Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Ravivalmentaja Janita Antti-Roiko huutaa hulluna alaiselleen tallenteella

Vierailija
12.03.2026 |

Kuunnelkaa Iltalehdestä oikeudenkäyntitallenne. Sairasta huutamista ja haukkumista alaiselle. Tuli kauhea olo itsellekin, kun kuuli tuon. Entä henkilölle, joka juuri tullut Suomeen töihin?

Kommentit (520)

Vierailija
481/520 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Fox ja en ole mikään mielenterveys ihminen. 36 vuotta ja 6 kuukautta ollut kentällä josta tehnyt 8 vuotta operatiivisia tehtäviä. Joten siinä sulle mietittävää. Kerrotko oman urasi? Edelleenkään en tunne Janitaa ja en ole sukua. Mua vaan ottaa päähän et mallitetaan ihmisiä loputtomiin nykyisin. Olen myös heteromies ja en kannata prideä ja joka asiasta lokaantujia. En vihaa vähemmistöjä, sillä mua ei kiinnosta mitä ne tekee kotonaan, niinku ei niitäkään kiinnosta mitä mä teen. Jos olet vähemmistöä , niin tarviiko siitä tehdä numeroa. Ois kiva nähdä vielä sarja, jossa ei ole vähemmistöä, vaan pelkkiä heteroja yms. Ihan vaan tasa-arvon nimissä. T: Fox

Joo et tosiaan ole mikään mielenterveys ihminen. Mielenterveytesi tuntuu kadonneen täysin. Kaikenlaisia sekopäitä tällekin palstalle nykyisin tulee.

Vierailija
482/520 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä esiinny minuna, kun sulla ei riitä pituus siihen T: oikea Fox

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/520 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janitan porukalla jo epätoivoset keinot käytössä ketjun poistattamiseksi 😂 😂

Vierailija
484/520 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Fox ja en ole mikään mielenterveys ihminen. 36 vuotta ja 6 kuukautta ollut kentällä josta tehnyt 8 vuotta operatiivisia tehtäviä. Joten siinä sulle mietittävää. Kerrotko oman urasi? Edelleenkään en tunne Janitaa ja en ole sukua. Mua vaan ottaa päähän et mallitetaan ihmisiä loputtomiin nykyisin. Olen myös heteromies ja en kannata prideä ja joka asiasta lokaantujia. En vihaa vähemmistöjä, sillä mua ei kiinnosta mitä ne tekee kotonaan, niinku ei niitäkään kiinnosta mitä mä teen. Jos olet vähemmistöä , niin tarviiko siitä tehdä numeroa. Ois kiva nähdä vielä sarja, jossa ei ole vähemmistöä, vaan pelkkiä heteroja yms. Ihan vaan tasa-arvon nimissä. T: Fox

Siellä avautui Harri Gustafsberg. 

Vierailija
485/520 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään ohjasti raveissa voiton ja oli haastattelussa ihan asiallisen oloinen. En vielä tuomitse.

Janitan sukulainenko siellä kirjoittaa?

Vierailija
486/520 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että teillä ei riitä pituus emptiin ämpäriin!

T: Oikea Fox

Vierailija
487/520 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tunne ko ihmistä. T: Fox

Vierailija
488/520 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys osamääräsi on aika nolla. En ole mitään sukua Janitalle ja hänen suvulleen. En ymmärrä, että jaksatte vatuloida ko asiaa. Mulla ei ole maahanmuuttajiin mitään vastaan, mut jos ne tekee rikoksia, niin leima perseeseen ja takas kotimaahan. Mua ei kiinnosta mitä siellä tapahtuu? T: Fox

Vierailija
489/520 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janitan tinder profiilissa lukisi suorapuheinen, miehet, juoskaa karkuun.

Vierailija
490/520 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys osamääräni on empti ämpäri. Mulla ei ole mitään maahamuuttajiin vastaan ellei ne vatuloi ko asiaa. Olen kenttätyössä ja sinulla ei riitä pituus. T: Fox

Vierailija
491/520 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään ohjasti raveissa voiton ja oli haastattelussa ihan asiallisen oloinen. En vielä tuomitse.

Osaa treenarina hoimmansa kyllä. Mutta olen lajia seuraavana tulkinnut asian niin, että hevoset joutuvat tuossa paikassa niin koville, ettei niiden menestys ole pitkäaikaista. Joko alkavat alisuorittamaan tai koko ura loppuu.

Vierailija
492/520 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan jutussa voitti? Sakot ja korvaukset alle tonnin. Juristeille 13 000.

Vierailija
493/520 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä 55 vuoden aikana ollut tarvetta raivota kenellekään noin rumasti.

Vierailija
494/520 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janitan porukalla jo epätoivoset keinot käytössä ketjun poistattamiseksi 😂 😂

On tainnut Google huutaa "miten saada ketju poistettua vauvapalstalta"

Vierailija
495/520 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos saat tyydytystä , et esinnyt minuna, niin kerro sotilsarvosi? T: Real Fox

Vierailija
496/520 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janitaaaa, mennäänkö naimisiin? 😘

Vierailija
497/520 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vit tu mitkä selitykset akka veti tototv:ssä. Väitti nauhaa editoiduksi ja syytti työntekijöitä.

Onko tämä jostain nähtävillä jälkikäteen

Laita linkkiä, kiitos. 
Helpommalla pääsisi kun pyytäisi anteeksi julkisesti ja ottaisi vastuun käytöksesttän ja toiminnastaan. Sahaa vaan lisää omaa nilkkaansa. 

Tuo "väitti nauhaa editoiduksi ja syytti työntekijöitä" kertoo todella paljon ihmisen kusipäisestä asenteesta muita kohtaan. Elämä opettaa kovalla kädellä mikäli ei osaa nöyrtyä.

tototv on suora lähetys

Vierailija
498/520 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös sää ole homo? Fox t: Fox

Vierailija
499/520 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotti, joka esiintyy minuna, niin rikosilmoitus on tehty. The real ja oikea Fox.

Vierailija
500/520 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäähän sen että vanne kiristää kun muija on jo kolmenkympin tuolla puolen, ei ole lapsia, ei miestä, ei kunnollista ammattia millä tienata ja joka päivä on yhtä ja samaa hevonpaskan ja heinän kärräystä...

Eikä kavereitakaan näytä liiemmin olevan.