IL: Ravivalmentaja Janita Antti-Roiko huutaa hulluna alaiselleen tallenteella
Kuunnelkaa Iltalehdestä oikeudenkäyntitallenne. Sairasta huutamista ja haukkumista alaiselle. Tuli kauhea olo itsellekin, kun kuuli tuon. Entä henkilölle, joka juuri tullut Suomeen töihin?
Kommentit (520)
Siinä vaiheessa viimeistään, kun on tuomittu rikoksesta, pitäisi ymmärtää katsoa peiliin, muuttaa käytöstään ja pyytää anteeksi.
Evry f***ing ämpäri !!! I so feel you, sis.
Voi nyyh, eihän tossa nyt ollut edes kunnon huutoa, menkää muukalaislegioonaan ja tiedätte, miten huudetaan! Ihme herkkiksiä nyksät.
Vierailija kirjoitti:
Voi nyyh, eihän tossa nyt ollut edes kunnon huutoa, menkää muukalaislegioonaan ja tiedätte, miten huudetaan! Ihme herkkiksiä nyksät.
Ei ne siellä muukalaislegioonassakaan pelkkää vittumaisuuttaan huuda.
https://atleetti.fi/janita-antti-roiko-saa-konkarit-liitoon/
Joulukuussa 2025, oli toinen ääni kellossa:
"Minulla on niin hyvät työntekijät, että jos kaikilla olisi... "
Onkohan neiti määrännyt vanhempansa ja sukulaisensa vahtaamaan täällä sen aikaa kun itse on kisaamassa 😂
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa viimeistään, kun on tuomittu rikoksesta, pitäisi ymmärtää katsoa peiliin, muuttaa käytöstään ja pyytää anteeksi.
Janita ei tuommoiseen alennu ikinä, hänhän mielestään ei ole koskaan mitään väärää tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa, jo tää ihmisen ( Janitan) haukkuminen. Ihmiset tekee virheitä, mut vois ehkä antaa anteeksi. Täällä olevathan ei tee mitään virheitä. Taidatte olla kaikki koulu kiusaajia. Eikö oikeuden tuomio riitä rangaistukseksi. Sit mitä englannin kieleen tulee, niin valta osa puhuu Suomalaisista ralli englantia,joten ei voi tietää oikeita kaikkea sanoja. Olen työskennellyt ulkomaalaisten kanssa ja pääasia et tulee ymmärretyksi mitä toinen sanoo. Uskon ihmisen hyvyyteen ja Janitakin on ottanut opiksi tästä, joten eiköhän jo anneta asian olla samoin kuin Savinaisenkin. Onko Suomi näin juntti kansaa, et päivä tolkullista märehditään näitä asioita. Olen Ex kapianen My name is Fox. Mailmalla on tällä hetkellä vähän isompiakin asioita. Ps voimia Janitalle ja Savinaiselle. Ps: en ole persu enkä mitään muutakaan poliittisesti, joten sitä korttia ei kannata käyttää. Pss. Tästäkin komentista joku loukkaantuu,mut so what. T:Fox
Tässäkin tapauksessa kävi kuten pelkäsin. Kukaan ei lue eikä ajattele juttua yhtään vaan lietsovat itseään ja muita vihaamaan ja pilkkaamaan kyseistä ihmistä. Hän toimi väsyneenä väärin mutta syy on helppo ymmärtää. Itse olisin tehnyt täysin samoin. Tuo työntekijä ei tule saamaan uutta työtä yhtään mistään kun ei osaa noudattaa ohjeita ja työturvallisuutta.
Ai sinä olisit tehnyt samoin? Olet siis mitä ilmeisimmin persoonallisuushäiriöinen. No sillehän et tietenkään voi mitään, mutta olisi hyvä ymmärtää, että normaalisti ihmiset ei käyttäydy noin muita ihmisiä (tai eläimiä) kohtaan missään tilanteessa.
Eli jokainen ihminen joka menettää hermonsa kun työntekijä (jolle maksetaan palkkaa että tekee työnsä hyvin) mokaa kerta toisensa jälkeen, on mielestäsi persoonallisuushäiriöinen? Eli käytännössä jokaisen teinin vanhempikin siis. Kukaan ei tiedä vaikka työntekijä olisi narsisti joka halusikin ärsyttää ja saada korvauksia. Nyt oli kyse arvokkaan eläimen turvallisuudesta josta työntekijä ei välittänyt pitää huolta. Ajattele, jos kykenet (no ethän sinä kykene) omistajan kannalta asiaa.
Kyse ei ole siitä että menettää hermonsa. Vaikka kuinka menettää hermonsa, niin normaali ihminen ymmärtää kyllä minkälainen käytös on sopivaa, ja missä menee raja miten toiselle puhutaan. Luuletko oikeasti että teinien vanhemmat karjuvat tuolla tavalla sylki roiskuen ja kiroillen? Pahasti on päässä vikaa sellaisella vanhemmalla joka noin tekee! Käytännössä antaa itse mallia törkeän huonosta käytöksestä. Normaalit vanhemmat yrittävät opettaa jälkikasvulleen miten käyttäydytään, eikä päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari päivää nyt lukenut näitä kommentteja eri somealustoilla ja ällistyttää. Eikö kukaan oikeasti kuule mitä hän sanoo videolla? Ne ämpärit pitää kerätä pois sisälle koska tuuli heittelee niitä ympäri pihaa ja mikä tärkeintä HEVOSET PELKÄÄVÄT NIITÄ! Hänhän on aidosti huolissaan ja pelkää onnettomuuksia jos hevoset säikähtää. Mikä sen kalliimpaa kuin viedä hevonen eläinlääkäriin tai -sairaalaan ja korvaako vakuutus mitään? Tai entä jos on nuori kokematon ratsastaja selässä ja hevonen säikähtää? Pahimmillaan voi henki lähteä.
Jos on asiasta sanottu monen monta kertaa eikä työtä tehdä oikein niin mitä tuohon voi muuta kuin korottaa ääntään? Kenkää pitää tietysti antaa,se olisi ollut aiheellista. Kyllä hän työturvallisuuden asialla nimenomaan tuossa oli, ajatteli kaikkien parasta. Ja sai nyt tuomio siitä että huolehti kaikkien työturvallisuudesta. Työntekijä ajatteli vain omaa mielipahaansa. Ihan oikeasta syystä sai huutoa. Oikeudelta täysin väärä päätös.
Hän ei sano videolla mitään. HÄN HUUTA, ALENTAA JA NÖYRYYTTÄÄ.
Huutaa kyllä, mutta sanoo kuitenkin että hevoset pelkäävät. Tietysti ihminen hermostuu jos toinen ei noudata tärkeää ohjetta josta on monta kertaa sanottu. Sinullakaan ei hermot riittäisi jos joutuisit jatkuvasti sanomaan ja huomauttamaan vakavista virheistä. Jos muuta väität, valehtelet!
Tuota silmitöntä raivoamista ne hevoset vasta pelkääkin!
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa, jo tää ihmisen ( Janitan) haukkuminen. Ihmiset tekee virheitä, mut vois ehkä antaa anteeksi. Täällä olevathan ei tee mitään virheitä. Taidatte olla kaikki koulu kiusaajia. Eikö oikeuden tuomio riitä rangaistukseksi. Sit mitä englannin kieleen tulee, niin valta osa puhuu Suomalaisista ralli englantia,joten ei voi tietää oikeita kaikkea sanoja. Olen työskennellyt ulkomaalaisten kanssa ja pääasia et tulee ymmärretyksi mitä toinen sanoo. Uskon ihmisen hyvyyteen ja Janitakin on ottanut opiksi tästä, joten eiköhän jo anneta asian olla samoin kuin Savinaisenkin. Onko Suomi näin juntti kansaa, et päivä tolkullista märehditään näitä asioita. Olen Ex kapianen My name is Fox. Mailmalla on tällä hetkellä vähän isompiakin asioita. Ps voimia Janitalle ja Savinaiselle. Ps: en ole persu enkä mitään muutakaan poliittisesti, joten sitä korttia ei kannata käyttää. Pss. Tästäkin komentista joku loukkaantuu,mut so what. T:Fox
Kusipäinen luonne ei ole mikään virhe. Jos unohtaa tyhjän ämpärin väärään paikkaan, niin SE on virhe. Tuollainen skitsoaminen on jotain ihan käsittämätöntä! Aikuinen ihminen, eikä minkäänlaisia itsesäätelytaitoja!
Vierailija kirjoitti:
Kuulosti parodialta tuo tankero-englanniksi huutaminen. Sääliksi käy henkilöä, joka erehtyy Antti-Roikolle töihin.
Mullekin tuli lähinnä joku sketsihahmo mieleen. Ei kai tuollaisia voi oikeasti olla olemassakaan!?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi fiksu olisi jo pyytänyt anteeksi käytöstään mutta ei näköjään ole, ÄO sama kuin sillä faking ämpärillä 😵💫
Jos olisi fiksu ei alunperinkään olisi käyttäytynyt noin🙄
Muistakaa että:
Empti ämpäri flaing evriveer
Tuo akka saa kyllä rallikuskit vaikuttamaan melkoisilta englanninkielen taitureilta.
Vierailija kirjoitti:
Olen Fox ja en ole mikään mielenterveys ihminen. 36 vuotta ja 6 kuukautta ollut kentällä josta tehnyt 8 vuotta operatiivisia tehtäviä. Joten siinä sulle mietittävää. Kerrotko oman urasi? Edelleenkään en tunne Janitaa ja en ole sukua. Mua vaan ottaa päähän et mallitetaan ihmisiä loputtomiin nykyisin. Olen myös heteromies ja en kannata prideä ja joka asiasta lokaantujia. En vihaa vähemmistöjä, sillä mua ei kiinnosta mitä ne tekee kotonaan, niinku ei niitäkään kiinnosta mitä mä teen. Jos olet vähemmistöä , niin tarviiko siitä tehdä numeroa. Ois kiva nähdä vielä sarja, jossa ei ole vähemmistöä, vaan pelkkiä heteroja yms. Ihan vaan tasa-arvon nimissä. T: Fox
Tarvitset sähköhoitoa ja paljon
Tänään ohjasti raveissa voiton ja oli haastattelussa ihan asiallisen oloinen. En vielä tuomitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vit tu mitkä selitykset akka veti tototv:ssä. Väitti nauhaa editoiduksi ja syytti työntekijöitä.
Onko tämä jostain nähtävillä jälkikäteen
Laita linkkiä, kiitos.
Helpommalla pääsisi kun pyytäisi anteeksi julkisesti ja ottaisi vastuun käytöksesttän ja toiminnastaan. Sahaa vaan lisää omaa nilkkaansa.
Tuo "väitti nauhaa editoiduksi ja syytti työntekijöitä" kertoo todella paljon ihmisen kusipäisestä asenteesta muita kohtaan. Elämä opettaa kovalla kädellä mikäli ei osaa nöyrtyä.
Lyön vetoa mistä tahansa että "unohtuu"