IL: Ravivalmentaja Janita Antti-Roiko huutaa hulluna alaiselleen tallenteella
Kuunnelkaa Iltalehdestä oikeudenkäyntitallenne. Sairasta huutamista ja haukkumista alaiselle. Tuli kauhea olo itsellekin, kun kuuli tuon. Entä henkilölle, joka juuri tullut Suomeen töihin?
Kommentit (520)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäähän sen että vanne kiristää kun muija on jo kolmenkympin tuolla puolen, ei ole lapsia, ei miestä, ei kunnollista ammattia millä tienata ja joka päivä on yhtä ja samaa hevonpaskan ja heinän kärräystä...
Eikä kavereitakaan näytä liiemmin olevan.
Paitsi nää kaks kilttimiestä jotka nyt aktivoituivat. Mitähän niille on luvattu palkaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotti, joka esiintyy minuna, niin rikosilmoitus on tehty. The real ja oikea Fox.
Lopettakaa, jo tää ihmisen ( Janitan) haukkuminen. Ihmiset tekee virheitä, mut vois ehkä antaa anteeksi. Täällä olevathan ei tee mitään virheitä. Taidatte olla kaikki koulu kiusaajia. Eikö oikeuden tuomio riitä rangaistukseksi. Sit mitä englannin kieleen tulee, niin valta osa puhuu Suomalaisista ralli englantia,joten ei voi tietää oikeita kaikkea sanoja. Olen työskennellyt ulkomaalaisten kanssa ja pääasia et tulee ymmärretyksi mitä toinen sanoo. Uskon ihmisen hyvyyteen ja Janitakin on ottanut opiksi tästä, joten eiköhän jo anneta asian olla samoin kuin Savinaisenkin. Onko Suomi näin juntti kansaa, et päivä tolkullista märehditään näitä asioita. Olen Ex kapianen My name is Fox. Mailmalla on tällä hetkellä vähän isompiakin asioita. Ps voimia Janitalle ja Savinaiselle. Ps: en ole persu enkä mitään muutakaan poliittisesti, joten sitä korttia ei kannata käyttää. Pss. Tästäkin komentista joku loukkaantuu,mut so what. T:Fox
Nää on real Fox sanoja
Miksi häiriköit palstalla?
Ei tuo nyt ihan hulluna huutamista ole. Nauhoittamista on ehditty tehdä ämpäreiden keräämiseen sijaan. En tunne kumpaakaan osapuolta.
Voin kuvitella kun Janita siellä on puhelimessa perheelleen karjunut miten kotiin tultua tämä ketju pitää olla poistettuna 😁 😁 😁 😁
En häiriköi. Vaan puhun sanan vapauden puolesta. Joku muu esiintyy minuna. Heittäköön se ensimmäisen kiven ihmiseen, joka ei ole virheitä tehnyt. Voitte syytää Janikaa vaikka elämänne loppuun asti, mut kohtuus kaikessa ihmisen kiusaamisessa. Voitko päästää irti, jos ihminen on tehnyt virheen? En ole edelleenkään sukua ko Jannikalle ja ihmettelen et palstalla on minua esittäviä ihmisiä yms? T:Fox
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa, jo tää ihmisen ( Janitan) haukkuminen. Ihmiset tekee virheitä, mut vois ehkä antaa anteeksi. Täällä olevathan ei tee mitään virheitä. Taidatte olla kaikki koulu kiusaajia. Eikö oikeuden tuomio riitä rangaistukseksi. Sit mitä englannin kieleen tulee, niin valta osa puhuu Suomalaisista ralli englantia,joten ei voi tietää oikeita kaikkea sanoja. Olen työskennellyt ulkomaalaisten kanssa ja pääasia et tulee ymmärretyksi mitä toinen sanoo. Uskon ihmisen hyvyyteen ja Janitakin on ottanut opiksi tästä, joten eiköhän jo anneta asian olla samoin kuin Savinaisenkin. Onko Suomi näin juntti kansaa, et päivä tolkullista märehditään näitä asioita. Olen Ex kapianen My name is Fox. Mailmalla on tällä hetkellä vähän isompiakin asioita. Ps voimia Janitalle ja Savinaiselle. Ps: en ole persu enkä mitään muutakaan poliittisesti, joten sitä korttia ei kannata käyttää. Pss. Tästäkin komentista joku loukkaantuu,mut so what. T:Fox
Tässäkin tapauksessa kävi kuten pelkäsin. Kukaan ei lue eikä ajattele juttua yhtään vaan lietsovat itseään ja muita vihaamaan ja pilkkaamaan kyseistä ihmistä. Hän toimi väsyneenä väärin mutta syy on helppo ymmärtää. Itse olisin tehnyt täysin samoin. Tuo työntekijä ei tule saamaan uutta työtä yhtään mistään kun ei osaa noudattaa ohjeita ja työturvallisuutta.
Ai sinä olisit tehnyt samoin? Olet siis mitä ilmeisimmin persoonallisuushäiriöinen. No sillehän et tietenkään voi mitään, mutta olisi hyvä ymmärtää, että normaalisti ihmiset ei käyttäydy noin muita ihmisiä (tai eläimiä) kohtaan missään tilanteessa.
Eli jokainen ihminen joka menettää hermonsa kun työntekijä (jolle maksetaan palkkaa että tekee työnsä hyvin) mokaa kerta toisensa jälkeen, on mielestäsi persoonallisuushäiriöinen? Eli käytännössä jokaisen teinin vanhempikin siis. Kukaan ei tiedä vaikka työntekijä olisi narsisti joka halusikin ärsyttää ja saada korvauksia. Nyt oli kyse arvokkaan eläimen turvallisuudesta josta työntekijä ei välittänyt pitää huolta. Ajattele, jos kykenet (no ethän sinä kykene) omistajan kannalta asiaa.
Kyse ei ole siitä että menettää hermonsa. Vaikka kuinka menettää hermonsa, niin normaali ihminen ymmärtää kyllä minkälainen käytös on sopivaa, ja missä menee raja miten toiselle puhutaan. Luuletko oikeasti että teinien vanhemmat karjuvat tuolla tavalla sylki roiskuen ja kiroillen? Pahasti on päässä vikaa sellaisella vanhemmalla joka noin tekee! Käytännössä antaa itse mallia törkeän huonosta käytöksestä. Normaalit vanhemmat yrittävät opettaa jälkikasvulleen miten käyttäydytään, eikä päinvastoin.
Minä en ainakaan ikinä ole huutanut mun teinille tuohon sävyyn. Enkä edes omalle miehelleni! Ja jollekin alaiselleni, ei tulisi mieleenkään ja häpeäisin silmät päästäni jos minusta leviäisi tuollainen äänite. Onneksi omaan normaalit käytöstavat, niin ei tarvitse pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulosti parodialta tuo tankero-englanniksi huutaminen. Sääliksi käy henkilöä, joka erehtyy Antti-Roikolle töihin.
Sana fuck tuli kuitenkin sujuvasti...ehkä sen ääntämistä on harjoitellut eniten.
Peilin edessä 😂
Ei ollut aikuisen ihmisen normaalia käytöstä tuo. Huhhuh.
Harmi kun olisi tiennyt tosta tototv:stä niin olisi voinut tallentaa sen eeppisen haastattelun
Olisi tämänkin aika jo unohtaa hevosjutut ja alkaa kunnollisesti kotirouvaksi!
Vierailija kirjoitti:
Olisi tämänkin aika jo unohtaa hevosjutut ja alkaa kunnollisesti kotirouvaksi!
En ees uskalla ajatella millainen bridezilla tämä ois!
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä suomalaiset on sairaita. Kaikilla naisilla on huonoja päiviä eikä siinä ole mitään väärää mutta nainen ei siltikään ansaitse rangaistuksia vaan naisia pitää tukea ja ymmärtää näinä huonoina päivinä
Janitalla näitä huonoja päiviä näyttää olevan vuodessa 365...
Vierailija kirjoitti:
No en tunne häntä,mut miksi lyödään lyötyä vaikka on tehnyt väärin, missä on ihmisten hyvyys? En ole Antti _ Roikonen sukua ja en edes tunne ko ihmistä , mut en ymmärrä miksi tää viha häntä vastaan. T: Fox952
Mitä vttua sä narkki oikein sekoilet täällä?
Tästä eteenpäin sitten jokainen työntekijä joutuu kirjoittamaan erittäin tiukan salassapitosopimuksen ja portilla tehdään yksityiskohtainen ruumiintarkastus kaikenlaisten tallennuslaitteiden löytämiseksi ja hävittämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tästä eteenpäin sitten jokainen työntekijä joutuu kirjoittamaan erittäin tiukan salassapitosopimuksen ja portilla tehdään yksityiskohtainen ruumiintarkastus kaikenlaisten tallennuslaitteiden löytämiseksi ja hävittämiseksi.
Mitä salassapitosopimus auttaisi?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko että huuto jatkuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko että huuto jatkuu?
Eihän tuo akankuvatus ole tapojaan parantanut tähänkään mennessä
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt anna sille enempää ideoita!
Vierailija kirjoitti:
En häiriköi. Vaan puhun sanan vapauden puolesta. Joku muu esiintyy minuna. Heittäköön se ensimmäisen kiven ihmiseen, joka ei ole virheitä tehnyt. Voitte syytää Janikaa vaikka elämänne loppuun asti, mut kohtuus kaikessa ihmisen kiusaamisessa. Voitko päästää irti, jos ihminen on tehnyt virheen? En ole edelleenkään sukua ko Jannikalle ja ihmettelen et palstalla on minua esittäviä ihmisiä yms? T:Fox
Tajua jo että huono käytös ei ole mikään virhe! Ihan eri asia!
Nää on real Fox sanoja