IL: Ravivalmentaja Janita Antti-Roiko huutaa hulluna alaiselleen tallenteella
Kuunnelkaa Iltalehdestä oikeudenkäyntitallenne. Sairasta huutamista ja haukkumista alaiselle. Tuli kauhea olo itsellekin, kun kuuli tuon. Entä henkilölle, joka juuri tullut Suomeen töihin?
Kommentit (520)
Älä esiinny minuna, kun sulla ei riitä pituus siihen T: oikea Fox
Janitan porukalla jo epätoivoset keinot käytössä ketjun poistattamiseksi 😂 😂
Vierailija kirjoitti:
Olen Fox ja en ole mikään mielenterveys ihminen. 36 vuotta ja 6 kuukautta ollut kentällä josta tehnyt 8 vuotta operatiivisia tehtäviä. Joten siinä sulle mietittävää. Kerrotko oman urasi? Edelleenkään en tunne Janitaa ja en ole sukua. Mua vaan ottaa päähän et mallitetaan ihmisiä loputtomiin nykyisin. Olen myös heteromies ja en kannata prideä ja joka asiasta lokaantujia. En vihaa vähemmistöjä, sillä mua ei kiinnosta mitä ne tekee kotonaan, niinku ei niitäkään kiinnosta mitä mä teen. Jos olet vähemmistöä , niin tarviiko siitä tehdä numeroa. Ois kiva nähdä vielä sarja, jossa ei ole vähemmistöä, vaan pelkkiä heteroja yms. Ihan vaan tasa-arvon nimissä. T: Fox
Siellä avautui Harri Gustafsberg.
Vierailija kirjoitti:
Tänään ohjasti raveissa voiton ja oli haastattelussa ihan asiallisen oloinen. En vielä tuomitse.
Janitan sukulainenko siellä kirjoittaa?
Muistakaa että teillä ei riitä pituus emptiin ämpäriin!
T: Oikea Fox
En edes tunne ko ihmistä. T: Fox
Älykkyys osamääräsi on aika nolla. En ole mitään sukua Janitalle ja hänen suvulleen. En ymmärrä, että jaksatte vatuloida ko asiaa. Mulla ei ole maahanmuuttajiin mitään vastaan, mut jos ne tekee rikoksia, niin leima perseeseen ja takas kotimaahan. Mua ei kiinnosta mitä siellä tapahtuu? T: Fox
Janitan tinder profiilissa lukisi suorapuheinen, miehet, juoskaa karkuun.
Älykkyys osamääräni on empti ämpäri. Mulla ei ole mitään maahamuuttajiin vastaan ellei ne vatuloi ko asiaa. Olen kenttätyössä ja sinulla ei riitä pituus. T: Fox
Vierailija kirjoitti:
Tänään ohjasti raveissa voiton ja oli haastattelussa ihan asiallisen oloinen. En vielä tuomitse.
Osaa treenarina hoimmansa kyllä. Mutta olen lajia seuraavana tulkinnut asian niin, että hevoset joutuvat tuossa paikassa niin koville, ettei niiden menestys ole pitkäaikaista. Joko alkavat alisuorittamaan tai koko ura loppuu.
Kukahan jutussa voitti? Sakot ja korvaukset alle tonnin. Juristeille 13 000.
Ei ole vielä 55 vuoden aikana ollut tarvetta raivota kenellekään noin rumasti.
Vierailija kirjoitti:
Janitan porukalla jo epätoivoset keinot käytössä ketjun poistattamiseksi 😂 😂
On tainnut Google huutaa "miten saada ketju poistettua vauvapalstalta"
No jos saat tyydytystä , et esinnyt minuna, niin kerro sotilsarvosi? T: Real Fox
Janitaaaa, mennäänkö naimisiin? 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vit tu mitkä selitykset akka veti tototv:ssä. Väitti nauhaa editoiduksi ja syytti työntekijöitä.
Onko tämä jostain nähtävillä jälkikäteen
Laita linkkiä, kiitos.
Helpommalla pääsisi kun pyytäisi anteeksi julkisesti ja ottaisi vastuun käytöksesttän ja toiminnastaan. Sahaa vaan lisää omaa nilkkaansa.
Tuo "väitti nauhaa editoiduksi ja syytti työntekijöitä" kertoo todella paljon ihmisen kusipäisestä asenteesta muita kohtaan. Elämä opettaa kovalla kädellä mikäli ei osaa nöyrtyä.
tototv on suora lähetys
Odotti, joka esiintyy minuna, niin rikosilmoitus on tehty. The real ja oikea Fox.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäähän sen että vanne kiristää kun muija on jo kolmenkympin tuolla puolen, ei ole lapsia, ei miestä, ei kunnollista ammattia millä tienata ja joka päivä on yhtä ja samaa hevonpaskan ja heinän kärräystä...
Eikä kavereitakaan näytä liiemmin olevan.
Joo et tosiaan ole mikään mielenterveys ihminen. Mielenterveytesi tuntuu kadonneen täysin. Kaikenlaisia sekopäitä tällekin palstalle nykyisin tulee.