyt, että 12 euron tuntipalkalla Suomessa ei töihin lähde kuin tänne muuttaneet tai opiskelijat.
Iso peukku kaikille! 👍💪
Kaikkea ei vielä ole Suomessa menetetty! Kun Suomi nousee ja talous pyörii, niin se palkkakin siitä kohenee!Sinä mulkku voisit aloittaa huomenna meidän firmassa tolla paska palkalla saat tehdä myös ylitöitä.kelpaako työ?
Kiitoksia! Minä teen kyllä oman firmani kautta duunit. Laskutan 150 €/h ja teen etänä. Onko ok?
No älä puhu sitten paskaa 12e tuntipalkoista.jos et sillä itse töitä tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Suomi nousee ja talous pyörii, niin se palkkakin siitä kohenee!
Tollo. Aika moni on tehnyt jo vuosikausia tuolla palkalla, eikä se siitä ole mihinkään noussut, ei edes silloin kun Suomen taloudellinen tilanne ei ollut näin huono.
Aika saatanan tollo tekee töitä 12e tunti.
Ehdinkin tuossa jo kommentoida, että tein töitä kympillä tunti. Siinä firmassa ei edes ollut ilta- tai viikonloppulisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tietää? Itse tein 10 eurolla tunti töitä noin vuosi sitten. Sitten se firma meni konkkaan.
eri
Joo mäkin tein 2.70e tunti sitten firma meni konkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nousisi edes sängystä noin paskalla palkalla. Nykyinen vajaa 4km ja yli 20€/tunti on siedettävä.
Sama mut mietin että missä noin paskaa palkkaa muka maksetaan v 2026
Susannako siellä taas palstailee?
Onhan nämä aivan järkyttävän matalia tuntipalkkoja. Riippuen asiakkuudesta laskutan itse joko 75 tai 100 euroa/tunti. Tosin kyseessä on vaativa asiantuntijatyö ja kokemusta noin 25 vuotta.
Jos töihin pääsee kulkemaan julkisilla, matka ei ole ongelma.
Jos ei pääse julkisilla, jossain vaiheessa alkaa tulla raja vastaan kävelyssä/pyöräilyssä, kun ei ole ajokorttia ja autoa.
Näin epoolaisena vastaan että kävisin mieluummin töissä 50km päässä kotipihalta lännen suuntaan kuin 15km päässä itään koska työmatkaan menisi selvästi vähemmän aikaa ja vaivaa.
Sen jälkeen kun tännekin saatiin se metro pompsahti 25 minuutin bussimatka korttelin nurkalta suoraan keskustaan vähintään 50-55 minuutiksi liityntäbusseineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Joo mäkin tein 2.70e tunti sitten firma meni konkkaan.
Noin huonolla palkalla minä en olisi tehnyt töitä, mutta 10 eur/h tein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nousisi edes sängystä noin paskalla palkalla. Nykyinen vajaa 4km ja yli 20€/tunti on siedettävä.
Sama mut mietin että missä noin paskaa palkkaa muka maksetaan v 2026
Susannako siellä taas palstailee?
No kerro apina missä .eläkkä selitä lapsellista juttua susannasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Suomi nousee ja talous pyörii, niin se palkkakin siitä kohenee!
Tollo. Aika moni on tehnyt jo vuosikausia tuolla palkalla, eikä se siitä ole mihinkään noussut, ei edes silloin kun Suomen taloudellinen tilanne ei ollut näin huono.
Aika saatanan tollo tekee töitä 12e tunti.
Ehdinkin tuossa jo kommentoida, että tein töitä kympillä tunti. Siinä firmassa ei edes ollut ilta- tai viikonloppulisiä.
Nii olet saatanan tollo. ja ilkeet vielä tunnustaa sen täällä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan nämä aivan järkyttävän matalia tuntipalkkoja. Riippuen asiakkuudesta laskutan itse joko 75 tai 100 euroa/tunti. Tosin kyseessä on vaativa asiantuntijatyö ja kokemusta noin 25 vuotta.
Mikä on pointtisi? Lopeta vaikka kaikkien niiden palvelujen käyttäminen, joissa työntekijät saavat huonoa palkkaa. Ai niin, ei sinua kiinnosta lopettaa, koska huono palkka takaa sen, että saat tuotteet halvemmalla kuin jos työntekijöiden palkka olisi 100 euroa tunti.
Tällä hetkellä n 30km. Toi on arviolta mun nettopalkka tunnilta. Karkeasti.
Nii olet saatanan tollo. ja ilkeet vielä tunnustaa sen täällä.
Voi kauheeta, nyt sinä varmaan tunnistat minut kaupassa ja kirjastossa.... Vai tiedätkö edes mikä kirjasto on?